Neuh, ben niet helemaal gekquote:
Wat je zelf redelijk vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef glasbak het volgende:
Hoeveel keer moet hij verplaatst zijn voordat ik hem weer mag kapen?
Had je genoeg vaseline bij je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Onprettige omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
quote:
helaas hij zit nu warm in de tas, met het openbaar vervoer naar alkmaarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Owh.. en ik wilde er nog wel heengaan vanavond
Oh, ik kom morgen wel even een bakkie bij je doen als ik hem weghaalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef lynda het volgende:
[..]
helaas hij zit nu warm in de tas, met het openbaar vervoer naar alkmaarstraks even kijken of het nog licht genoeg buiten is.. en droog
Hing ie mooi of hing ie mooi!quote:
Die arm ben ik inderdaad nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
We weten nu nog steeds niet of jij het wel echt ben
Ja, inderdaad... Gooi hem maar neer waar ik hem weer op kan pakken... (ik ga zo naar Beverwijk.. Ideetje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Hou hem wel in het westen! hij ligt nu al jaren in het oosten
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:23 schreef lynda het volgende:
Ja dag ik ga niet weer terug naar Beverwijk
Met een uurtje gaan we even een rondje fietsen..
nu de zwart gele tape weer aan het vast tapen
Stukje richting zaandam?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:23 schreef lynda het volgende:
Ja dag ik ga niet weer terug naar Beverwijk
Met een uurtje gaan we even een rondje fietsen..
nu de zwart gele tape weer aan het vast tapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hup.. op de fiets en ophalen dat ding.. Het is er mooi weer voor om een stukje te rijdenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,278.26,,0,15.26
Ik ga nog ff naar mn oma & moet werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou, hup.. op de fiets en ophalen dat ding.. Het is er mooi weer voor om een stukje te rijden
Misschien dat ik wel even in de auto stapquote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga nog ff naar mn oma & moet werkenals hij er nog ligt ga ik morgen misschien wel!
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel even in de auto stap
dank jequote:
Als in zijnde, niet richting de stokquote:
Haha, goeie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |