Waar ik dus pas achter kwam toen ik de foto's ging plaatsenquote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hoewel glasbak het spoor vakkundig buiten beeld heeft gelaten, verraadde het spoorwegovergang-verkeersbord deze alsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Ik heb hem maar even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef swollywood het volgende:
Kom op Dagoduck! Je zit altijd te jammeren dat de stok nooit in de kop van Noord-Holland ligt, nu ligt ie zelfs in je woonplaats.![]()
Dus fietspakkie aantrekken, racefiets aantrappen en ophalen die stok!
Zo mag ik het graag zien.. Welke kant gaat ie op?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi allemaalMaar ik heb morgen geen tijd
moet werken! kan ie wachten tot donderdag?
Morgenochtend 6.45 uur istie weg.plaats ik morgen tegen 4en de foto's
Julianadorp, Breezand of Anna Paulowna gok ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zo mag ik het graag zien.. Welke kant gaat ie op?
Dat zal dan wel lukken, er zit zelfs nog een stukje hout aan de sticker dat goed fikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef glasbak het volgende:
Als je dat doet, voel ik mij verplicht die stok op te halen, (waar je hem dan ook verstopt mag hebben) en deze sticker ritueel te verbranden
Neuh, ben niet helemaal gekquote:
Wat je zelf redelijk vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef glasbak het volgende:
Hoeveel keer moet hij verplaatst zijn voordat ik hem weer mag kapen?
Had je genoeg vaseline bij je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Onprettige omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |