dank jequote:
Als in zijnde, niet richting de stokquote:
Haha, goeie!quote:
Uitsloverquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
Fraai fietsie! Maar die is alsnog geen partij voor die van mij
pfff.. giant..quote:
Komt vast omdat stokkie hier al een lange tijd niet meer geweest isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef boertie het volgende:
Sow. Niet gewent dat Stokkie in die regio zo snel gaat
Mijne heeft kleurtjes.quote:
Paars & geelquote:
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef boertie het volgende:
Sow. Niet gewent dat Stokkie in die regio zo snel gaat
Één keer met de racefiets hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.
Het stukje naar mijn werk ben ik vaak sneller dan de auto's. Maar dat komt vooral doordat het 's ochtends druk is en ik maar 1 stoplicht heb itt tot de 5 die auto's hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.
Zucht...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |