Ok, vertel, dan stuur ik Ado ondertussen even een SMS om te vragen hoe ik bij mn cv kan komenquote:
Nee hoor, ik was op tijd op schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
RN is haar tijdsbewustzijn verloren tijdens de paasdagen
![]()
dat is er ook nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En in de avond af en toe nog batskoning of is dat helemaal klaar?
Is vaak wel leukerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf vind ik het door de foon leuker
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb jij een rare dag, ik ben al bijna aan diner toe
Leuk dat je het leuk vind, lekker buiten bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben putjesschepper geworden
idd heel anders maar wel leuk werk en het wordt helemaal leuk als je je salaris in je handen krijgt
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bij
Goed bezig, YukiBabequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik werk vandaag?
Allemaal mensen die vragen om vergoeding van klinkklare onzin
Net mooi: iemand die zwaaaaaaaaaaar hoog van de toren blies. Ondertekenen met Mr. Drs. *naam* enzo.
Onze vordering was niet rechtsgeldig, blabla. Vol met spel en typfouten
Ik heb haar hele brief stijlvol onderuit geschoffeld
Op tijd op school zijn is belangrijkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!
Daar maak je gewoon tijd voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bij
Muck geef jjh zijn account eens terug!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!
schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op tijd op school zijn is belangrijker
ik ben nog altijd gefascineerd door de sterrenhemel. ik heb thuis een halve bibliotheek aan boeken over astronomie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is kraakhelder dus dat komt wel goed
wij danken ons bestaan aan sterren, sterren zijn tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog altijd gefascineerd door de sterrenhemel. ik heb thuis een halve bibliotheek aan boeken over astronomie.
----------------
Hoe dan? Eerder opstaan gaat dan niet meerquote:
Succesquote:
succes nog evenquote:
dus datquote:
precies en de uren zijn ook fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vind, lekker buiten bezig zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck geef jjh zijn account eens terug!
mijn telefoon lag op het kastje in de WC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, mijn telefoon heeft blijkbaar de hele tijd op luid gestaan in de klas
Dus je bent nu putjesschepper en parenclubuitbater.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en de uren zijn ook fijn![]()
ik ben om 3 uur uiterlijk terug dus ik kan de zaak ook gewoon open houden
Ook handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn telefoon lag op het kastje in de WC.
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je bent nu putjesschepper en parenclubuitbater.
Leuke combi
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je bent nu putjesschepper en parenclubuitbater.
Leuke combi
weinigquote:
neequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ontploft een bitterbal in de magnetron?
Probeer eens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ontploft een bitterbal in de magnetron?
geen eens brood gesmeerd vanmorgen jijquote:
ik moest vanmorgen naar de tandarts en ons ma had al verschillende keren gebeld maar ik hoorde de telefoon niet.quote:
Nee, was half ontploftquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Gooi eens op de grond, misschien stuitert ie.
En?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een
Dus: 30 sec op 240 watt en daarna 15 sec op 560 watt
bijzonder boeiend hoor dit avontuurquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een
Dus: 30 sec op 240 watt en daarna 15 sec op 560 watt
Niet krokant, maar smaakt goed en is goed warmquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet krokant, maar smaakt goed en is goed warm
Succes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, vrouwlief zit met mega migraine en vroeg of ik medicijnen bij apotheek kan halen. En als ik te laat bij de apotheek kom heb ik dus hoofdpijn vanavond![]()
aiquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, vrouwlief zit met mega migraine en vroeg of ik medicijnen bij apotheek kan halen. En als ik te laat bij de apotheek kom heb ik dus hoofdpijn vanavond![]()
cyaankali?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
quote:
derplosiequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bang dat de friet gaat ontploffen
Hmmz, het worden slappe aardappelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
johquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, het worden slappe aardappels
ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moesten we trouwens drie keer raden tfm? Is het weer uit?
Iets met pan wordt al te moeilijk voor mequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bak die wel eens in de pan maar nooit in de magnetron
I mis echt heel veel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moesten we trouwens drie keer raden tfm? Is het weer uit?
Ze houdt niet meer van je?quote:
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I mis echt heel veel...
En ik heb mn cv gevonden
koop een fokking dagboekquote:
Ze houdt ook van een ander, en toen ik dat doorhad heb ik het maar uitgemaaktquote:
Ik was er ook heel lang niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien!
HoiHoi!
Ook The Big Lebowski gezien?quote:
zon 10x pasquote:
Oh, fijn dat ze dat je ook even verteld...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze houdt ook van een ander, en toen ik dat doorhad heb ik het maar uitgemaakt
Da's een mooie redenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was er ook heel lang niet.
Werk en kinderen en man
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's een mooie reden
Verder nog wat vermeldenswaardigs meegemaakt?
ook goed maar om de seconde een brainfart hier begint wel te storenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Twitter is ook goed daarvoor![]()
Jaaaaa, maarja, zij kan er ook niks aan doen, dat is iets wat je voelt, en ik kan en ga het ook niet uit haar hoofd praten, alleen had ze het van mij niet weer aan hoeven te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, fijn dat ze dat je ook even verteld...
dat laatste is idd niet slim geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaa, maarja, zij kan er ook niks aan doen, dat is iets wat je voelt, en ik kan en ga het ook niet uit haar hoofd praten, alleen had ze het van mij niet weer aan hoeven te maken
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezigquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Maar jouw verhaal klinkt minder..
Lekker dan!
Zo lijk je net een playerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezig
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezig
Ik heb het wel 7 en 2 maanden volgehouden met ze, maar toch, ik zit er ook niet op te wachten dat het zo om de klip klap veranderd, ik heb ook vele liever dat ik me aan ééntje kan binden, en dat dat zo blijft voor een lange, lange tijd.quote:
na 1x zou ik het al zat zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik had dat ook met mn ex, tot ik heb gezegd:Als je het nou nog een keer uitmaakt, geloof ik je niet meer, neem ik geen afstand en ga ik niet nog een keer zitten janken. IK maak het de volgende keer uit en anders gebeurt het niet!
En zo geschieddeHet viel me nog mee dat hij luisterde
schap zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |