ff teruggespoeld?quote:
Vandaag moeten ze nomineren toch?quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is Monique weer gemaakt vrolijk..
Over vijf minuten jankt ze waarschijnlijk weer..
gelukkig was het donker......hypocriete trutquote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Is de hele dag boos omdat ze denkt dat iemand haar punani heeft gezien in het donker!!
Of ze worden genomineerd. De manier waarop is nog ongewis.quote:Op maandag 25 april 2011 10:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vandaag moeten ze nomineren toch?
Gewoon allemaal genomineerd staan!quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze worden genomineerd. De manier waarop is nog ongewis.
Lief ...........maar onze honden zijn wel al uitgelaten door een wandeling te maken!!quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen allemaal ook van Madeliefje een high five.
goede morgenquote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen allemaal ook van Madeliefje een high five.
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaakquote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef wafeldoekje het volgende:
[..]
en wie had er afgedroogd, snap niet dat diegene het niet gezien heeft dat de bende nog vet was!!
Ja niets is wat het lijktquote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goeie actie zijnquote:
Klopt en verder heeft ze een grote tuin ter beschikking, waar ze het nu naar haar zin heeft, ligt lekker in de schaduw te genieten.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lief ...........maar onze honden zijn wel al uitgelaten door een wnadeling te maken!!
Er kon niet worden afgedroogd want er was geen theedoekquote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaak
afdrogen is afgeschaft, in afdruiprek... en dan later zo de kast in.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien had ze zelf ook wel afgedroogd? Anders is dat indd een slechte zaak
Hier ook 1 die de hele dag door lekker in de tuin wil rennen en onder de bomen wil liggenquote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt en verder heeft ze een grote tuin ter beschikking, waar ze het nu naar haar zin heeft, ligt lekker in de schaduw te genieten.
alleen sharon???quote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Stranger1977 het volgende:
Sjerren is ook zo'n domme koe,.... brrrrrrrrrrrr
Die van mij zijn zwaar misluktquote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een lekkere croisant???
Gerookte krassant, misschien met een kapot gekookt eitje?quote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een lekkere croisant???
nee ze moet het zelf in kleurenquote:Op maandag 25 april 2011 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
Kleurplaat invullen staan er genoeg op internet om te kopiéren
Kan ze toch mama Jo laten doen die er er goed in!!quote:
Volgens Geer is dat wel perfectie in optima forma,...quote:
goedemorgen LSquote:Op maandag 25 april 2011 10:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Goedenmorgen allrmaal op deze zonnige 2e Paasdag.
nee ik denk het toch niet he...zelf in kleuren, zelf bepalen misschien?quote:Op maandag 25 april 2011 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan ze toch mama Jo laten doen die er er goed in!!
Lucht op he??quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Stranger1977 het volgende:
ZIT NIET ZO TE FLUISTEREN TIEFUSHOER!
Zo, dat moet er even uit
Mo zei zelfs dat ze een keer geswaffeld is door Karim, toen ze tegen hem aanliep.quote:Op maandag 25 april 2011 10:39 schreef Diamonds28 het volgende:
nou ze is er bang van maar Mo gaf weer een opmerking haha die weet er wel raad mee kwam het op neer
vuile sexist is het![]()
Ja en zodra het over sex gaat is ze me toch een partij vrolijkquote:Op maandag 25 april 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mo zei zelfs dat ze een keer geswaffeld is door Karim, toen ze tegen hem aanliep.
Ik heb meer het idee dat de heren er plezier uithalen om naakt tussen de dames te gaan staan bij het douchenquote:Op maandag 25 april 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
Jo is vol an de piemels van de heren!!
Was gisteren ook al zo, helemaal vast in een dip en er kwam een sexopmerking voorbij en ze leefde helemaal op.quote:Op maandag 25 april 2011 10:41 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja en zodra het over sex gaat is ze me toch een partij vrolijk
Het is een bonobo-aapiequote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was gisteren ook al zo, helemaal vast in een dip en er kwam een sexopmerking voorbij en ze leefde helemaal op.
Ik hoop dat Mail weet met wat voor nymfomane hij zich inlaat.
Mijn hondje was al pup snel van het slopen af. Was een keer met een stroomkabel aan het stoeien. En was ineens een krijs, beet die gek in een 220Volt kabel, Sindsdien nooit weer bijterig geweest, behalve met zijn touwbot.quote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Segootje doet wat een pup hoort te doen, lekker slopen, dat dekje.
zoiets vermoed ik ook vandaar de week van de verandering, en maar goed ook anders is het zo voorspelbaar en oersaai.quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op maandag 25 april 2011 10:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit ...duzzzz en gelukkig maar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:53 schreef Flashbox het volgende:
Aan dit bericht van gister op de SST site kan je al zien dat de nominaties anders zullen gaan dan normaal.
Nominaties
24 april om 21.15
Niets is wat het lijkt.
De vrouwen hebben het over de nominaties. In de eerste paar weken van Secret Story moesten de mannen de vrouwen nomineren en vice versa. De afgelopen weken ging het echter anders, zo mocht er een keer vrij genomineerd worden en waren de nominaties ook een keer afhankelijk van een aantal missies. Monique hoopt dat iedereen deze week mag nomineren. Of dat ook daadwerkelijk zo is, is nog maar de vraag. Niets is immers wat het lijkt in het Huis der Geheimen
Vals kreng zegt weer genoeg over Mo.quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef Diamonds28 het volgende:
leuk mo even de inhoud van flip vertellen waar jullie het met 3 man overhad en nu even zo aan iedereen verkondigen
Euhm hoezo??quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
de wending is dat Jo en Flip in ieder geval veilig zijn....goh wat een verandering zeg
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
de wending is dat Jo en Flip in ieder geval veilig zijn....goh wat een verandering zeg
Zolang er ook iemand anders bijzit dan is het niet zo erg toch? Denk dat Jo op de een of andere manier wel weer vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze als vanouds nomineren dan zitten Jo, Mo en Flip op de bank dus gaan ze dat natuurlijk veranderen.
Ja de grote dooddoener om lekker alles te manipuleren!quote:Op maandag 25 april 2011 10:53 schreef Flashbox het volgende:
Aan dit bericht van gister op de SST site kan je al zien dat de nominaties anders zullen gaan dan normaal.
Nominaties
24 april om 21.15
Niets is wat het lijkt.
De vrouwen hebben het over de nominaties. In de eerste paar weken van Secret Story moesten de mannen de vrouwen nomineren en vice versa. De afgelopen weken ging het echter anders, zo mocht er een keer vrij genomineerd worden en waren de nominaties ook een keer afhankelijk van een aantal missies. Monique hoopt dat iedereen deze week mag nomineren. Of dat ook daadwerkelijk zo is, is nog maar de vraag. Niets is immers wat het lijkt in het Huis der Geheimen
Let op! Heeft met de inhoud van de kist te maken. Degene die de kist opent (gokje: Joquote:Op maandag 25 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.
dat heb ik net gedaan..........Jo en Flip moeten naar de finale daar doen ze bij de regie alles voor dus ik gaf ze even een voorzetje........daarom mocht Mo in geen geval nar huis he....quote:Op maandag 25 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou denk ik niet hoor,veels te voorspelbaar , gaat echt anders lees de post maar even terug van Flashbox.
Juist en Jo en Flip zijn al door de regie ingefluisterd welke ze moeten nemen....quote:Op maandag 25 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Let op! Heeft met de inhoud van de kist te maken. Degene die de kist opent (gokje: Jo)mag zeggen welke 3 mensen ze weg wil hebben, 1 krijgt de wildcard en de andere 2 worden genomineerd .
Ik gok Mo, Karim en Geer? Of Sharon, Karim en Geerquote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
Juist en Jo en Flip zijn al door de regie ingefluisterd welke ze moeten nemen....
Maik lust er ook pap van, dus dat zal hem niet echt afschrikken. Beter dat dan een frigide koelkast in je bed.quote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Maik weet met wat voor nymfomane hij zich inlaat.
Ja schande!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon dus. Waarom mag Jo niet eens een keer naar de KvdW?
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
Is ze ook, heeft al weken geen ontbijt op bed gehad. Schande.quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....
okeeeeeequote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oooooh! Ga jee mond spoelen jij!
Ja niks......Zal wel zo zijn danquote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
okeeeeee
Ik vind Joanna Verweijen een domme trol.....nog steeds, en nou???????
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?quote:
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
welke stream heb alle geluid af staanquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, zetten ze de mic van Jo dicht in de KvdW. Kan net niet horen wat de medewerkster vroeg,... iemand die alles opneemt hier?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo kent geen waarheid...en wie zijn die lelijke wijven op je avatar?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
Ze gebruiken de afwasborstel om de bench schoon te maken.
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Ytsmi het volgende:
Ze vroeg Joann je had aangebeld en toen was het geluid weg
Stream1quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
welke stream heb alle geluid af staan
Ohwww niks boeiends dus,... Ik kreeg het te laat meequote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Dag Joanne, wat is er aan de hand? Je had aangebeld.'
Jo: Eeeeeeeuhm jaa...
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
aaaaaaach had ze weer eens aangebeld de huiltrol????
en vast ook een bericht van Godskindje Ian,quote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |