Alleen jou, erik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Zou jij niet graag een keer een rechtse in elkaar beuken Koos?
Doe niet aan SM, helaas.quote:
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.quote:
Je bent links of je bent het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekt_verkrachter.html
Drs. ing. zoals du_kequote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik een titel had, zou het compleet maken.
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent links of je bent het niet.
Moet Inside Job zijn geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?
Whiskers?quote:
Oh, zie net dat hij al in mijn favorieten stond. ^.^quote:
Echte aanrader. Geeft wel een aardig kijkje in de oorzaken die ten grondslag lagen aan de crisis (voor zover ik dat kan inschatten als economisch lichtgewicht).quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, zie net dat hij al in mijn favorieten stond. ^.^
Ben het wel met je eens. Maakt het voeren van een goede discussie ook praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef mlg het volgende:
Sta mij eens even bij jongens: [POL-Feedback] Rechts complot
Ik lees de laatste tijd niet veel anders meer dat gezeik van php. Welk topic ook.. overal zie ik dat gezeik wel ergens staan.
Ik ben er de laatste tijd ook niet meer vaak, maar als ik er ben dan zie ik dat nutteloze gezeik van php, remlof en duke langskomen. Volgens mij heeft de rest van fok daar geen boodschap aan, behalve php, remlof en duke.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben niet meer zo veel op Fok de laatste tijd
Maar het zal vast irritant zijn met dat soort geblaat. Kunnen we niet een keer massaal kappen met dat soort geemmer, haalt het niveau van POL een beetje omlaag.
Dat valt natuurlijk ook allemaal nog wel mee, als overdrijven een vak is..quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd ook niet meer vaak, maar als ik er ben dan zie ik dat nutteloze gezeik van php, remlof en duke langskomen. Volgens mij heeft de rest van fok daar geen boodschap aan, behalve php, remlof en duke.
Nope.quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk in de SC?
De edities gaan ook vrij hard, nog meer bans of drama's de laatste tijd?
En dan kan ik er niet mee eens zijn??quote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die discussies over personen vooral tussen jou en mij.
Jawel, maar je beklaagt je over iets waar jij zelf ook een aandeel in hebt. Anyway, ik ben er klaar mee. Vanaf nu negeren we elkaar wmb.quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan kan ik er niet mee eens zijn??
Zeg het eens mlg, hoe gaat het met jou de laatste tijd?quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd ook niet meer vaak, maar als ik er ben dan zie ik dat nutteloze gezeik van php, remlof en duke langskomen. Volgens mij heeft de rest van fok daar geen boodschap aan, behalve php, remlof en duke.
Sorryquote:
Natuurlijk heb ik daar een aandeel in, onterecht minderwaardig doen naar anderen lokt altijd een reactie uit.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar je beklaagt je over iets waar jij zelf ook een aandeel in hebt. Anyway, ik ben er klaar mee. Vanaf nu negeren we elkaar wmb.
Hervormen om te hervormen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga eens een leuk topic maken over hervormingen, alleen neem ik er nu eens rustig de tijd voor,
Jij begrijpt het niet, ik ben totaal niet gecharmeerd van jou opmerking of semi-constructieve posts over hoe ik mij zou moeten gedragen. Begrijp dat dan. En als jij jezelf beter voelt, ach, ik ben de laatste die jou daarin zou tegenhouden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar een aandeel in, onterecht minderwaardig doen naar anderen lokt altijd een reactie uit.
Waarom zou je elkaar negeren, je kunt niet tegen de waarheid? Omdat je standaard in elke discussie komt met opleidingen en beroepen waar je jezelf te hoog voor acht terwijl je zelf de nodige kwalificaties mist en de ander nog lager wilt beoordelen dan jezelf?
Je moet jezelf eens gaan afvragen waarom men dit soort berichten achterlaat en je nogal eens een ban aan je broek krijgt, dat is niet om je te pesten maar om je gewoon de waarheid te vertellen, dat je na herhaaldelijke berichten van verschillende personen nog steeds zo arrogant en eigenwijs blijft je niet eens een keer aan je (virtuele) mentaliteit moet gaan werken.
Nee, om Nederland naar de 21e eeuw te helpen, en de strijd aan te kunnen met China.quote:
Moet je vooral ook niet willen. Kansloos achterhoedegevecht.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, om Nederland naar de 21e eeuw te helpen, en de strijd aan te kunnen met China.
Niet per se. Mits goed onderbouwd zijn en blijven er terreinen waar West-Europa op kan winnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet je vooral ook niet willen. Kansloos achterhoedegevecht.
Nee, anders staan wij straks hun t-shirts te stikken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet je vooral ook niet willen. Kansloos achterhoedegevecht.
We moeten die dingen doen waar we goed in zijn. En nee, hun t-shirts worden door Afrikanen gestikt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, anders staan wij straks hun t-shirts te stikken.
Jij wilt alles behouden, dan kan niet meer.quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We moeten die dingen doen waar we goed in zijn. En nee, hun t-shirts worden door Afrikanen gestikt.
Daarom zeg ik ook: we moeten terug naar die dingen waar wij goed in zijn. En niet een kansloos achterhoedegevecht aangaan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet per se. Mits goed onderbouwd zijn en blijven er terreinen waar West-Europa op kan winnen
Een prima voorbeeld is bijvoorbeeld deze post, je ziet het niet en je wilt het vooral niet leren zien.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet, ik ben totaal niet gecharmeerd van jou opmerking of semi-constructieve posts over hoe ik mij zou moeten gedragen. Begrijp dat dan. En als jij jezelf beter voelt, ach, ik ben de laatste die jou daarin zou tegenhouden.
MVG
Ik ben conservatief en wil alleen veranderenquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wilt alles behouden, dan kan niet meer.
Ik vrees dat je helaas gelijk hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben conservatief en wil alleen veranderen
a) als dat ook echt nodig is ipv paar half mislukte managers van werkverschaffing te voorzien.
b) dat het redelijkerwijs ook kans van slagen heeft.
Met China willen concurreren is grosso modo een heilloze weg. Moeten we gewoon reeel in zijn.
Misschien moet je eens overwegen om pshychologie te studeren ipv mbo bouwkunde op je 30e.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Een prima voorbeeld is bijvoorbeeld deze post, je ziet het niet maar je wilt het vooral niet zien.
Dat heeft niks met mij te maken maar meer met jouw kijk in de grote wereld. Jouw wereldje reikt niet verder dan je eigen denkbeelden en idealen, dat is ongezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dank.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vrees dat je helaas gelijk hebt.
Ik ben ook conservatief maar dan vooral sociaal-cultureel. Economisch moeten we gewoon meegroeien met de wereld om onze welvaart en verworvenheden te behouden. Als we nu kiezen om niets te gaan tegen china dan zal dat de boeken ingaan als een fatale beslissing.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben conservatief en wil alleen veranderen
a) als dat ook echt nodig is ipv paar half mislukte managers van werkverschaffing te voorzien.
b) dat het redelijkerwijs ook kans van slagen heeft.
Met China willen concurreren is grosso modo een heilloze weg. Moeten we gewoon reeel in zijn.
De Chinezen zijn ook helemaal niet zo heel ontevreden met het bestuur. Veel jonge Chinezen schijnen zich er weinig mee bezig te houden. En ja, die paar activisten op een miljard die af en toe worden opgepakt moeten niet al te ver worden uitvergroot. Althans, niet alsof een revolutie op de loer ligt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank.
En ja, natuurlijk vrees ik het, ik vind het ook niet leuk. Maar ik steek mijn ogen liever niet in het zand....
quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ik steek mijn ogen liever niet in het zand....
Jij bent het ook met mij eens dat er iets moet gebeuren?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen om pshychologie te studeren ipv mbo bouwkunde op je 30e.En weer begin je over opleiding. Waarom doe je dat toch steeds? Nu probeer je me weer te verlagen qua opleiding, ik PM of DM niks zeker niet wanneer je laatste post een zielig prikje onder de gordel is en wanneer die ook nog eens uit leugens bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik verbeter een spreekwoordquote:Op maandag 25 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent het ook met mij eens dat er iets moet gebeuren?
Ik zeg ook niet dat we onze ogen moeten sluiten voor de mondiale ontwikkelingen die er zijn. Ik zeg ook niet dat we niets zouden moeten doen. Wat ik wil zeggen is dat we niet op China moeten blindstaren en het bestel kapot moeten hervormen slopen , omdat we zo nodig een wedloop met China moeten aangaan. Want dan zeg ik dat dit een achterhoede gevecht wordt, waarvan de uitkomst bij voorbaat vast staat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook conservatief maar dan vooral sociaal-cultureel. Economisch moeten we gewoon meegroeien met de wereld om onze welvaart en verworvenheden te behouden. Als we nu kiezen om niets te gaan tegen china dan zal dat de boeken ingaan als een fatale beslissing.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, kun jij misschien aan betyar uitleggen dat ik het zat ben om telkens te moeten reageren?
Paaseieren verstopt voor de kidsquote:
Je haalt me de gebeden woorden uit de mond.quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we onze ogen moeten sluiten voor de mondiale ontwikkelingen die er zijn. Ik zeg ook niet dat we niets zouden moeten doen. Wat ik wil zeggen is dat we niet op China moeten blindstaren en het bestel kapot moeten hervormen slopen , omdat we zo nodig een wedloop met China moeten aangaan. Want dan zeg ik dat dit een achterhoede gevecht wordt, waarvan de uitkomst bij voorbaat vast staat.
Mijn strategie zou zijn: kijk waar ons land nou goed in is en groot in is geworden. Waar zit onze kracht, onze trots. Dat "meta-talent" moet gevoed worden.
Oh, ik bepleit ook niet dat we alles 180 graden anders moeten doen, ik denk alleen dat versoberingen en flexibilisering noodzakelijk kwaad zijn om ons op te maken tegen China/Azie. Ik ben geen GS (no offense hoor) die denkt dat alles in de toekomst door goedkope polen en roemenen gaat gebeuren. Wel denk ik dat we productie in Nederland goedkoper moeten maken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we onze ogen moeten sluiten voor de mondiale ontwikkelingen die er zijn. Ik zeg ook niet dat we niets zouden moeten doen. Wat ik wil zeggen is dat we niet op China moeten blindstaren en het bestel kapot moeten hervormen slopen , omdat we zo nodig een wedloop met China moeten aangaan. Want dan zeg ik dat dit een achterhoede gevecht wordt, waarvan de uitkomst bij voorbaat vast staat.
Mijn strategie zou zijn: kijk waar ons land nou goed in is en groot in is geworden. Waar zit onze kracht, onze trots. Dat "meta-talent" moet gevoed worden.
Ja maar het klinkt alsof je je ogen dan open hebt en dat doet vast vreselijk zeerquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je ogen in het zand is wat minder benauwd dan een heel hoofd in het zand
Vind jij mij homo als ik GTST noem?quote:
Jij was toch een d66'erquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je haalt me de gebeden woorden uit de mond.
Ja, eea is natuurlijk betrekkelijk....Daarnaast moeten we ons goed realiseren dat hun cultuur mijlenver van ons af staat. Ik probeer "de gemiddelde Chinees"dan ook niet echt te begrijpen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De Chinezen zijn ook helemaal niet zo heel ontevreden met het bestuur. Veel jonge Chinezen schijnen zich er weinig mee bezig te houden. En ja, die paar activisten op een miljard die af en toe worden opgepakt moeten niet al te ver worden uitvergroot. Althans, niet alsof een revolutie op de loer ligt.
Ah, okayquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren.Vandaag zijn we naar Dierenrijk geweest. Prima dierentuin voor de kids.
Ik bid als priester heel wat afquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je haalt me de gebeden woorden uit de mond.
Je zou ook eens naar jezelf kunnen kijken, je schuwt de persoonlijke steken bepaald niet.quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, kun jij misschien aan betyar uitleggen dat ik het zat ben om telkens te moeten reageren?
Ja, maar Liberalisme till you drop en politieke blindheid zijn nooit goed.quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind jij mij homo als ik GTST noem?
[..]
Jij was toch een d66'er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |