Maik lust er ook pap van, dus dat zal hem niet echt afschrikken. Beter dat dan een frigide koelkast in je bed.quote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Maik weet met wat voor nymfomane hij zich inlaat.
Ja schande!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon dus. Waarom mag Jo niet eens een keer naar de KvdW?
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
Is ze ook, heeft al weken geen ontbijt op bed gehad. Schande.quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
okeeeeeequote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!
Ja niks......Zal wel zo zijn danquote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
okeeeeee
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....nog steeds, en nou???????
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?quote:
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
welke stream heb alle geluid af staanquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
Ze gebruiken de afwasborstel om de bench schoon te maken.
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Ytsmi het volgende:
Ze vroeg Joann je had aangebeld en toen was het geluid weg
Stream1quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
welke stream heb alle geluid af staan
Ohwww niks boeiends dus,... Ik kreeg het te laat meequote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'
Jo: Eeeeeeeuhm jaa...
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |