da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchatquote:Op maandag 25 april 2011 02:09 schreef MargrietV het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)oeroe-overleden.html
Die is voor Karim neem ik aanquote:Op maandag 25 april 2011 02:09 schreef MargrietV het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)oeroe-overleden.html
quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchat
quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's off topic Margriet hoort hier thuis [sc#111] Samenkomst in de Slowchat
heel zorgelijke situatie! Zit hij te koekeloeren in de geheime kamer?quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef bollokus het volgende:
by the way, heb al even niks van stef gehoord
ik heb hem op de laatste SL van de tuin ook niet gezienquote:Op maandag 25 april 2011 02:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heel zorgelijke situatie! Zit hij te koekeloeren in de geheime kamer?
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?quote:
oranje/rode broek ligt onder de lakentjes dus kan je niet zien op de streams dus is niet OTquote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?
Morgen een eindje fietsen of zo?quote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kun je nagaan Mark, ik word niet serieus genomen. Oranje/rode broek is al off topic. Heb je een advies?
ik kan je beter geen advies geven want niemand neemt me hier serieusquote:Op maandag 25 april 2011 02:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.quote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb hem op de laatste SL van de tuin ook niet gezien
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 02:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan je beter geen advies geven want niemand neemt me hier serieus![]()
![]()
waren het geen mieren.... ze moesten toch mierenlokdoosjes plaatsenquote:Op maandag 25 april 2011 02:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.
Laatst had ze het over een giftige honderdpoot.... en tja.... ik ken alleen niet giftige duizenpoten.
Ik vind dat Mo per direct haar memoires op moet schrijven en gaan publiceren...quote:Op maandag 25 april 2011 02:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee maar wel zagen we een groen spinnetje, volgens Mo zeer giftig en aangezien die hoogbegaafd is en van veel dingen niets weet, weet ik dus niet of ze wel weet waar het overgaat.
Laatst had ze het over een giftige honderdpoot.... en tja.... ik ken alleen niet giftige duizenpoten.
mieren zaten in die aronskelk achtig bloem, die eens in 10 jaar bloeit.quote:Op maandag 25 april 2011 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waren het geen mieren.... ze moesten toch mierenlokdoosjes plaatsen
Mark weet wel beter en lacht alleen maarquote:Op maandag 25 april 2011 02:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ff dimmen he, zo praat je niet over onze Mark.
mark lacht altijdquote:Op maandag 25 april 2011 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark weet wel beter en lacht alleen maar
titel... Hoe neuk ik op YouTube, zo mooi en verwijderen ze het Nondeju!!quote:Op maandag 25 april 2011 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat Mo per direct haar memoires op moet schrijven en gaan publiceren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |