en nu is het opquote:
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...quote:
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het wel 7 en 2 maanden volgehouden met ze, maar toch, ik zit er ook niet op te wachten dat het zo om de klip klap veranderd, ik heb ook vele liever dat ik me aan ééntje kan binden, en dat dat zo blijft voor een lange, lange tijd.
In een maand!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...
Het grappige is dat die gene waarop ze verliefd is een hele goede vriend van me is, maar ik ben niet boos, op haar niet, en ook niet op die jongen, dus het is wel over, maar ik zit er niet echt meer mee ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...
Ik kon niet anders.
Alleen kwetsen dat soort mensen je wel vaak.
Jup... Hoe hij ze toch steeds kan krijgen...quote:
1 maand?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...
Maar na nummer drie denk je als meisje toch ook van, die hoef ik niet meer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jup... Hoe hij ze toch steeds kan krijgen...
uhuh ik snapsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...
Ik kon niet anders.
Alleen kwetsen dat soort mensen je wel vaak.
Ja dat denken wij (wat vriendinnen) dus ook, maar toch heeft ie nu alweer de 5e...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar na nummer drie denk je als meisje toch ook van, die hoef ik niet meer?
Voor mij moet het wel echt klaar zijn. Maar dat duurde bij hem wel even. Te langquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh ik snaps
ik ben alleen heel resoluut altijd
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedokenquote:
mja liefde hehquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij moet het wel echt klaar zijn. Maar dat duurde bij hem wel even. Te lang
Die denken allemaal dat hij bij hen anders is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat denken wij (wat vriendinnen) dus ook, maar toch heeft ie nu alweer de 5e...
Playerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het over heb is serieus een beginnende verkrachterquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedoken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedoken
Hij scheurt de slip bij de dames al uit maar gaat nog niet verder?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het ovr heb is serieus een beginnende verkrachter
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het over heb is serieus een beginnende verkrachter
Wat denk je dat de reden is dat ie steeds verder buiten de groep komt te staanquote:
Uhhm, niet zo'n fris verhaal...quote:
Juist welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij scheurt de slip bij de dames al uit maar gaat nog niet verder?
begin er dan niet half over duf knaagdierquote:
quote:
niet haten broeder, niet haten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
begin er dan niet half over duf knaagdier
ja ja we weten het wel weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
begin er dan niet half over duf knaagdier
loop gvd dan niet zo interessant doen om vervolgens niks te zeggenquote:
Nja ik vind het nogal een beschuldiging en vraag me af of het ergens op gestoeld isquote:
dus ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja ik vind het nogal een beschuldiging en vraag me af of het ergens op gestoeld is
Ben wat achterdochtig in die dingen
Ga eens wat minder haten jijquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
loop gvd dan niet zo interessant doen om vervolgens niks te zeggen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waren er ook alweer perenijsjes voor ST?
omanders bedoel je?quote:
dus ditquote:
ik haat je niet doe alleen gewoon een heel verhaal vertellen of houdt oew bakkesquote:
Maar jij kan er ook wel wat luchtiger op reagerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat je niet doe alleen gewoon een heel verhaal vertellen of houdt oew bakkes
De Boni ben ik onlangs ook geweest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet naar gekeken.
En dat terwijl ik vanmorgen ook al bij de Boni was, en vanmiddag eerder al bij de jumbo.
Dan is ie niet meer beginnendquote:
Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergstequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja ik vind het nogal een beschuldiging en vraag me af of het ergens op gestoeld is
Ben wat achterdochtig in die dingen
Dat zeg ik, minder hatenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat je niet doe alleen gewoon een heel verhaal vertellen of houdt oew bakkes
Een festini perenijsje afgepakt. OMG!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergste), en niet zo zacht en lief kan ik je vertellen...
iemand beschuldigen van verkrachting en dan met ene half bakken verhaal aankomen vragat niet om veel tactquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar jij kan er ook wel wat luchtiger op reageren
Aangifte?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergste), en niet zo zacht en lief kan ik je vertellen...
Ah, papa is er weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar jij kan er ook wel wat luchtiger op reageren
ja en meisjes liegen niet als ze ergens spijt van hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk ja. Als zoiets gebeurt moet je niet gaan zwijgen, dan doet ie het nog wel een keer (bij iemand anders).quote:
Durfde ze toen niet en nu vindt ze het niet meer zo hard nodig... Ze dreigt er wel ooit mee als hij weer eens eng doetquote:
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangiftequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Durfde ze toen niet en vindt ze het niet meer zo hard nodig... Ze dreigt er wel ooit mee als hij weer eens eng doet
Dat vind ik dan ook weer wat ver gaan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en meisjes liegen niet als ze ergens spijt van hebben_!
festini he, anders is het fake rotzooi!quote:
Nee, toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangifte
NBTquote:
Neuh, ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangifte
ik zeg alleen maar dat het verhaal 2 kanten heeft en niet perse war hoeft te zijn, dat zegt niks over andere zaken en verhalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer wat ver gaan...
Ik ben twee keer verkracht, heb geen aangifte gedaan en geen enkele reden om daarover te liegen, sterker, t was allemaal een stuk gemakkelijker geweest als ik gewoon mn mond had gehouden over allebei die keren. Als ik dus wel had gelogen
ofkorsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
festini he, anders is het fake rotzooi!
Nee, maar meteen aannemen dat iets gelogen is, vind ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat het verhaal 2 kanten heeft en niet perse war hoeft te zijn, dat zegt niks over andere zaken en verhalen
Hoezo? Dan laat hij haar wel met rust...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuh, ligt aan de situatie.
En ik vind dreigen met aangifte wel vreemd eigenlijk.
nee alle verhalen zijn altijd helemaal waar en hebben kaar 1 kant, zo werkt het leven, echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe ze het tegen me vertelde, zo'n verhaal verzin je niet... En zij zeer zeker niet
Dat zeg ik, als je daarmee wil gaan dreigen zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuh, ligt aan de situatie.
En ik vind dreigen met aangifte wel vreemd eigenlijk.
Ik geloof ook niet in dat: Eens iemand verkracht, altijd een verkrachter gedoe...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk ja. Als zoiets gebeurt moet je niet gaan zwijgen, dan doet ie het nog wel een keer (bij iemand anders).
ik neem niet aan dat het gelogen is, ik zeg dat meisjes ook kunnen liegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar meteen aannemen dat iets gelogen is, vind ik ook niet kunnen.
Onderzoek![]()
Nee, ze stoppen na 1x en vallen nooit in herhalingquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in dat: Eens iemand verkracht, altijd een verkrachter gedoe...
Hij heeft het uiteindelijk ook bekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee alle verhalen zijn altijd helemaal waar en hebben kaar 1 kant, zo werkt het leven, echt
Ik vind het gewoon nergens op slaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo? Dan laat hij haar wel met rust...
Het wordt steeds mooier dat verhaal!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft het uiteindelijk ook bekend
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft het uiteindelijk ook bekend
Ach, als dat de enige manier is waarop hij haar met rust laat... Ik begrijp het opzich welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan.
Wat?quote:
dat kun je wel helpen nameijk minder uit je grote duim zuigen om interessant gevonden te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan er ook niks aan doen hoe het allemaal is gelopen
Baas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een Festini perenijsje gepakt.
Dat zei ik ook niet, maar er zijn verschillende soorten 'verkrachters'quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze stoppen na 1x en vallen nooit in herhaling
Waarom zou ik dit verzinnen? Ik hoef niet interessant gevonden te worden, zeker niet op deze manier. Dat jij het niet gelooft is dan jammerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kun je wel helpen nameijk minder uit je grote duim zuigen om interessant gevonden te worden
geen idee hou jouw breintje werkt lieve schat maar lees eens terug, vind je het dan heel gek dat mensen hier vraagtekens bij zetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit verzinnen? Ik hoef niet interessant gevonden te worden, zeker niet op deze manier. Dat jij het niet gelooft is dan jammer
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij julliequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee hou jouw breintje werkt lieve schat maar lees eens terug, vind je het dan heel gek dat mensen hier vraagtekens bij zetten?
Elmo door Oscar toen Elmo een banaan in de vuilnisbak wilde gooien.quote:
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij jullie
Het spuugt water over je heen? Of heeft DaMart alle water al opgedoucht?quote:
Jawel, Oscar wordt er beter van!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Maakt niet uit, misschien is het verhaal niet 100% waar, misschien wel, maar is het verkeerd gebracht, het maakt niet uit wie er gelijk heeft, niemand wordt er beter van
Die dingen lopen niet volgens bepaalde regels.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij jullie
Niet veel mensen weten het. En als zij het zelf niet wil gaan we ook niet zomaar hulp inschakelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?
ik weet nml 100% zeker als iemand hier zoiets zou doen en het bekend hij wel een vriendelijk bezoekje krijgt
Nee, eerst haal ik al mijn nagel open met een scheermesjequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het spuugt water over je heen? Of heeft DaMart alle water al opgedoucht?
Ik ben twee keer verkracht door mensen die mn moeder kende, zij weet van allebei de keren e heeft nooit iets gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?
ik weet nml 100% zeker als iemand hier zoiets zou doen en het bekend hij wel een vriendelijk bezoekje krijgt
Doe je goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, eerst haal ik al mijn nagel open met een scheermesje,
daarna krijg ik shampoo in mijn neus
Wil ik dat eruit spoelen met water komt er water mijn neus in en verlaat mijn lichaam via mijn mond,
en als slot kreeg ik zeep in mijn oog
Ik ga gewoon niet meer douchen
dus hij heeft bekend maar jullie doen niks tegen hem?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten het. En als zij het zelf niet wil gaan we ook niet zomaar hulp inschakelen
Dat is wel verstandig ja, gelukkig kun je dat tegenwoordig a al minuut via internet of telefonisch aflsuiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef Pheno het volgende:
F*ck, moet nog een autoverzekeringZoiets vergeet je als je nog nooit een eigen auto hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |