Doelde eigenlijk op Voorschrift, niet het land.quote:
Ninja-edit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorschrift heeft geen boodschap aan ethiek.
Gezien het offtopic-gehalte de laatste dagen is het verfrissendquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
Wat een inhoudelijke discussie hier opeens btw. Is dat wel gezond?
Je rekent de illegalen niet mee zo te zien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De bevolking groeit per saldo 1% per jaar als het goed is. Bovendien blijft de VS immigranten, en dan hoogopgeleide immigranten aantrekken (waar ik er misschien 1 van zal worden), wat eraan bijdraagt. De EU zal krimpen en de VS zal licht groeien qua bevolking.
Niks is offtopic in de SC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gezien het offtopic-gehalte de laatste dagen is het verfrissend
QFTquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gezien het offtopic-gehalte de laatste dagen is het verfrissend
Dan is het een goedkope Ad-Homimem, moraal is iets wat je bij voorbaat niet moet opleggen, of je moet voor een Leitkultur zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op Voorschrift, niet het land.
India. Overrated as hell!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een Aziatische eeuw worden; India telt ook behoorlijk mee.
Het was maar een grapje, mn beste mod.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dan is het een goedkope Ad-Homimem, moraal is iets wat je bij voorbaat niet moet opleggen, of je moet voor een Leitkultur zijn
Die negatieve berichten treft voornamelijk de onderklasse. Als je geen goede opleiding hebt, een subprime hypotheek hebt afgesloten, een laag salaris...ja, dan is het moeilijk voor je. Als je hier in NL de uitkeringen en toeslagen beperkt, dan valt ook een groot deel vd onderklasse in directe "armoede".quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je maar al te graag geloven, maar jouw utopische beschrijving van de VS komt niet bepaald overeen met de geluiden die de laatste jaren uit het land sijpelen. Het gros kan zich inderdaad prima staande houden, maar er is een groep (voorheen de middenstand) die steeds verder achterop begint te raken. Ook heb ik begrepen dat de gemiddelde student een schuld van 100.000 dollar met zich meedraagt. En daar word je ook niet vrolijk van.
Diarrhea, here we go again?quote:
TMIquote:
Een grappige religie hebben ze zeker, dat wel.quote:
Het treft nu juist in toenemende mate de middenklasse. Miljoenen mensen redden het zelfs met drie banen niet meer en zijn aangewezen op voedselhulp.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die negatieve berichten treft voornamelijk de onderklasse. Als je geen goede opleiding hebt, een subprime hypotheek hebt afgesloten, een laag salaris...ja, dan is het moeilijk voor je.
Ik vind echter dat je uit moet gaan van de mensen die met pijn en moeite het hoofd boven water kunnen houden, niet de mensen die het voor de wind gaat. Ik besef dat een middenklasser op rozen zit, maar als de groep armlastigen steeds groter wordt, dan is er mijns inziens geen sprake van een ideale situatie die wij als voorbeeld moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die negatieve berichten treft voornamelijk de onderklasse. Als je geen goede opleiding hebt, een subprime hypotheek hebt afgesloten, een laag salaris...ja, dan is het moeilijk voor je. Als je hier in NL de uitkeringen beperkt, dan valt ook een groot deel vd onderklasse in directe "armoede".
Een schuld van $100.000 kan je prima terugbetalen met de lage belastingtarieven aldaar. Eerlijk gezegd, geef mij maar een schuld van $100.000+ en lage belastingtarieven, dan een grotendeels gesubsideerd onderwijssysteem, maar wel hoge belastingen. Aan het einde vd rit ben je in de VS goedkoper (en dus meer inkomen hebbend) uit.
In welke vorm?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
Het Westen word bij lange na nog niet ingehaald of geëvenaard, dus die speculatie is nogal onnodig.
Komt door cultuurverschillen. Westerse zakenmensen zijn heel direct, terwijl Indiers niet "direct" hun mening geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Tem het volgende:
85% van de offshoring naar India is een debacle las ik van de week in de krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |