Kan me niet verrekken, mensen verschuilen zich achter die rechtsvormen, dat moet afgelopen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weg met de rechtsvormen?
Het wordt hier steeds gekker, ooit je verdiept in de werking van de verschillende rechtsvormen?
Vertel nooit een econoom dat zijn theorieën niet kloppenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan me niet verrekken, mensen verschuilen zich achter die rechtsvormen, dat moet afgelopen zijn.
Nee, een bedrag is niet voor iedereen hetzelfde, voor sommigen is het 50% van hun hypotheeksom, voor anderen 100%. Als je zegt dat iedereen z'n hypotheek niet langer over hun hoogste schijf kan afschrijven, dan fiscaliseer je de aftrek voor iedereen procentueel evenveel.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het bedrag is voor iedereen hetzelfde. Je verstoort op die manier de woningmarkt vrijwel niet en je kun geleidelijk verdergaan met het afbouwen van de HRA. Het geld is nu simpelweg nodig dus dan op deze manier.
Je bent echt het prototype populist.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben bang dat we met betyar afglijden naar een soort Cuba, maar dan erger
Je pes,,jaagt, treitert, alle bedrijven weg die juist onze voorzieningen betalen slimmerikquote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan me niet verrekken, mensen verschuilen zich achter die rechtsvormen, dat moet afgelopen zijn.
Ik hou wel van een beetje reagan achtig commentaar in mijn posts ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent echt het prototype populist.
De cassiere van NV ahold ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Eh, juistquote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Of gewoon je bedrijf in een ander land parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
Je kan ook winst omzetten in aandelen Betyar, lees dit even;
http://www.schootenadvies(...)t.php?aID=540&id=164
Daar gaat je plannetje.
Die gaan niet weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je pes,,jaagt, treitert, alle bedrijven weg die juist onze voorzieningen betalen slimmerik
Ach, maar natuurlijk heeft elke consument daar inzicht inquote:Op woensdag 27 april 2011 12:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze waren zelf zo achterlijk bij een bank te sparen met een lage solvabiliteit
Als ik een Lada koop ga ik ook niet naar Renault om een nieuwe auto hengelen als de mijne uit elkaar valt.
Daarom weg met die rechtsvormen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
Je kan ook winst omzetten in aandelen Betyar, lees dit even;
http://www.schootenadvies(...)t.php?aID=540&id=164
Daar gaat je plannetje.
Krijgen we dit weer. Holdings zijn zo weg flapdrol.quote:
Als ik vanaf nu de elektrische zaag verbied emigreer jij ook niet, maar het wordt er niet prettiger op.quote:
Denk je dat? Als ze hier te maken krijgen met allerlei hoge winst en omzetbelasting dan zijn ze heel snel vertrokken naar een ander land.quote:
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, maar natuurlijk heeft elke consument daar inzicht inNiet iedereen is een fucking econoom, GS.
Nee, Nu heb constructies over de rechtsvormen waar men van kan profiteren, ontduiken en hun handen niet verbranden. Dar ben ik tegen. Sowieso ben ik tegen elke vorm van aandelen en dat soort flauwekul.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eh, juist
Dit even vertalende naar timmermanstaal: het is alsof ik tegen je zeg dat schroeven verboden worden en we vanaf nu alles doen met spijkers.
Is ook zo. Er is informatie genoeg voor handen. De burger wil ze niet lezen. Zelfs niet die in babytaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Daar hebben we tal van belangenverenigingen voor, de consumentenbond maakt vast wel een leuk straatje voor de ongeinformeerde burgerman die graag z'n geld veilig stalt.
Nee, dat is de topman met zijn dik betaalde salaris.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Betyar, de cassiere van NV Ahold is aansprakelijk voor het reilen en zeilen van het gehele bedrijf?
Hoe kunnen een aantal mensen dan winst verdelen volgens jou?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Nu heb constructies over de rechtsvormen waar men van kan profiteren, ontduiken en hun handen niet verbranden. Dar ben ik tegen. Sowieso ben ik tegen elke vorm van aandelen en dat soort flauwekul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |