Ik vind het gewoon nergens op slaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo? Dan laat hij haar wel met rust...
Het wordt steeds mooier dat verhaal!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft het uiteindelijk ook bekend
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft het uiteindelijk ook bekend
Ach, als dat de enige manier is waarop hij haar met rust laat... Ik begrijp het opzich welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan.
Wat?quote:
dat kun je wel helpen nameijk minder uit je grote duim zuigen om interessant gevonden te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan er ook niks aan doen hoe het allemaal is gelopen
Baas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een Festini perenijsje gepakt.
Dat zei ik ook niet, maar er zijn verschillende soorten 'verkrachters'quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze stoppen na 1x en vallen nooit in herhaling
Waarom zou ik dit verzinnen? Ik hoef niet interessant gevonden te worden, zeker niet op deze manier. Dat jij het niet gelooft is dan jammerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kun je wel helpen nameijk minder uit je grote duim zuigen om interessant gevonden te worden
geen idee hou jouw breintje werkt lieve schat maar lees eens terug, vind je het dan heel gek dat mensen hier vraagtekens bij zetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit verzinnen? Ik hoef niet interessant gevonden te worden, zeker niet op deze manier. Dat jij het niet gelooft is dan jammer
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij julliequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee hou jouw breintje werkt lieve schat maar lees eens terug, vind je het dan heel gek dat mensen hier vraagtekens bij zetten?
Elmo door Oscar toen Elmo een banaan in de vuilnisbak wilde gooien.quote:
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij jullie
Het spuugt water over je heen? Of heeft DaMart alle water al opgedoucht?quote:
Jawel, Oscar wordt er beter van!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Maakt niet uit, misschien is het verhaal niet 100% waar, misschien wel, maar is het verkeerd gebracht, het maakt niet uit wie er gelijk heeft, niemand wordt er beter van
Die dingen lopen niet volgens bepaalde regels.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon ook allemaal vreemd gelopen, ik had er eigenlijk van tevoren aan moeten denken dat dit nogal wazig over zou komen bij jullie
Niet veel mensen weten het. En als zij het zelf niet wil gaan we ook niet zomaar hulp inschakelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?
ik weet nml 100% zeker als iemand hier zoiets zou doen en het bekend hij wel een vriendelijk bezoekje krijgt
Nee, eerst haal ik al mijn nagel open met een scheermesjequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het spuugt water over je heen? Of heeft DaMart alle water al opgedoucht?
Ik ben twee keer verkracht door mensen die mn moeder kende, zij weet van allebei de keren e heeft nooit iets gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als hij heeft bekend waarom heeft niemand anders dan stappen ondernomen?
ik weet nml 100% zeker als iemand hier zoiets zou doen en het bekend hij wel een vriendelijk bezoekje krijgt
Doe je goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, eerst haal ik al mijn nagel open met een scheermesje,
daarna krijg ik shampoo in mijn neus
Wil ik dat eruit spoelen met water komt er water mijn neus in en verlaat mijn lichaam via mijn mond,
en als slot kreeg ik zeep in mijn oog
Ik ga gewoon niet meer douchen
dus hij heeft bekend maar jullie doen niks tegen hem?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten het. En als zij het zelf niet wil gaan we ook niet zomaar hulp inschakelen
Dat is wel verstandig ja, gelukkig kun je dat tegenwoordig a al minuut via internet of telefonisch aflsuiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef Pheno het volgende:
F*ck, moet nog een autoverzekeringZoiets vergeet je als je nog nooit een eigen auto hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |