hahaaaaaaa, bewijs materiaal!quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Nou om jullie een plezier te doen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow echt?quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben jij mal, dit is toch topentertainment?
Soms vraag ik me echt af 'waarom?'quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het wel hoor, elke dag is het saai met ze hahaha en wij maar kijken
tja, we hadden hoge verwachtingen denk ik? wat dus is tegen gevallen, maar helaas , het leed was al geschiedt....we zitten er aan vastquote:
gerard voorgetrokken??? nou kan je dus nagaan hoe ze de boel verdraaien op tv he?quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Grrrrrr... Mijn moeder kijkt bijna alleen daily's en aanbidt daardoor Jo zowat, en mijn broer en ik krijgen er maar niet op ingepraat dat Jo kei wordt voorgetrokken. En wat zegt ze net? 'Weet je wie pas wordt voorgetrokken? Gerard!'
quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Grrrrrr... Mijn moeder kijkt bijna alleen daily's en aanbidt daardoor Jo zowat, en mijn broer en ik krijgen er maar niet op ingepraat dat Jo kei wordt voorgetrokken. En wat zegt ze net? 'Weet je wie pas wordt voorgetrokken? Gerard!'
Het lukt zequote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Jaa, want: 'Gerard doet dingen waar Alex al lang voor genomineerd zou hebben gedaan.'quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard voorgetrokken??? nou kan je dus nagaan hoe ze de boel verdraaien op tv he?
ik wou dat iedereen streamde , dan zagen ze de waarheid wel. het is elke dag weer de jo / flip show toch?
Top entertainmentquote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef danilel het volgende:
op 1&2 zwabbert beppie breipen door het huis.....
ja maar dat zeggen we al zo lang...tv kijkers blijven volhouden dat het niet zo is, terwijl wij de ongeplakte versies zienquote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, want: 'Gerard doet dingen waar Alex al lang voor genomineerd zou hebben gedaan.'
Maar dat klopt wel hoor... Dit bewijst wel hoe er wordt gemanipuleerd in de daily.
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.quote:
ja en hoe ze het doet! Zelfs na twee keer dweilen, heeft ze een vuile emmer.quote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top entertainment [ afbeelding ]
Jij hebt een verstandige moeder.quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
omdat ze juist die momenten laten zien op tvquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.
Grrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |