Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef danilel het volgende:
Die hond...........haha heerlijk!!!
Goed zo joanna gaat jou wakker houden, hond loopt 2 meter verder, gaat liggen en weer slapen...
Zit ook helemaal in het hoekje hequote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja, ze kon de P niet vinden op het toetsenbord,
segredo vreet m op!quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.
Het zou een leuk idee zijn om Boeddha een weekje over te laten komen. Leuk ook voor Jo.
ja, tuurlijk weer voor jo......gerard heeft ook hondjes hoor, en die heeft nog noooit iets gekregenquote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat ze er gewoon nog een hond bij moeten zetten, dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden.
Het zou een leuk idee zijn om Boeddha een weekje over te laten komen. Leuk ook voor Jo.
Ze had ook de naam IK voor haar toko kunnen nemen (Internet Kledingshop)quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Tofs staat voor "The Online Fashion Store "
neequote:Op maandag 25 april 2011 13:51 schreef Day het volgende:
Weer een dagje in de zon luieren dus, geen updates, dus niks gebeurd. Mo vertrekt niet en heeft zelfs al uigedokterd dat ze niet genomineerd zou zijn. Knap voor iemand die echt, echt, echt naar huis wou.![]()
En waarschijnlijk zit ze er ook niet met de nieuwe manier van nomineren. Hebben jullie dat meegekregen?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim en Sharon nominatie aan de broek smeren
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef bull1966 het volgende:
filp is altijd op zoek naar bevestiging:
kijk naar die kop van JoJo en denk "wat een plastic rotkop"
kijk nog een keer en denk "inderdaad wat een plastic rotkop"
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef bull1966 het volgende:
filp is altijd op zoek naar bevestiging:
kijk naar die kop van JoJo en denk "wat een plastic rotkop"
kijk nog een keer en denk "inderdaad wat een plastic rotkop"
Huh ?quote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim en Sharon nominatie aan de broek smeren
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze had ook de naam IK voor haar toko kunnen nemen (Internet Kledingshop)
[ afbeelding ]
Oh mijn god.quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
raad eens wie dat wordtquote:
Ik gok Mo dan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
raad eens wie dat wordt
je mag 1 keer raden
(lache als Mo die krijgt )
Shit heb alleen tv aan dus krijg het niet mee, kan iemand verslag doen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft het er met Jo en Sharon over, dat er voor de ene wel veel berichten zijn en voor een ander geen.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft het er met Jo en Sharon over, dat er voor de ene wel veel berichten zijn en voor een ander geen.
Zou me niet verbazen. Maar goed, dat speelt nu niet. Dacht dat het al bekend was hier.quote:
ik hoop Karim, dan verdwijnt Moquote:Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok Mo dan eerlijk gezegd.
[..]
Shit heb alleen tv aan dus krijg het niet mee, kan iemand verslag doen?![]()
dan gaan er wss 2 het huis uitquote:
ah die is goed!quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
Best grappig dat Flip denkt dat "Somnambulisme" bij Karim hoort omdat Joanna haar schatje zo goed geholpen heeft door hem te vertellen dat "dat woord echt fakking zeker weten niet bij haar hoort!"![]()
![]()
Weet ze het zelf wel dan?quote:Op maandag 25 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
Best grappig dat Flip denkt dat "Somnambulisme" bij Karim hoort omdat Joanna haar schatje zo goed geholpen heeft door hem te vertellen dat "dat woord echt fakking zeker weten niet bij haar hoort!"![]()
![]()
Jo probeert zich in te slijmen, Geer houdt zijn fatsoen maar heeft haar door.quote:Op maandag 25 april 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
Wat kunnen Jo en Geer het de laatste tijd goed met elkaar vinden
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
Wat kunnen Jo en Geer het de laatste tijd goed met elkaar vinden
Nee, maar ze houden voor de rest wel goede gesprekkenquote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.Maar dat heeft ze toch niet door.
goed he, soms imiteert hij haar en heeft zij het niet eens in de gaten!quote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij maakt wel steeds gemene opmerkingen tussendoor hoor.Maar dat heeft ze toch niet door.
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerkingquote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk woord ik gebruik want voordat ik post ben je het toch al oneens met me.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerking
Ja ik vind het ook leuk om ze te laatste tijd zo te zienquote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden voor de rest wel goede gesprekken
nou niet altijd hoor LOLquote:Op maandag 25 april 2011 14:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk woord ik gebruik want voordat ik post ben je het toch al oneens met me.
Fixed.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen gemeen en een pesterige opmerking de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |