Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef MargrietV het volgende:
lekker als je net gedweild hebt, je nagels knippen op de vloer. Hygiëne ten top!
of verzamelen voor de eksterogendoos.quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.
Je wassen hun handen ook niet tussen het kroelen met de hond en het eten.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef MargrietV het volgende:
lekker als je net gedweild hebt, je nagels knippen op de vloer. Hygiëne ten top!
zo smerig indd...ik zou er niet tegen kunnen, ik ben altijd overal heel vies vanquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wassen hun handen ook niet tussen het kroelen met de hond en het eten.
nee dan wordt hun huid dunner en gerimpelder van, kost te veel aan bijspuiten dan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ook lekker is, is die hond waar ze letterlijk mee tongelen, waarna ze met elkaar gaan tongelen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet, maar iets hygiënischer mag welquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....
Heb een hekel aan Dettol-mama's, alles wassen de hele tijd, logisch dat hun kids vaak ziek zijn.
Bij mij is schoon schoon, ik ga niet de hele tijd detollen......
hygiënisch is goed, maar niet te overdreven.....quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet, maar iets hygiënischer mag wel
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
hygiënisch is goed, maar niet te overdreven.....
die mogen best vaker verschoond worden, ik zou in elk geval die hond er niet oplaten!quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?
als ik iets vies vind is het een hond in mn bed, of op mn bed, bah bah !quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef danilel het volgende:
[..]
die mogen best vaker verschoond worden, ik zou in elk geval die hond er niet oplaten!
Mag onze kat bij ons ook niet!
heeft hij toch gelijk in.quote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef Urb het volgende:
Oei Gerard brainstormed heel ff hard-op!![]()
"De een krijgt 7 brieven en de ander niks....Waarom doe je dat??"
Jammer dat hij die niet vaker doet...
Je moet krabben waar het jeuk.quote:
En de vloer? Die voeten zijn zo smerig elke dag, bah! En dan gewoon met die vieze poten in bed gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
en die smerige bedden dan? waar iedereen de hele dag opligt, incl de hond?
U gaat door naar de volgende ronde.quote:
dat dusquote:Op maandag 25 april 2011 13:39 schreef AYLI het volgende:
[..]
En de vloer? Die voeten zijn zo smerig elke dag, bah! En dan gewoon met die vieze poten in bed gaan liggen.
Ik vraag het me niet meer af, weet dat het oneerlijk toegaat daar.quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef beequeen het volgende:
Geer vraagt zich af waarom de een brieven en videoboodschappen krijgt en de ander niks. Tsja Geer, dat vraag ik me ook af.
Die reacties er ook onderquote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde.
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag het me niet meer af, weet dat het oneerlijk toegaat daar.
schoon genoeg om gezond te zijn en vuil genoeg om gezellig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
ach bouwt wat weerstand op.....
Heb een hekel aan Dettol-mama's, alles wassen de hele tijd, logisch dat hun kids vaak ziek zijn.
Bij mij is schoon schoon, ik ga niet de hele tijd detollen......
Daar kon je op wachten.quote:
nee hoor ze doet haar nagelsquote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef MargrietV het volgende:
en Jo is weer aan het schrijven, weer een privilege.
Die werkt omgedraaid ook!quote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
schoon genoeg om gezond te zijn en vuil genoeg om gezellig te zijn
quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die doen ze straks in de kaas, want ze hebben zin in nagelkaas.
zei ze gisteravond ook nog zelf.quote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Het gaat altijd over jou Djoon, Fiel is ondergeschikt.
Djoon heeft alleen maar onderdanen, in haar wereld is er maar één die aan de Top staat, daarom heet haar handeltje Tops.quote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Het gaat altijd over jou Djoon, Fiel is ondergeschikt.
Nee zo zei ze het psies. "Fiel staat onder mijn rangorde"quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
zei ze gisteravond ook nog zelf.
Fiel onder mijn rangorde (of iets in die trant......moet ik ff mijn post terugzoeken)
Het heet Tofs.quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Djoon heeft alleen maar onderdanen, in haar wereld is er maar één die aan de Top staat, daarom heet haar handeltje Tops.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee zo zei ze het psies. "Fiel staat onder mijn rangorde"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |