en nu is het opquote:
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...quote:
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het wel 7 en 2 maanden volgehouden met ze, maar toch, ik zit er ook niet op te wachten dat het zo om de klip klap veranderd, ik heb ook vele liever dat ik me aan ééntje kan binden, en dat dat zo blijft voor een lange, lange tijd.
In een maand!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...
Het grappige is dat die gene waarop ze verliefd is een hele goede vriend van me is, maar ik ben niet boos, op haar niet, en ook niet op die jongen, dus het is wel over, maar ik zit er niet echt meer mee ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...
Ik kon niet anders.
Alleen kwetsen dat soort mensen je wel vaak.
Jup... Hoe hij ze toch steeds kan krijgen...quote:
1 maand?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een jongen uit onze 'vriendengroep' (die er nu steeds verder buiten komt te staan) heeft het afgelopen maand met 6 meisjes gehad, waarvan 2x dezelfde...
Maar na nummer drie denk je als meisje toch ook van, die hoef ik niet meer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jup... Hoe hij ze toch steeds kan krijgen...
uhuh ik snapsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik was zooo smoorverliefd op die vent...
Ik kon niet anders.
Alleen kwetsen dat soort mensen je wel vaak.
Ja dat denken wij (wat vriendinnen) dus ook, maar toch heeft ie nu alweer de 5e...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar na nummer drie denk je als meisje toch ook van, die hoef ik niet meer?
Voor mij moet het wel echt klaar zijn. Maar dat duurde bij hem wel even. Te langquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh ik snaps
ik ben alleen heel resoluut altijd
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedokenquote:
mja liefde hehquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij moet het wel echt klaar zijn. Maar dat duurde bij hem wel even. Te lang
Die denken allemaal dat hij bij hen anders is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat denken wij (wat vriendinnen) dus ook, maar toch heeft ie nu alweer de 5e...
Playerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het over heb is serieus een beginnende verkrachterquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedoken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die dude waar ze nu op is is die enorme player waar ik het laatst nog over had, hij is sinds de middelbare met ongeveer 12 meisjes het bed in gedoken
Hij scheurt de slip bij de dames al uit maar gaat nog niet verder?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het ovr heb is serieus een beginnende verkrachter
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik het over heb is serieus een beginnende verkrachter
Wat denk je dat de reden is dat ie steeds verder buiten de groep komt te staanquote:
Uhhm, niet zo'n fris verhaal...quote:
Juist welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij scheurt de slip bij de dames al uit maar gaat nog niet verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |