ach een vliegtuigje met een fotolijstje kan toch best?quote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?
nee dat kan niet zomaar. Eerst iets voor mensen, die nog niks gehad hebben, Hou niet van voortrekkerijen,quote:Op maandag 25 april 2011 11:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ach een vliegtuigje met een fotolijstje kan toch best?
Dan moet je eigenlijk niet naar de Jo show kijken he....quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee dat kan niet zomaar. Eerst iets voor mensen, die nog niks gehad hebben, Hou niet van voortrekkerijen,
daar heb je gelijk in, maar ja.... maar het goede is, dat ik zeer goed zie, hoe veel waardevoller en rijker mijn eigen leven is.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk niet naar de Jo show kijken he....
Jo ging om de stofzuigers vragen bij de stem, zegt Philip: maar die krijgen we toch twee keer per week? Jo: Ja, maar als ik hem vraag krijg ik hem wel eens.quote:
wat zou de reden zijn dat de stofzuiger niet standaard in het huis staat?quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jo ging om de stofzuigers vragen bij de stem, zegt Philip: maar die krijgen we toch twee keer per week? Jo: Ja, maar als ik hem vraag krijg ik hem wel eens.
ze zijn bang dat Jo alle piemels gaat afzuigen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zou de reden zijn dat de stofzuiger niet standaard in het huis staat?
Omdat het nu een reden is om Jo naar de kvdw te krijgen zonder dat het opvalt msschien?
Omdat er geen opbergkast is,... niet te ver doordraven met die conspiracy theoryquote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Omdat het nu een reden is om Jo naar de kvdw te krijgen zonder dat het opvalt msschien?
nou nou nou zo kan ie wel weer hequote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zijn bang dat Jo alle piemels gaat afzuigen.
Ik denk eigenlijk omdat stofzuigers herrie maken en ze het dan veel te makkelijk kunnen gebruiken om te overleggen zonder dat het wordt gehoord en daardoor ieder onsgezeik gaan stofzuigen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moeten ze het dekbed van Jo en Flip ook maar in de kvdw doen hequote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk omdat stofzuigers herrie maken en ze het dan veel te makkelijk kunnen gebruiken om te overleggen zonder dat het wordt gehoord en daardoor ieder onsgezeik gaan stofzuigen.
Ze kan dat ook gewoon via haar mic vragen, dat doet ze ook heul vaak. Dus het is wel degelijk een smoes.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef Stranger1977 het volgende:
Omdat er geen opbergkast is,... niet te ver doordraven met die conspiracy theory
quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef danilel het volgende:
Wat zou er trouwens in die kist zitten?
Bulletje en Ian???
quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moeten ze het dekbed van Jo en Flip ook maar in de kvdw doen he
Krijgt ze dan ook antwoord?quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan dat ook gewoon via haar mic vragen, dat doet ze ook heul vaak. Dus het is wel degelijk een smoes.
goed plan!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Gewoon heel Joanne fulltime in de geheime kamer, ze komt toch wel in finale en dan zijn wij er vanaf!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, in de vorm van de stofzuiger.quote:
In de KvdW ja,... en niet via de mic die ze niet om heeft de laatste 10 minutenquote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze vraagt toch om de stofzuiger......
zit niet te stangen man je snapt ut bestquote:Op maandag 25 april 2011 11:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
In de KvdW ja,... en niet via de mic die ze niet om heeft de laatste 10 minuten
quote:Op maandag 25 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
sharon heeft #gelemannenbroek weer aan zie ik?
Hoiquote:Op maandag 25 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
sharon heeft #gelemannenbroek weer aan zie ik?
misschien wil ze Henry wel meenemen voor haar nieuwe woning, ze is zo gehecht aan ikke ikke, mijn, mijn.quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef danilel het volgende:
Jo; "is mijn stofzuiger ingepikt, heb IK om gevraagd"
Sharon; "zeik niet"
Jo; "IK zeik wel!"
zal wel, Jo zei net ; "als die vrouwelijke medewerker vd Stem er is, krijgen we alles veel sneller".quote:
howso??quote:Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef MargrietV het volgende:
duidelijk: Sharon is bezig aan een missie.
de bedoeling is goed (bench=slaapplek, uitvoering is helaas niet goed)quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef shomila het volgende:
Haal dat beest is uit die bench zeg wat doet dat beest daar nu in
die is op stream 4 te zien lol....quote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
ik wil iets anders zien dan JO, alleen 3+4 krijg je jo, de rest buiten......
ik wil Gerard zien stofzuigen!!!
ja op de achtergrond........quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is op stream 4 te zien lol....
dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef shomila het volgende:
Volgens mij krijgt Sharon die instructies van de stem want net kwam ze eruit moest hij erin en nu komt ze er vandaan en gaat hij eruit.
Ik denk dat ze het wel goed bedoelt, alleen weet ze niet meer hoe ze het moet aanpakken...quote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef Namat het volgende:
De bench gebruiken is ok maar het moet op een prettige manier gaan, niet zoals Sharon dat doet met alleen een bak water en zonder kleedje en speeltje. Ik vind haar héél onaardig voor het hondje.
Ik kijk al 4 dagen niet en heb nog geen ene fuck gemist merk ikquote:Op maandag 25 april 2011 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
Damn wat rustig hier en daar![]()
Ik kijk het nog een week aan en anders ben ik er wel klaar mee met die hele sst
wat goed van je !quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kijk al 4 dagen niet en heb nog geen ene fuck gemist merk ikMijn verslaving is iig over. Af en toe kijk ik hier op FOK om te kijken of er wat gebeurd of gebeurd is
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi isquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat goed van je !
Ze zijn ook wel een beetje uitgepraat geloof ik. alleen karim,gerard en sharon hebben nog wel leuke praat af en toe.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi is
Ze heeft net een schone emmer water gepakt hoorquote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
met een bodempje allesreinigerwater in de emmer dweilt Joanna de ruimte. Dat is dus verplaatsen van viezigheid, Niet een keer schoon water met allesreiniger nemen,
quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi is
ja echt he? ze weet zich heel goed in te likkenquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Karim zat net in het water, toen had Sharon geen zin om er in te komen. Gerard zit er nu in en nu gaat ze er ineens wel in. Het enige wat die Sharon doet is al weken Gerard achterna lopen.
Ja maar dat staat zo ijverig voor de camera!quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
met een bodempje allesreinigerwater in de emmer dweilt Joanna de ruimte. Dat is dus verplaatsen van viezigheid, Niet een keer schoon water met allesreiniger nemen,
ze heeft net pas emmer water verschoond voor de slaapkamers.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja maar dat staat zo ijverig voor de camera!
ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
ik zag net een "staander" bij Karim.........
Dit is dus niet waar ze had na de keuken ook al een schone emmer gepakt voor de kamerquote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft net pas emmer water verschoond voor de slaapkamers.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
Behalve toen Spermavio een paar dagen in het huis was, toen kende ze Gerard niet meer.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Karim zat net in het water, toen had Sharon geen zin om er in te komen. Gerard zit er nu in en nu gaat ze er ineens wel in. Het enige wat die Sharon doet is al weken Gerard achterna lopen.
dat is ook geen geschikt broekje v zwemmen haha (voor ons wel natuurlijk )quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef danilel het volgende:
[..]
kon m net nie cappen, beeld werd uitgezoomd en verplaatst, en hij liep snel naar binnen!
ja en sinds die tijd heb ik een hekel aan sharon gekregenquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve toen Spermavio een paar dagen in het huis was, toen kende ze Gerard niet meer.
het gebeurde na het stoeien met Sharon.........ohohhhhhhhhhh........quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is ook geen geschikt broekje v zwemmen haha (voor ons wel natuurlijk )
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef danilel het volgende:
[..]
het gebeurd na het stoeien met Sharon.........ohohhhhhhhhhh........
nee ! karim kan zoveel beter krijgen !quote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2
ikke ook! (nu we toch bezig zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2
zo'n iemand als bianca bedoel jequote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ! karim kan zoveel beter krijgen !
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveer op de staander, voerbakje niet mee gerekend!quote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
3 met gemakquote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveek op de staander, voerbakje niet mee gerekend!
nee echt niet hahaha die was echt ergquote:
was een staander in begin fasequote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveek op de staander, voerbakje niet mee gerekend!
Awel gelukkig werkt het nog bij Karimquote:
jammer hequote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
i'm outta here helaas, net nu er weer leven in de brouwerij komt. familie verplichtingen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn ouders vroegen ook of ik kwam. kheb geen zin zei ik , nou ok, veel plezier vandaag en tot de volgende keerquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
i'm outta here helaas, net nu er weer leven in de brouwerij komt. familie verplichtingen he
Misschien is ze stiekem beetje verliefd op Gerard? Of op zn geldquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
haha denk je? nee dat zal toch niet he? op zn geld misschien ja, maar ik denk dat ze dat daar allemaal zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Namat het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem beetje verliefd op Gerard? Of op zn geld
je moet ook niet OP je laptop gaan zitten !quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
Zo zit ff op mijn laptop, komen mijn 2 poezen even nieuwsgierig zijn.dan kan ik gelijk weer foto's maken van ze , dat is de enige keer dat het dan kan!!
nee dat is waar lol, moet er voor gaan zitten!quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet ook niet OP je laptop gaan zitten !
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee dat is waar lol, moet er voor gaan zitten!
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Nou om jullie een plezier te doen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft Mo dat niet gezien?quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja he? ik dacht al mn pagina refreshed niet meerquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik dacht al mn pagina refreshed niet meer
vermoed het wel.quote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Zullen ze vandaag weer zo'n saaie dag hebben als gister?
denk het wel hoor, elke dag is het saai met ze hahaha en wij maar kijkenquote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ben jij mal, dit is toch topentertainment?quote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
hahaaaaaaa, bewijs materiaal!quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow echt?quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben jij mal, dit is toch topentertainment?
Soms vraag ik me echt af 'waarom?'quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het wel hoor, elke dag is het saai met ze hahaha en wij maar kijken
tja, we hadden hoge verwachtingen denk ik? wat dus is tegen gevallen, maar helaas , het leed was al geschiedt....we zitten er aan vastquote:
gerard voorgetrokken??? nou kan je dus nagaan hoe ze de boel verdraaien op tv he?quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Grrrrrr... Mijn moeder kijkt bijna alleen daily's en aanbidt daardoor Jo zowat, en mijn broer en ik krijgen er maar niet op ingepraat dat Jo kei wordt voorgetrokken. En wat zegt ze net? 'Weet je wie pas wordt voorgetrokken? Gerard!'
quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Grrrrrr... Mijn moeder kijkt bijna alleen daily's en aanbidt daardoor Jo zowat, en mijn broer en ik krijgen er maar niet op ingepraat dat Jo kei wordt voorgetrokken. En wat zegt ze net? 'Weet je wie pas wordt voorgetrokken? Gerard!'
Het lukt zequote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Jaa, want: 'Gerard doet dingen waar Alex al lang voor genomineerd zou hebben gedaan.'quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard voorgetrokken??? nou kan je dus nagaan hoe ze de boel verdraaien op tv he?
ik wou dat iedereen streamde , dan zagen ze de waarheid wel. het is elke dag weer de jo / flip show toch?
Top entertainmentquote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef danilel het volgende:
op 1&2 zwabbert beppie breipen door het huis.....
ja maar dat zeggen we al zo lang...tv kijkers blijven volhouden dat het niet zo is, terwijl wij de ongeplakte versies zienquote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, want: 'Gerard doet dingen waar Alex al lang voor genomineerd zou hebben gedaan.'
Maar dat klopt wel hoor... Dit bewijst wel hoe er wordt gemanipuleerd in de daily.
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.quote:
ja en hoe ze het doet! Zelfs na twee keer dweilen, heeft ze een vuile emmer.quote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top entertainment [ afbeelding ]
Jij hebt een verstandige moeder.quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
omdat ze juist die momenten laten zien op tvquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.
Grrrrrr.
wat ik er net van terug lees heeft ze al 3x schoon water gepakt hoor en ik hoorde der net weer schoon water pakkenquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en hoe ze het doet! Zelfs na twee keer dweilen, heeft ze een vuile emmer.
ja en geheid die vloer is met dat geaai echt niet schoon.quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
wat ik er net van terug lees heeft ze al 3x schoon water gepakt hoor en ik hoorde der net weer schoon water pakken
Bloemen voor je moeder!quote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.
Grrrrrr.
Straks wordt je ook nog fan van Joquote:Op maandag 25 april 2011 13:18 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga me bezighouden met het echte leven en laat de streams even voor wat ze zijn! Ik zie het vanavond wel weer in de daily.
ik weet niet in welke kelder jij rondhangt, maar hier is het gewoon zonnig en lichtquote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef farscapevr8 het volgende:
wil de laatste het licht uitdoen als ie weggaat?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan die luie Gerard niet eens meehelpen met schoonmaken?
Bloemen van 250 Euro he, dat dan weer wel.quote:
dat doet hij vaak zat hoor , laat mo of flip maar eens wat doenquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigdquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
wie breed heeft, kan breed laten hangen. Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag stre-amers![]()
Het is weer een enerverende dag begrijp ik alweer
[..]
Bloemen van 250 Euro he, dat dan weer wel.
ik ook niet....die zijn zo niks zeggends, en lopen alleen maar rond om gezien te worden..geen inhoud verderquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik niet, hou niet van die Paris Hilton figuren.
Mislukte versie van Kim Holland was het toch?quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik niet, hou niet van die Paris Hilton figuren.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigd
![]()
![]()
help ik kom niet weg
over de rug van anderen geld verdienen en nu druk ik me netjes uit.quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Mislukte versie van Kim Holland was het toch?
Zo moeilijk is het niet hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigd
![]()
![]()
help ik kom niet weg
Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef MargrietV het volgende:
lekker als je net gedweild hebt, je nagels knippen op de vloer. Hygiëne ten top!
of verzamelen voor de eksterogendoos.quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.
Je wassen hun handen ook niet tussen het kroelen met de hond en het eten.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef MargrietV het volgende:
lekker als je net gedweild hebt, je nagels knippen op de vloer. Hygiëne ten top!
zo smerig indd...ik zou er niet tegen kunnen, ik ben altijd overal heel vies vanquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wassen hun handen ook niet tussen het kroelen met de hond en het eten.
nee dan wordt hun huid dunner en gerimpelder van, kost te veel aan bijspuiten dan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ook lekker is, is die hond waar ze letterlijk mee tongelen, waarna ze met elkaar gaan tongelen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet, maar iets hygiënischer mag welquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....
Heb een hekel aan Dettol-mama's, alles wassen de hele tijd, logisch dat hun kids vaak ziek zijn.
Bij mij is schoon schoon, ik ga niet de hele tijd detollen......
hygiënisch is goed, maar niet te overdreven.....quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet, maar iets hygiënischer mag wel
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
hygiënisch is goed, maar niet te overdreven.....
die mogen best vaker verschoond worden, ik zou in elk geval die hond er niet oplaten!quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?
als ik iets vies vind is het een hond in mn bed, of op mn bed, bah bah !quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef danilel het volgende:
[..]
die mogen best vaker verschoond worden, ik zou in elk geval die hond er niet oplaten!
Mag onze kat bij ons ook niet!
heeft hij toch gelijk in.quote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef Urb het volgende:
Oei Gerard brainstormed heel ff hard-op!![]()
"De een krijgt 7 brieven en de ander niks....Waarom doe je dat??"
Jammer dat hij die niet vaker doet...
Je moet krabben waar het jeuk.quote:
En de vloer? Die voeten zijn zo smerig elke dag, bah! En dan gewoon met die vieze poten in bed gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?
U gaat door naar de volgende ronde.quote:
dat dusquote:Op maandag 25 april 2011 13:39 schreef AYLI het volgende:
[..]
En de vloer? Die voeten zijn zo smerig elke dag, bah! En dan gewoon met die vieze poten in bed gaan liggen.
Ik vraag het me niet meer af, weet dat het oneerlijk toegaat daar.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef beequeen het volgende:
Geer vraagt zich af waarom de een brieven en videoboodschappen krijgt en de ander niks. Tsja Geer, dat vraag ik me ook af.
Die reacties er ook onderquote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde.
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag het me niet meer af, weet dat het oneerlijk toegaat daar.
schoon genoeg om gezond te zijn en vuil genoeg om gezellig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....
Heb een hekel aan Dettol-mama's, alles wassen de hele tijd, logisch dat hun kids vaak ziek zijn.
Bij mij is schoon schoon, ik ga niet de hele tijd detollen......
Daar kon je op wachten.quote:
nee hoor ze doet haar nagelsquote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef MargrietV het volgende:
en Jo is weer aan het schrijven, weer een privilege.
Die werkt omgedraaid ook!quote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
schoon genoeg om gezond te zijn en vuil genoeg om gezellig te zijn
quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.
zei ze gisteravond ook nog zelf.quote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Het gaat altijd over jou Djoon, Fiel is ondergeschikt.
Djoon heeft alleen maar onderdanen, in haar wereld is er maar één die aan de Top staat, daarom heet haar handeltje Tops.quote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Het gaat altijd over jou Djoon, Fiel is ondergeschikt.
Nee zo zei ze het psies. "Fiel staat onder mijn rangorde"quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
zei ze gisteravond ook nog zelf.
Fiel onder mijn rangorde (of iets in die trant......moet ik ff mijn post terugzoeken)
Het heet Tofs.quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Djoon heeft alleen maar onderdanen, in haar wereld is er maar één die aan de Top staat, daarom heet haar handeltje Tops.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee zo zei ze het psies. "Fiel staat onder mijn rangorde"
quote:
Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef danilel het volgende:
Die hond...........haha heerlijk!!!
Goed zo joanna gaat jou wakker houden, hond loopt 2 meter verder, gaat liggen en weer slapen...
Zit ook helemaal in het hoekje hequote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja, ze kon de P niet vinden op het toetsenbord,
segredo vreet m op!quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.
Het zou een leuk idee zijn om Boeddha een weekje over te laten komen. Leuk ook voor Jo.
ja, tuurlijk weer voor jo......gerard heeft ook hondjes hoor, en die heeft nog noooit iets gekregenquote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.
Het zou een leuk idee zijn om Boeddha een weekje over te laten komen. Leuk ook voor Jo.
Ze had ook de naam IK voor haar toko kunnen nemen (Internet Kledingshop)quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Tofs staat voor "The Online Fashion Store "
neequote:Op maandag 25 april 2011 13:51 schreef Day het volgende:
Weer een dagje in de zon luieren dus, geen updates, dus niks gebeurd. Mo vertrekt niet en heeft zelfs al uigedokterd dat ze niet genomineerd zou zijn. Knap voor iemand die echt, echt, echt naar huis wou.![]()
En waarschijnlijk zit ze er ook niet met de nieuwe manier van nomineren. Hebben jullie dat meegekregen?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim en Sharon nominatie aan de broek smeren
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef bull1966 het volgende:
filp is altijd op zoek naar bevestiging:
kijk naar die kop van JoJo en denk "wat een plastic rotkop"
kijk nog een keer en denk "inderdaad wat een plastic rotkop"
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef bull1966 het volgende:
filp is altijd op zoek naar bevestiging:
kijk naar die kop van JoJo en denk "wat een plastic rotkop"
kijk nog een keer en denk "inderdaad wat een plastic rotkop"
Huh ?quote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim en Sharon nominatie aan de broek smeren
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze had ook de naam IK voor haar toko kunnen nemen (Internet Kledingshop)
[ afbeelding ]
Oh mijn god.quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
raad eens wie dat wordtquote:
Ik gok Mo dan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
raad eens wie dat wordt
je mag 1 keer raden
(lache als Mo die krijgt )
Shit heb alleen tv aan dus krijg het niet mee, kan iemand verslag doen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft het er met Jo en Sharon over, dat er voor de ene wel veel berichten zijn en voor een ander geen.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft het er met Jo en Sharon over, dat er voor de ene wel veel berichten zijn en voor een ander geen.
Zou me niet verbazen. Maar goed, dat speelt nu niet. Dacht dat het al bekend was hier.quote:
ik hoop Karim, dan verdwijnt Moquote:Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok Mo dan eerlijk gezegd.
[..]
Shit heb alleen tv aan dus krijg het niet mee, kan iemand verslag doen?![]()
dan gaan er wss 2 het huis uitquote:
ah die is goed!quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
Best grappig dat Flip denkt dat "Somnambulisme" bij Karim hoort omdat Joanna haar schatje zo goed geholpen heeft door hem te vertellen dat "dat woord echt fakking zeker weten niet bij haar hoort!"![]()
![]()
Weet ze het zelf wel dan?quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
Best grappig dat Flip denkt dat "Somnambulisme" bij Karim hoort omdat Joanna haar schatje zo goed geholpen heeft door hem te vertellen dat "dat woord echt fakking zeker weten niet bij haar hoort!"![]()
![]()
Jo probeert zich in te slijmen, Geer houdt zijn fatsoen maar heeft haar door.quote:Op maandag 25 april 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
Wat kunnen Jo en Geer het de laatste tijd goed met elkaar vinden
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
Wat kunnen Jo en Geer het de laatste tijd goed met elkaar vinden
Nee, maar ze houden voor de rest wel goede gesprekkenquote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.Maar dat heeft ze toch niet door.
goed he, soms imiteert hij haar en heeft zij het niet eens in de gaten!quote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.Maar dat heeft ze toch niet door.
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerkingquote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk woord ik gebruik want voordat ik post ben je het toch al oneens met me.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerking
Ja ik vind het ook leuk om ze te laatste tijd zo te zienquote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden voor de rest wel goede gesprekken
nou niet altijd hoor LOLquote:Op maandag 25 april 2011 14:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk woord ik gebruik want voordat ik post ben je het toch al oneens met me.
Fixed.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerking de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |