wat ik er net van terug lees heeft ze al 3x schoon water gepakt hoor en ik hoorde der net weer schoon water pakkenquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en hoe ze het doet! Zelfs na twee keer dweilen, heeft ze een vuile emmer.
ja en geheid die vloer is met dat geaai echt niet schoon.quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
wat ik er net van terug lees heeft ze al 3x schoon water gepakt hoor en ik hoorde der net weer schoon water pakken
Bloemen voor je moeder!quote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik krijg er ook niet op ingepraat he! En Jo is zo'n lief meisje, altijd anderen helpen, altijd vrolijk, en zo zielig dat ze gedumpt is.
Grrrrrr.
Straks wordt je ook nog fan van Joquote:Op maandag 25 april 2011 13:18 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga me bezighouden met het echte leven en laat de streams even voor wat ze zijn! Ik zie het vanavond wel weer in de daily.
ik weet niet in welke kelder jij rondhangt, maar hier is het gewoon zonnig en lichtquote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef farscapevr8 het volgende:
wil de laatste het licht uitdoen als ie weggaat?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan die luie Gerard niet eens meehelpen met schoonmaken?
Bloemen van 250 Euro he, dat dan weer wel.quote:
dat doet hij vaak zat hoor , laat mo of flip maar eens wat doenquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigdquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Reksie1981 het volgende:
wie breed heeft, kan breed laten hangen. Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag stre-amers![]()
Het is weer een enerverende dag begrijp ik alweer
[..]
Bloemen van 250 Euro he, dat dan weer wel.
ik ook niet....die zijn zo niks zeggends, en lopen alleen maar rond om gezien te worden..geen inhoud verderquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik niet, hou niet van die Paris Hilton figuren.
Mislukte versie van Kim Holland was het toch?quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik niet, hou niet van die Paris Hilton figuren.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigd
![]()
![]()
help ik kom niet weg
over de rug van anderen geld verdienen en nu druk ik me netjes uit.quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Mislukte versie van Kim Holland was het toch?
Zo moeilijk is het niet hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer heeft net gestofzogen/ stof gezogen/ gestofzuigd
![]()
![]()
help ik kom niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |