Wil ie eens een keer naar zn plekje mag ie niet ...quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Mita het volgende:
Het hondje moet plassen. Lag te vroeg op bed
quote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef bollokus het volgende:
slapen ze....en muisje kon je het niet laten
alles slaapt zo te horen behalve Segredoquote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef bollokus het volgende:
slapen ze....en muisje kon je het niet laten
quote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
alles slaapt zo te horen behalve Segredo
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
alles slaapt zo te horen behalve Segredo
naar het donkere hoekje koekjes eten bij de rest van de kanslozenquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?
quote:Op maandag 25 april 2011 02:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
naar het donkere hoekje koekjes eten bij de rest van de kanslozen
Ik ga denk ik naar Portugal om het huis te zoekenquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?
ik als muisje heb mijn plaatsje al veilig gesteld in een kiertje van een 2 michelin sterren restaurantquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Alles nog een keer kijken!!quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Gewoon doorleven. En wat is kansloos.quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
nou, zo boeiend vond ik SST nu ook weer niet hoor, duik liever de archieven van BB1 t/m BB5 weer inquote:
Wie is Sai Babaquote:Op maandag 25 april 2011 02:07 schreef MargrietV het volgende:
zo ... Karim en Gerard hebben het over Sai Baba gehad, Vandaag is deze figuur overleden.
Dat je hier deze post post is eigenlijk ook wel kansloos , want dat houdt in dat je weet waar het over gaat en dagelijks meelurkt.. Maar zo wieso iedereen die op FOK! zit heeft geen live ,,,,quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je hier deze post post is eigenlijk ook wel kansloos , want dat houdt in dat je weet waar het over gaat en dagelijks meelurkt.. Maar zo wieso iedereen die op FOK! zit heeft geen live ,,,,
Neuh ik ook niet, snap eigenlijk niet waarom ik het nu nog volg.quote:Op maandag 25 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nou, zo boeiend vond ik SST nu ook weer niet hoor, duik liever de archieven van BB1 t/m BB5 weer in
da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchatquote:Op maandag 25 april 2011 02:09 schreef MargrietV het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)oeroe-overleden.html
Die is voor Karim neem ik aanquote:Op maandag 25 april 2011 02:09 schreef MargrietV het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)oeroe-overleden.html
quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchat
quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchat
heel zorgelijke situatie! Zit hij te koekeloeren in de geheime kamer?quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef bollokus het volgende:
by the way, heb al even niks van stef gehoord
ik heb hem op de laatste SL van de tuin ook niet gezienquote:Op maandag 25 april 2011 02:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heel zorgelijke situatie! Zit hij te koekeloeren in de geheime kamer?
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?quote:
oranje/rode broek ligt onder de lakentjes dus kan je niet zien op de streams dus is niet OTquote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?
Morgen een eindje fietsen of zo?quote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?
ik kan je beter geen advies geven want niemand neemt me hier serieusquote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.quote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb hem op de laatste SL van de tuin ook niet gezien
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 02:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan je beter geen advies geven want niemand neemt me hier serieus![]()
![]()
waren het geen mieren.... ze moesten toch mierenlokdoosjes plaatsenquote:Op maandag 25 april 2011 02:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.
Laatst had ze het over een giftige honderdpoot.... en tja.... ik ken alleen niet giftige duizenpoten.
Ik vind dat Mo per direct haar memoires op moet schrijven en gaan publiceren...quote:Op maandag 25 april 2011 02:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.
Laatst had ze het over een giftige honderdpoot.... en tja.... ik ken alleen niet giftige duizenpoten.
mieren zaten in die aronskelk achtig bloem, die eens in 10 jaar bloeit.quote:Op maandag 25 april 2011 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waren het geen mieren.... ze moesten toch mierenlokdoosjes plaatsen
Mark weet wel beter en lacht alleen maarquote:Op maandag 25 april 2011 02:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ff dimmen he, zo praat je niet over onze Mark.
mark lacht altijdquote:Op maandag 25 april 2011 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark weet wel beter en lacht alleen maar
titel... Hoe neuk ik op YouTube, zo mooi en verwijderen ze het Nondeju!!quote:Op maandag 25 april 2011 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat Mo per direct haar memoires op moet schrijven en gaan publiceren...
quote:Op maandag 25 april 2011 02:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
titel... Hoe neuk ik op YouTube, zo mooi en verwijderen ze het Nondeju!!
Dus ze kan niet terugkijken die Mo, hoe goed ze het doet in kleur. Dus Maik heeft zich aan zijn woord gehoudenquote:Op maandag 25 april 2011 02:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Regelrechte schande! Kan ze het niet op cdrom zetten en meenemen in haar graftombe, om over 4 eeuwen.... de nieuwe lelijke Nefertite te wordenquote:
Ik denk meer aan: Hoe liefde onstaat en mn Maik gelijk weer vreemd gaat ...quote:Op maandag 25 april 2011 02:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef MaryMouse het volgende:
ik vind het mooi geweest voor vandaag de streams waren weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja achter spoiler dan maar
quote:Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef MaryMouse het volgende:
ik vind het mooi geweest voor vandaag de streams waren weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ook niet slecht.quote:Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk meer aan: Hoe liefde onstaat en mn Maik gelijk weer vreemd gaat ...
Nou papa echt niet ouwe zuurpruimquote:Op maandag 25 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Pappa, mamma en zusje zullen de livezendingen toch wel hebben opnomen van Mootje?
vast wel, wel enorm slechte reclame voor Ikea, niet voor neukengeschiktbedden.quote:Op maandag 25 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Pappa, mamma en zusje zullen de livezendingen toch wel hebben opnomen van Mootje?
tja .... een kolonel... straks moet ie voor militaire rechtbank.... vanwege sexschandaal dochter lolquote:
Hij zat nu toch in de verzekeringenquote:Op maandag 25 april 2011 02:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
tja .... een kolonel... straks moet ie voor militaire rechtbank.... vanwege sexschandaal dochter lol
staan ook gewoon onlinequote:Op maandag 25 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Was kolonel, deed echt nu iets andersquote:Op maandag 25 april 2011 02:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Maik zit in verzekering. Vader van Mo is Kolonel.
tja, dat weet je als je het doet en dat je erop aangesproken kan worden,quote:Op maandag 25 april 2011 02:34 schreef Mita het volgende:
[..]
Oke als ze het zelf maar terugziet, want daar is ze bang van
quote:Op maandag 25 april 2011 02:40 schreef Mita het volgende:
Ben een beetje ballorig, leuke dag gehad zonder streams, ik dacht ik zwaai ook eens
quote:Op maandag 25 april 2011 02:59 schreef Mita het volgende:
Hondje piepen helpt niet, huilen wel. Doe als Mo
weet ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef Mita het volgende:
Heeft Flip een hond. Heb ik hem nooit over gehoord?
Hij is leuk met het hondje (sorry kan de echte naam van het hondje niet uit m'n strot krijgen, vindt ik geen naam voor het hondje)quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 03:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Hij is leuk met het hondje (sorry kan de echte naam van het hondje niet uit m'n strot krijgen, vindt ik geen naam voor het hondje)
Lagen ze er allemaal zo vroeg in? En die hond maar blaffen.quote:Op maandag 25 april 2011 08:55 schreef mazaru het volgende:
Niet te geloven. Ze liggen om 9 uur op bed en slapen gewoon nu nog!!
10 uur gingen geer en karim naar bed toen lag de rest al even te pittenquote:Op maandag 25 april 2011 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lagen ze er allemaal zo vroeg in? En die hond maar blaffen.
Holy shit, niet normaal. Ze hebben gisteren bijna de hele ochtend buiten geslapen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef koffieleutjuh het volgende:
10 uur gingen geer en karim naar bed toen lag de rest al even te pitten
Dat zal toch haast wel? Iig Gerard, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:
Die mensen daar moeten toch ook wel aanvoelen in een enorm slecht programma te zitten?
1 feestavond een beetje drank en dan weer week bijkomen voor zequote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, niet normaal. Ze hebben gisteren bijna de hele ochtend buiiten geslapen.
Er zal zeker voldoende gelekt zijn ondertussen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:
Die mensen daar moeten toch ook wel aanvoelen in een enorm slecht programma te zitten?
Die is wel leuk met je UI ernaast.quote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
ER MOET ER 1 HEEL NODIG PLASSEN!!!!
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Dat beestje zit al elf uur in die bench?quote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Zielig zoquote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Niet normaal dit. Bijna klokkie rond. Daar zouden ze moeten ingrijpen. Ik snap ook niet dat dat kan gebeuren in een huis met 6 volwassenen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beestje zit al elf uur in die bench?
Altijd een leuk idee, een huisdier van vlees en bloed in zo'n programma mieteren. Doet het zo leuk op televisie, dat zwaktebod.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
Ik heb koninginedagstaatsloterij reclame op stream 3? Anderen hier daar ook last van?
(Spixs)
Ging weer over de zendersquote:Op maandag 25 april 2011 09:38 schreef beequeen het volgende:
Heeft Mo commentaar op het hokje? Iets met eieren en schandalig.
Nee, als ze 'dat' zouden doen, dan was ze gelijk..... zonder 24........ schandalig!.......quote:
Hij had 'm naar zijn strot moeten vliegen. En dan zo het hele rijtje af.quote:Op maandag 25 april 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had gelijk moeten gaan piesen op het moment dat de deur openging. Zo over de voet van Karim heen.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had 'm naar zijn strot moeten vliegen. En dan zo het hele rijtje af.
Ja, zoiets ving ik ook op.quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Nee, als ze 'dat' zouden doen, dan was ze gelijk..... zonder 24........ schandalig!.......
Ze zouden hem weg moeten halen, zal je ze horen janken ineensquote:Op maandag 25 april 2011 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zoiets ving ik ook op.
En maar klagen over het blaffen van de hond. Leuk zo'n puppy hč?
Ik.quote:Op maandag 25 april 2011 09:43 schreef mazaru het volgende:
Alle bewoners NU opstaan. En wie ligt er nog steeds in haar vlooienschurftbak?
Het as van oma zit er inquote:Op maandag 25 april 2011 09:44 schreef beequeen het volgende:
Ah, daar is Ian weer. Ze denkt dat er in die kist iets van Ian zit. Domme trol.
Sharon is al 10k lichter. Achterlijk gedoe.quote:Op maandag 25 april 2011 09:43 schreef Ireth het volgende:
Ik heb niet echt zitten streamen de laatste dagen (hing in de zon rond) maar hebben ze nou eigenlijk ook nog wel een missie tot een goed einde gebracht of is het saldo van Sharon collectief aangevallen?
quote:Op maandag 25 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
J: "Ik lag in mijn blote kont!"
M: "Dat gaat toch niemand filmen..."
Caps iemand??
Ik zou nog liever het rottingsproces van een dode rat cappenquote:Op maandag 25 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
J: "Ik lag in mijn blote kont!"
M: "Dat gaat toch niemand filmen..."
Caps iemand??
True true, maar zou het wel erg sneu vinden als J. er achter komt na dit fiasco dat ze toch online staat in haar blote kontquote:Op maandag 25 april 2011 09:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou nog liever het rottingsproces van een dode rat cappen
Ja hij had er schijt aanquote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
Die hond heeft in de kamer gescheten en gepist.
10 kilo? Zou haar niet misstaanquote:Op maandag 25 april 2011 09:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon is al 10k lichter. Achterlijk gedoe.
LOL. Maar dit is toch niet eerlijk, dat plunderen van haar kluis.quote:
In zo'n huis kan je geen pup opvoeden. Dat beest moet ook indrukken van de buitenwereld op doen. Socializen met andere honden, leren wat 'verkeer' is en alles... Dit is een hele verkeerde start voor zo'n diertjequote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef Diamonds28 het volgende:
en hij heeft binnen gescheten haha
er zitten daar mensen in huis die zelf honden hebben ik noem een Geer en Jo en Sharon waarom weet niemand een pup op te voeden dan![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
Die hond heeft in de kamer gescheten en gepist.
nou ik vind wel dat als hij de hele nacht in de bench heeft gezeten en ze hem erdaarna uithalen dat ze hem wel even goed buiten uit kunnen laten tot die alles gedaan heeft maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor of weten nie hoe het moet :Squote:Op maandag 25 april 2011 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
In zo'n huis kan je geen pup opvoeden. Dat beest moet ook indrukken van de buitenwereld op doen. Socializen met andere honden, leren wat 'verkeer' is en alles... Dit is een hele verkeerde start voor zo'n diertje
Wat ik dus net zei, het was nog geen 30 seconden toen ze weer naar binnen ging, en dat noemt zich een dierenvriend. Heb gewoon medelijde met die paarden van haar.quote:Op maandag 25 april 2011 09:57 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou ik vind wel dat als hij de hele nacht in de bench heeft gezeten en ze hem erdaarna uithalen dat ze hem wel even goed buiten uit kunnen laten tot die alles gedaan heeft maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor of weten nie hoe het moet :S
Dat is daar nooit eerlijk gegaan. Al die geldstromen van kluis naar kluis via de rode telefoon sloegen ook al nergens op.quote:Op maandag 25 april 2011 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Maar dit is toch niet eerlijk, dat plunderen van haar kluis.![]()
Ik denk dat zelfs FHM die botoxkop niet wil.quote:Op maandag 25 april 2011 09:57 schreef superkokje het volgende:
wat loopt die doos te zeiken over het zien van der string en kont.
En dat wil in playboy
Had ze daar al niet ingestaan?quote:Op maandag 25 april 2011 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs FHM die botoxkop niet wil.
Ik ben wel benieuwd naar haar kont. (Is allicht beter dan die rotkop van haar!)quote:Op maandag 25 april 2011 09:57 schreef superkokje het volgende:
wat loopt die doos te zeiken over het zien van der string en kont.
En dat wil in playboy
Geen idee. Het ging om 21.00 uur naar bed en nu ligt ze alweer plat. Daar zouden ze echt sancties op moeten zetten.quote:
Ze kan beter een hele grote Gum pakken en die kop uitgummen zodat wij er niet meer naar hoeven te kijken.quote:Op maandag 25 april 2011 10:06 schreef Ireth het volgende:
F tegen J. "Had je al nieuwe vaseline gepakt?"Waarom denk ik toch altijd door???
en wie had er afgedroogd, snap niet dat diegene het niet gezien heeft dat de bende nog vet was!!quote:
ff teruggespoeld?quote:
Vandaag moeten ze nomineren toch?quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is Monique weer gemaakt vrolijk..
Over vijf minuten jankt ze waarschijnlijk weer..
gelukkig was het donker......hypocriete trutquote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Is de hele dag boos omdat ze denkt dat iemand haar punani heeft gezien in het donker!!
Of ze worden genomineerd. De manier waarop is nog ongewis.quote:Op maandag 25 april 2011 10:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vandaag moeten ze nomineren toch?
Gewoon allemaal genomineerd staan!quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze worden genomineerd. De manier waarop is nog ongewis.
Lief ...........maar onze honden zijn wel al uitgelaten door een wandeling te maken!!quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen allemaal ook van Madeliefje een high five.
goede morgenquote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen allemaal ook van Madeliefje een high five.
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaakquote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef wafeldoekje het volgende:
[..]
en wie had er afgedroogd, snap niet dat diegene het niet gezien heeft dat de bende nog vet was!!
Ja niets is wat het lijktquote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goeie actie zijnquote:
Klopt en verder heeft ze een grote tuin ter beschikking, waar ze het nu naar haar zin heeft, ligt lekker in de schaduw te genieten.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lief ...........maar onze honden zijn wel al uitgelaten door een wnadeling te maken!!
Er kon niet worden afgedroogd want er was geen theedoekquote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaak
afdrogen is afgeschaft, in afdruiprek... en dan later zo de kast in.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaak
Hier ook 1 die de hele dag door lekker in de tuin wil rennen en onder de bomen wil liggenquote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt en verder heeft ze een grote tuin ter beschikking, waar ze het nu naar haar zin heeft, ligt lekker in de schaduw te genieten.
alleen sharon???quote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Stranger1977 het volgende:
Sjerren is ook zo'n domme koe,.... brrrrrrrrrrrr
Die van mij zijn zwaar misluktquote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een lekkere croisant???
Gerookte krassant, misschien met een kapot gekookt eitje?quote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een lekkere croisant???
nee ze moet het zelf in kleurenquote:Op maandag 25 april 2011 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
Kleurplaat invullen staan er genoeg op internet om te kopiéren
Kan ze toch mama Jo laten doen die er er goed in!!quote:
Volgens Geer is dat wel perfectie in optima forma,...quote:
goedemorgen LSquote:Op maandag 25 april 2011 10:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Goedenmorgen allrmaal op deze zonnige 2e Paasdag.
nee ik denk het toch niet he...zelf in kleuren, zelf bepalen misschien?quote:Op maandag 25 april 2011 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan ze toch mama Jo laten doen die er er goed in!!
Lucht op he??quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Stranger1977 het volgende:
ZIT NIET ZO TE FLUISTEREN TIEFUSHOER!
Zo, dat moet er even uit
Mo zei zelfs dat ze een keer geswaffeld is door Karim, toen ze tegen hem aanliep.quote:Op maandag 25 april 2011 10:39 schreef Diamonds28 het volgende:
nou ze is er bang van maar Mo gaf weer een opmerking haha die weet er wel raad mee kwam het op neer
vuile sexist is het![]()
Ja en zodra het over sex gaat is ze me toch een partij vrolijkquote:Op maandag 25 april 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo zei zelfs dat ze een keer geswaffeld is door Karim, toen ze tegen hem aanliep.
Ik heb meer het idee dat de heren er plezier uithalen om naakt tussen de dames te gaan staan bij het douchenquote:Op maandag 25 april 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
Jo is vol an de piemels van de heren!!
Was gisteren ook al zo, helemaal vast in een dip en er kwam een sexopmerking voorbij en ze leefde helemaal op.quote:Op maandag 25 april 2011 10:41 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja en zodra het over sex gaat is ze me toch een partij vrolijk
Het is een bonobo-aapiequote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was gisteren ook al zo, helemaal vast in een dip en er kwam een sexopmerking voorbij en ze leefde helemaal op.
Ik hoop dat Mail weet met wat voor nymfomane hij zich inlaat.
Mijn hondje was al pup snel van het slopen af. Was een keer met een stroomkabel aan het stoeien. En was ineens een krijs, beet die gek in een 220Volt kabel, Sindsdien nooit weer bijterig geweest, behalve met zijn touwbot.quote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Segootje doet wat een pup hoort te doen, lekker slopen, dat dekje.
zoiets vermoed ik ook vandaar de week van de verandering, en maar goed ook anders is het zo voorspelbaar en oersaai.quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit ...duzzzz en gelukkig maar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:53 schreef Flashbox het volgende:
Aan dit bericht van gister op de SST site kan je al zien dat de nominaties anders zullen gaan dan normaal.
Nominaties
24 april om 21.15
Niets is wat het lijkt.
De vrouwen hebben het over de nominaties. In de eerste paar weken van Secret Story moesten de mannen de vrouwen nomineren en vice versa. De afgelopen weken ging het echter anders, zo mocht er een keer vrij genomineerd worden en waren de nominaties ook een keer afhankelijk van een aantal missies. Monique hoopt dat iedereen deze week mag nomineren. Of dat ook daadwerkelijk zo is, is nog maar de vraag. Niets is immers wat het lijkt in het Huis der Geheimen
Vals kreng zegt weer genoeg over Mo.quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef Diamonds28 het volgende:
leuk mo even de inhoud van flip vertellen waar jullie het met 3 man overhad en nu even zo aan iedereen verkondigen
Euhm hoezo??quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
de wending is dat Jo en Flip in ieder geval veilig zijn....goh wat een verandering zeg
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
de wending is dat Jo en Flip in ieder geval veilig zijn....goh wat een verandering zeg
Zolang er ook iemand anders bijzit dan is het niet zo erg toch? Denk dat Jo op de een of andere manier wel weer vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.
Ja de grote dooddoener om lekker alles te manipuleren!quote:Op maandag 25 april 2011 10:53 schreef Flashbox het volgende:
Aan dit bericht van gister op de SST site kan je al zien dat de nominaties anders zullen gaan dan normaal.
Nominaties
24 april om 21.15
Niets is wat het lijkt.
De vrouwen hebben het over de nominaties. In de eerste paar weken van Secret Story moesten de mannen de vrouwen nomineren en vice versa. De afgelopen weken ging het echter anders, zo mocht er een keer vrij genomineerd worden en waren de nominaties ook een keer afhankelijk van een aantal missies. Monique hoopt dat iedereen deze week mag nomineren. Of dat ook daadwerkelijk zo is, is nog maar de vraag. Niets is immers wat het lijkt in het Huis der Geheimen
Let op! Heeft met de inhoud van de kist te maken. Degene die de kist opent (gokje: Joquote:Op maandag 25 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.
dat heb ik net gedaan..........Jo en Flip moeten naar de finale daar doen ze bij de regie alles voor dus ik gaf ze even een voorzetje........daarom mocht Mo in geen geval nar huis he....quote:Op maandag 25 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.
Juist en Jo en Flip zijn al door de regie ingefluisterd welke ze moeten nemen....quote:Op maandag 25 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Let op! Heeft met de inhoud van de kist te maken. Degene die de kist opent (gokje: Jo)mag zeggen welke 3 mensen ze weg wil hebben, 1 krijgt de wildcard en de andere 2 worden genomineerd .
Ik gok Mo, Karim en Geer? Of Sharon, Karim en Geerquote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
Juist en Jo en Flip zijn al door de regie ingefluisterd welke ze moeten nemen....
Maik lust er ook pap van, dus dat zal hem niet echt afschrikken. Beter dat dan een frigide koelkast in je bed.quote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Maik weet met wat voor nymfomane hij zich inlaat.
Ja schande!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon dus. Waarom mag Jo niet eens een keer naar de KvdW?
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
Is ze ook, heeft al weken geen ontbijt op bed gehad. Schande.quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
okeeeeeequote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!
Ja niks......Zal wel zo zijn danquote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
okeeeeee
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....nog steeds, en nou???????
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?quote:
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
welke stream heb alle geluid af staanquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
Ze gebruiken de afwasborstel om de bench schoon te maken.
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Ytsmi het volgende:
Ze vroeg Joann je had aangebeld en toen was het geluid weg
Stream1quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
welke stream heb alle geluid af staan
Ohwww niks boeiends dus,... Ik kreeg het te laat meequote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'
Jo: Eeeeeeeuhm jaa...
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????
en vast ook een bericht van Godskindje Ian,quote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |