Niks mis met gezonde argwaan, maar haat om afkomst gaat me te ver.quote:Op maandag 25 april 2011 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een beetje xenofobie, nietwaar?
Ik haat mezelf niet. Wel onze landgenoten.quote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met gezonde argwaan, maar haat om afkomst gaat me te ver.
Ik hou niet van mensen die per definitie alles aan "henzelf" haten en het maar over de grens zoeken, net zo min als dat ik houd van mensen die per definitie alles van buitenaf "kut" vinden en in bomberjacks rondhupsen.
Hilbrand Nawijn?quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Opperbest het volgende:
Beetje liedjes van LPF'ers lopen zingen.
De LPF houd toch heul niet van Belgie?quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Opperbest het volgende:
Beetje liedjes van LPF'ers lopen zingen.
Ik vergiste me dan ook, het was Leefbaar Utrecht / Nederland.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De LPF houd toch heul niet van Belgie?
Een POL-galerij lijkt me eigenlijk een goed ideequote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef betyar het volgende:
Dat vorige topic was er weer een om in te lijsten.......![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een POLHP-galerij lijkt me eigenlijk een goed gek idee![]()
![]()
Wat was er dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef betyar het volgende:
Dat vorige topic was er weer een om in te lijsten.......![]()
![]()
Is dat niet van Blof of iets?quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan?!
Sowieso die misselijke Antoine Bodarquote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een tenenkrommend stuk zeg.
[ afbeelding ]
Ja, dat is een leuk vrolijk nummer.quote:
In de sfeer van lente en zomer.quote:
Personen die niet weten waar ze over lullen, nu doe ik dat ook niet maar zo erg is het met mij niet gesteld.quote:
Hier komen 6 barnevelders met haan erbij.quote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef Dutchnative het volgende:
Ga je je krielkippen voeren, blijken ze handtam te zijn
Ik heb een liedje in mijn hoofd maar ik kan maar niet op de uitvoerenden komen. It's sum sum summertime sum sum summertime la lalalala.quote:
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een liedje in mijn hoofd maar ik kan maar niet op de uitvoerenden komen. It's sum sum summertime sum sum summertime la lalalala.
Oh wow, jij kunt blijkbaar beter zoeken dan ik.quote:
Leuk lied is het wel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wow, jij kunt blijkbaar beter zoeken dan ik.
Mag ik het een beetje saai vinden?quote:
Kende je het?quote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk lied is het wel.
De wat modernere versie:
Ja maar meer van de radio ofzo, heb er nooit naar gezocht verder.quote:
De jongste hier danst er sierlijk op. Met twee vingertjes in de lucht.quote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar meer van de radio ofzo, heb er nooit naar gezocht verder.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier komen 6 barnevelders met haan erbij.![]()
Ah lief!quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
De jongste hier danst er sierlijk op. Met twee vingertjes in de lucht.
Je kan ze ook in huis laten rondlopen. Moet je ze wel een slaap- en poep/urineerplaats geven.quote:
Dat dan weer minder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Op Rammstein zijn ze helemaal dol op hier.![]()
Nee een stukje wei gereserveerd met een tuinhuisje waar ze op stok kunnen. Ook hebben we de dennenbomen hoog genoeg "opgeschoren".quote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan ze ook in huis laten rondlopen. Moet je ze wel een slaap- en poep/urineerplaats geven.
Goed idee. Vergeet overigens niet ze te kortwiekenquote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee een stukje wei gereserveerd met een tuinhuisje waar ze op stok kunnen. Ook hebben we de dennenbomen hoog genoeg "opgeschoren".
Zij ze al, aan een kant dan he.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goed idee. Vergeet overigens niet ze te kortwieken
Dat is ook goed geloof ik. Zolang ze maar niet wegvliegen(voor zover ze kunnen vliegen) zoals vrienden van ons is gebeurdquote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef betyar het volgende:
En ik ben gisteren gebeten door de hond........
[..]
Zij ze al, aan een kant dan he.
Al naar de dokter geweest voor tetanus-prik?quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef betyar het volgende:
En ik ben gisteren gebeten door de hond........
Ik heb twee jaar geleden mijn duim in tweeën gesneden dus was nog niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al naar de dokter geweest voor tetanus-prik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |