Ik kijk al 4 dagen niet en heb nog geen ene fuck gemist merk ikquote:Op maandag 25 april 2011 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
Damn wat rustig hier en daar![]()
Ik kijk het nog een week aan en anders ben ik er wel klaar mee met die hele sst
wat goed van je !quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kijk al 4 dagen niet en heb nog geen ene fuck gemist merk ikMijn verslaving is iig over. Af en toe kijk ik hier op FOK om te kijken of er wat gebeurd of gebeurd is
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi isquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat goed van je !
Ze zijn ook wel een beetje uitgepraat geloof ik. alleen karim,gerard en sharon hebben nog wel leuke praat af en toe.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi is
Ze heeft net een schone emmer water gepakt hoorquote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
met een bodempje allesreinigerwater in de emmer dweilt Joanna de ruimte. Dat is dus verplaatsen van viezigheid, Niet een keer schoon water met allesreiniger nemen,
quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ookwel dat ik weekenddienst had en het weer ontzettend mooi is
ja echt he? ze weet zich heel goed in te likkenquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Karim zat net in het water, toen had Sharon geen zin om er in te komen. Gerard zit er nu in en nu gaat ze er ineens wel in. Het enige wat die Sharon doet is al weken Gerard achterna lopen.
Ja maar dat staat zo ijverig voor de camera!quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
met een bodempje allesreinigerwater in de emmer dweilt Joanna de ruimte. Dat is dus verplaatsen van viezigheid, Niet een keer schoon water met allesreiniger nemen,
ze heeft net pas emmer water verschoond voor de slaapkamers.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja maar dat staat zo ijverig voor de camera!
ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
ik zag net een "staander" bij Karim.........
Dit is dus niet waar ze had na de keuken ook al een schone emmer gepakt voor de kamerquote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft net pas emmer water verschoond voor de slaapkamers.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
ik zag net een "staander" bij Karim.........
Behalve toen Spermavio een paar dagen in het huis was, toen kende ze Gerard niet meer.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Karim zat net in het water, toen had Sharon geen zin om er in te komen. Gerard zit er nu in en nu gaat ze er ineens wel in. Het enige wat die Sharon doet is al weken Gerard achterna lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |