Ok, vertel, dan stuur ik Ado ondertussen even een SMS om te vragen hoe ik bij mn cv kan komenquote:
Nee hoor, ik was op tijd op schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
RN is haar tijdsbewustzijn verloren tijdens de paasdagen
![]()
dat is er ook nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En in de avond af en toe nog batskoning of is dat helemaal klaar?
Is vaak wel leukerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf vind ik het door de foon leuker
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb jij een rare dag, ik ben al bijna aan diner toe
Leuk dat je het leuk vind, lekker buiten bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben putjesschepper geworden
idd heel anders maar wel leuk werk en het wordt helemaal leuk als je je salaris in je handen krijgt
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bij
Goed bezig, YukiBabequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik werk vandaag?
Allemaal mensen die vragen om vergoeding van klinkklare onzin
Net mooi: iemand die zwaaaaaaaaaaar hoog van de toren blies. Ondertekenen met Mr. Drs. *naam* enzo.
Onze vordering was niet rechtsgeldig, blabla. Vol met spel en typfouten
Ik heb haar hele brief stijlvol onderuit geschoffeld
Op tijd op school zijn is belangrijkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!
Daar maak je gewoon tijd voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmorgen te weinig tijd gehad om te ontbijten, had ook geen tijd om boterhammen voor 's middags te smeren en toen had ik droge boterhammen bij
Muck geef jjh zijn account eens terug!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!
schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op tijd op school zijn is belangrijker
ik ben nog altijd gefascineerd door de sterrenhemel. ik heb thuis een halve bibliotheek aan boeken over astronomie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is kraakhelder dus dat komt wel goed
wij danken ons bestaan aan sterren, sterren zijn tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog altijd gefascineerd door de sterrenhemel. ik heb thuis een halve bibliotheek aan boeken over astronomie.
----------------
Hoe dan? Eerder opstaan gaat dan niet meerquote:
Succesquote:
succes nog evenquote:
dus datquote:
precies en de uren zijn ook fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vind, lekker buiten bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |