Wil ie eens een keer naar zn plekje mag ie niet ...quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Mita het volgende:
Het hondje moet plassen. Lag te vroeg op bed
quote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef bollokus het volgende:
slapen ze....en muisje kon je het niet laten
alles slaapt zo te horen behalve Segredoquote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef bollokus het volgende:
slapen ze....en muisje kon je het niet laten
quote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
alles slaapt zo te horen behalve Segredo
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
alles slaapt zo te horen behalve Segredo
naar het donkere hoekje koekjes eten bij de rest van de kanslozenquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?
quote:Op maandag 25 april 2011 02:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
naar het donkere hoekje koekjes eten bij de rest van de kanslozen
Ik ga denk ik naar Portugal om het huis te zoekenquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En een paar kanslozen die dit maar blijven volgen. Wat gaan jullie hierna doen als ss is afgelopen?
ik als muisje heb mijn plaatsje al veilig gesteld in een kiertje van een 2 michelin sterren restaurantquote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Alles nog een keer kijken!!quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Gewoon doorleven. En wat is kansloos.quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
nou, zo boeiend vond ik SST nu ook weer niet hoor, duik liever de archieven van BB1 t/m BB5 weer inquote:
Wie is Sai Babaquote:Op maandag 25 april 2011 02:07 schreef MargrietV het volgende:
zo ... Karim en Gerard hebben het over Sai Baba gehad, Vandaag is deze figuur overleden.
Dat je hier deze post post is eigenlijk ook wel kansloos , want dat houdt in dat je weet waar het over gaat en dagelijks meelurkt.. Maar zo wieso iedereen die op FOK! zit heeft geen live ,,,,quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je hier deze post post is eigenlijk ook wel kansloos , want dat houdt in dat je weet waar het over gaat en dagelijks meelurkt.. Maar zo wieso iedereen die op FOK! zit heeft geen live ,,,,
Neuh ik ook niet, snap eigenlijk niet waarom ik het nu nog volg.quote:Op maandag 25 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nou, zo boeiend vond ik SST nu ook weer niet hoor, duik liever de archieven van BB1 t/m BB5 weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |