Niet krokant, maar smaakt goed en is goed warmquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet krokant, maar smaakt goed en is goed warm
Succes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, vrouwlief zit met mega migraine en vroeg of ik medicijnen bij apotheek kan halen. En als ik te laat bij de apotheek kom heb ik dus hoofdpijn vanavond![]()
aiquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, vrouwlief zit met mega migraine en vroeg of ik medicijnen bij apotheek kan halen. En als ik te laat bij de apotheek kom heb ik dus hoofdpijn vanavond![]()
cyaankali?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
quote:
derplosiequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bang dat de friet gaat ontploffen
Hmmz, het worden slappe aardappelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
johquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, het worden slappe aardappels
ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moesten we trouwens drie keer raden tfm? Is het weer uit?
Iets met pan wordt al te moeilijk voor mequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bak die wel eens in de pan maar nooit in de magnetron
I mis echt heel veel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moesten we trouwens drie keer raden tfm? Is het weer uit?
Ze houdt niet meer van je?quote:
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I mis echt heel veel...
En ik heb mn cv gevonden
koop een fokking dagboekquote:
Ze houdt ook van een ander, en toen ik dat doorhad heb ik het maar uitgemaaktquote:
Ik was er ook heel lang niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb jou al heel lang niet meer gezien!
HoiHoi!
Ook The Big Lebowski gezien?quote:
zon 10x pasquote:
Oh, fijn dat ze dat je ook even verteld...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze houdt ook van een ander, en toen ik dat doorhad heb ik het maar uitgemaakt
Da's een mooie redenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was er ook heel lang niet.
Werk en kinderen en man
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's een mooie reden
Verder nog wat vermeldenswaardigs meegemaakt?
ook goed maar om de seconde een brainfart hier begint wel te storenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Twitter is ook goed daarvoor![]()
Jaaaaa, maarja, zij kan er ook niks aan doen, dat is iets wat je voelt, en ik kan en ga het ook niet uit haar hoofd praten, alleen had ze het van mij niet weer aan hoeven te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, fijn dat ze dat je ook even verteld...
dat laatste is idd niet slim geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaa, maarja, zij kan er ook niks aan doen, dat is iets wat je voelt, en ik kan en ga het ook niet uit haar hoofd praten, alleen had ze het van mij niet weer aan hoeven te maken
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezigquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Maar jouw verhaal klinkt minder..
Lekker dan!
Zo lijk je net een playerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezig
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sinds ik jou voor het laatst heb gezien, is het weer uitgegaan met m'n oude vriendin, heb ik met haar gekregen, is het uitgegaan, weer aangegaan, en weer uitgegaan, achja, het houd je bezig
Ik heb het wel 7 en 2 maanden volgehouden met ze, maar toch, ik zit er ook niet op te wachten dat het zo om de klip klap veranderd, ik heb ook vele liever dat ik me aan ééntje kan binden, en dat dat zo blijft voor een lange, lange tijd.quote:
na 1x zou ik het al zat zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik had dat ook met mn ex, tot ik heb gezegd:Als je het nou nog een keer uitmaakt, geloof ik je niet meer, neem ik geen afstand en ga ik niet nog een keer zitten janken. IK maak het de volgende keer uit en anders gebeurt het niet!
En zo geschieddeHet viel me nog mee dat hij luisterde
schap zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |