Ouch, van je eigen hond of?quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden mijn duim in tweeën gesneden dus was nog niet nodig.
hondenbeetje:
[ afbeelding ]
Was dat die ene over geloof? Of over marktwerking.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Personen die niet weten waar ze over lullen, nu doe ik dat ook niet maar zo erg is het met mij niet gesteld.
Yep, hij probeerde even de baas te zijn terwijl ik hem wilde corrigeren, heel eventjes wel te verstaan.quote:
Marktwerking.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat die ene over geloof? Of over marktwerking.
Honden zijn kut.quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Ik heb sowieso aan de meeste honden een hekel
Ohja, dan heb je gelijk.quote:
Niet allemaal.quote:
Honden binnen een straal van drie meter verwijderd van de openbare weg, moeten daar verwijderd worden.quote:
Ah, Mr. Cynicism, how are you today?quote:
Onze hond komt bijna nooit op de "openbare" weg.quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Honden binnen een straal van drie meter verwijderd van de openbare weg, moeten daar verwijderd worden.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Als de hond kut is ligt het aan de baas.
Ik doel meer op blaffende honden naast oa fietspaden en trottoirsquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onze hond komt bijna nooit op de "openbare" weg.
Katten zijn gaaf.quote:
Opzouten met je hond.quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
Honden zijn leuker dan katten.
Mijn snoesje tenminste wel.
Snoesje mag bij jou op het trottoir schijten.quote:
Dan wordt hij in elkaar gebeukt door de kat van mn buurvrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snoesje mag bij jou op het trottoir schijten.
Mijn hond heeft een titel, adellijke hondjes mag je niet in elkaar beuken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan wordt hij in elkaar gebeukt door de kat van mn buurvrouw.
Alleen jou, erik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Zou jij niet graag een keer een rechtse in elkaar beuken Koos?
Doe niet aan SM, helaas.quote:
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.quote:
Je bent links of je bent het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekt_verkrachter.html
Drs. ing. zoals du_kequote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik een titel had, zou het compleet maken.
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent links of je bent het niet.
Moet Inside Job zijn geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?
Whiskers?quote:
Oh, zie net dat hij al in mijn favorieten stond. ^.^quote:
Echte aanrader. Geeft wel een aardig kijkje in de oorzaken die ten grondslag lagen aan de crisis (voor zover ik dat kan inschatten als economisch lichtgewicht).quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, zie net dat hij al in mijn favorieten stond. ^.^
Ben het wel met je eens. Maakt het voeren van een goede discussie ook praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef mlg het volgende:
Sta mij eens even bij jongens: [POL-Feedback] Rechts complot
Ik lees de laatste tijd niet veel anders meer dat gezeik van php. Welk topic ook.. overal zie ik dat gezeik wel ergens staan.
Ik ben er de laatste tijd ook niet meer vaak, maar als ik er ben dan zie ik dat nutteloze gezeik van php, remlof en duke langskomen. Volgens mij heeft de rest van fok daar geen boodschap aan, behalve php, remlof en duke.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben niet meer zo veel op Fok de laatste tijd
Maar het zal vast irritant zijn met dat soort geblaat. Kunnen we niet een keer massaal kappen met dat soort geemmer, haalt het niveau van POL een beetje omlaag.
Dat valt natuurlijk ook allemaal nog wel mee, als overdrijven een vak is..quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd ook niet meer vaak, maar als ik er ben dan zie ik dat nutteloze gezeik van php, remlof en duke langskomen. Volgens mij heeft de rest van fok daar geen boodschap aan, behalve php, remlof en duke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |