Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergstequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja ik vind het nogal een beschuldiging en vraag me af of het ergens op gestoeld is
Ben wat achterdochtig in die dingen
Dat zeg ik, minder hatenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat je niet doe alleen gewoon een heel verhaal vertellen of houdt oew bakkes
Een festini perenijsje afgepakt. OMG!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergste), en niet zo zacht en lief kan ik je vertellen...
iemand beschuldigen van verkrachting en dan met ene half bakken verhaal aankomen vragat niet om veel tactquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar jij kan er ook wel wat luchtiger op reageren
Aangifte?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft bij een vriendin van me, die het niet wilde, het op-twee-na ergste gedaan wat je kunt doen (neuck'n is de ergste), en niet zo zacht en lief kan ik je vertellen...
Ah, papa is er weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar jij kan er ook wel wat luchtiger op reageren
ja en meisjes liegen niet als ze ergens spijt van hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk ja. Als zoiets gebeurt moet je niet gaan zwijgen, dan doet ie het nog wel een keer (bij iemand anders).quote:
Durfde ze toen niet en nu vindt ze het niet meer zo hard nodig... Ze dreigt er wel ooit mee als hij weer eens eng doetquote:
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangiftequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Durfde ze toen niet en vindt ze het niet meer zo hard nodig... Ze dreigt er wel ooit mee als hij weer eens eng doet
Dat vind ik dan ook weer wat ver gaan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en meisjes liegen niet als ze ergens spijt van hebben_!
festini he, anders is het fake rotzooi!quote:
Nee, toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangifte
NBTquote:
Neuh, ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, anders doe je namelijk wel aangifte
ik zeg alleen maar dat het verhaal 2 kanten heeft en niet perse war hoeft te zijn, dat zegt niks over andere zaken en verhalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer wat ver gaan...
Ik ben twee keer verkracht, heb geen aangifte gedaan en geen enkele reden om daarover te liegen, sterker, t was allemaal een stuk gemakkelijker geweest als ik gewoon mn mond had gehouden over allebei die keren. Als ik dus wel had gelogen
ofkorsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
festini he, anders is het fake rotzooi!
Nee, maar meteen aannemen dat iets gelogen is, vind ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat het verhaal 2 kanten heeft en niet perse war hoeft te zijn, dat zegt niks over andere zaken en verhalen
Hoezo? Dan laat hij haar wel met rust...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuh, ligt aan de situatie.
En ik vind dreigen met aangifte wel vreemd eigenlijk.
nee alle verhalen zijn altijd helemaal waar en hebben kaar 1 kant, zo werkt het leven, echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe ze het tegen me vertelde, zo'n verhaal verzin je niet... En zij zeer zeker niet
Dat zeg ik, als je daarmee wil gaan dreigen zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuh, ligt aan de situatie.
En ik vind dreigen met aangifte wel vreemd eigenlijk.
Ik geloof ook niet in dat: Eens iemand verkracht, altijd een verkrachter gedoe...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk ja. Als zoiets gebeurt moet je niet gaan zwijgen, dan doet ie het nog wel een keer (bij iemand anders).
ik neem niet aan dat het gelogen is, ik zeg dat meisjes ook kunnen liegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar meteen aannemen dat iets gelogen is, vind ik ook niet kunnen.
Onderzoek![]()
Nee, ze stoppen na 1x en vallen nooit in herhalingquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in dat: Eens iemand verkracht, altijd een verkrachter gedoe...
Hij heeft het uiteindelijk ook bekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee alle verhalen zijn altijd helemaal waar en hebben kaar 1 kant, zo werkt het leven, echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |