weet ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef Mita het volgende:
Heeft Flip een hond. Heb ik hem nooit over gehoord?
Hij is leuk met het hondje (sorry kan de echte naam van het hondje niet uit m'n strot krijgen, vindt ik geen naam voor het hondje)quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 03:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Hij is leuk met het hondje (sorry kan de echte naam van het hondje niet uit m'n strot krijgen, vindt ik geen naam voor het hondje)
Lagen ze er allemaal zo vroeg in? En die hond maar blaffen.quote:Op maandag 25 april 2011 08:55 schreef mazaru het volgende:
Niet te geloven. Ze liggen om 9 uur op bed en slapen gewoon nu nog!!
10 uur gingen geer en karim naar bed toen lag de rest al even te pittenquote:Op maandag 25 april 2011 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lagen ze er allemaal zo vroeg in? En die hond maar blaffen.
Holy shit, niet normaal. Ze hebben gisteren bijna de hele ochtend buiten geslapen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef koffieleutjuh het volgende:
10 uur gingen geer en karim naar bed toen lag de rest al even te pitten
Dat zal toch haast wel? Iig Gerard, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:
Die mensen daar moeten toch ook wel aanvoelen in een enorm slecht programma te zitten?
1 feestavond een beetje drank en dan weer week bijkomen voor zequote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, niet normaal. Ze hebben gisteren bijna de hele ochtend buiiten geslapen.
Er zal zeker voldoende gelekt zijn ondertussen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:
Die mensen daar moeten toch ook wel aanvoelen in een enorm slecht programma te zitten?
Die is wel leuk met je UI ernaast.quote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
ER MOET ER 1 HEEL NODIG PLASSEN!!!!
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Dat beestje zit al elf uur in die bench?quote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Zielig zoquote:Op maandag 25 april 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:
STELLETJE BEDZWAMMEN!!
[ afbeelding ]
Niet normaal dit. Bijna klokkie rond. Daar zouden ze moeten ingrijpen. Ik snap ook niet dat dat kan gebeuren in een huis met 6 volwassenen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat beestje zit al elf uur in die bench?
Altijd een leuk idee, een huisdier van vlees en bloed in zo'n programma mieteren. Doet het zo leuk op televisie, dat zwaktebod.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
Ik heb koninginedagstaatsloterij reclame op stream 3? Anderen hier daar ook last van?
(Spixs)
Ging weer over de zendersquote:Op maandag 25 april 2011 09:38 schreef beequeen het volgende:
Heeft Mo commentaar op het hokje? Iets met eieren en schandalig.
Nee, als ze 'dat' zouden doen, dan was ze gelijk..... zonder 24........ schandalig!.......quote:
Hij had 'm naar zijn strot moeten vliegen. En dan zo het hele rijtje af.quote:Op maandag 25 april 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had gelijk moeten gaan piesen op het moment dat de deur openging. Zo over de voet van Karim heen.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had 'm naar zijn strot moeten vliegen. En dan zo het hele rijtje af.
Ja, zoiets ving ik ook op.quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Nee, als ze 'dat' zouden doen, dan was ze gelijk..... zonder 24........ schandalig!.......
Ze zouden hem weg moeten halen, zal je ze horen janken ineensquote:Op maandag 25 april 2011 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zoiets ving ik ook op.
En maar klagen over het blaffen van de hond. Leuk zo'n puppy hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |