Ah, Mr. Cynicism, how are you today?quote:
Onze hond komt bijna nooit op de "openbare" weg.quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Honden binnen een straal van drie meter verwijderd van de openbare weg, moeten daar verwijderd worden.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Als de hond kut is ligt het aan de baas.
Ik doel meer op blaffende honden naast oa fietspaden en trottoirsquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onze hond komt bijna nooit op de "openbare" weg.
Katten zijn gaaf.quote:
Opzouten met je hond.quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
Honden zijn leuker dan katten.
Mijn snoesje tenminste wel.
Snoesje mag bij jou op het trottoir schijten.quote:
Dan wordt hij in elkaar gebeukt door de kat van mn buurvrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snoesje mag bij jou op het trottoir schijten.
Mijn hond heeft een titel, adellijke hondjes mag je niet in elkaar beuken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan wordt hij in elkaar gebeukt door de kat van mn buurvrouw.
Alleen jou, erik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Zou jij niet graag een keer een rechtse in elkaar beuken Koos?
Doe niet aan SM, helaas.quote:
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.quote:
Je bent links of je bent het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag er wel bij hoor. Koos is sociaal genoeg om te delen.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekt_verkrachter.html
Drs. ing. zoals du_kequote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik een titel had, zou het compleet maken.
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent links of je bent het niet.
Moet Inside Job zijn geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Koosjes, een tijdje geleden postte je de naam van een film wat over de bankwereld ging. Welke was dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |