quote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Dakotamu het volgende:
als ik segredo was dan zou ik bij 1 van die slaapsessies op bed in Jo d'r bek schijten
Waarom niet? Gewoon deurtje openen, zwaaien enquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef NenaLois het volgende:
mo is bang dat ze er niet uit kan donderdag...........
Die gaat sowieso wel donderdag. Zo niet, dan is ze een zeikende actricequote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef NenaLois het volgende:
Ze gaat toch wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef NenaLois het volgende:
Ik heb geen idee wat ze allemaal aan het doen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wat zit er voor zenuwenlijder bij de regie?
quote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Dakotamu het volgende:
als ik segredo was dan zou ik bij 1 van die slaapsessies op bed in sharon d'r bek schijten
ongelooflijk he.......quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed, die spoort niet
Ze twijfelen of ze het gesprek op de herenslaapkamer weg moeten drukken?quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze allemaal aan het doen zijn![]()
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef bull1966 het volgende:
Volgens JoJo verzint de stem steeds iets verrassends:
STEM : Jo jij hebt 2 minuten om afscheid te nemen
ze zou een beschimmeld dropje krijgen.....quote:Op zondag 24 april 2011 21:12 schreef NenaLois het volgende:
Laura op Twitter:
SST_Laura SST Laura
@ @SST_Monique ja ik baal enorm ik wou dat ik haar even kon steunen nu#sstnl
Hoe wilde je dat dan doen Laura? Door de hele tijd mee te praten? Door de clichezinnen als "schat" "komt wel goed" vergezeld met een hoop gekroel?? Aan jouw 'gesteun' heeft Mo helemaal niks gehad!!!!
Luira ik ben zo blij dat je weg bent
Blijkbaar hebben ze een besluit genomenquote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze twijfelen of ze het gesprek op de herenslaapkamer weg moeten drukken?
wat werd er besproken bij de heren???quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze een besluit genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |