Uitsloverquote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
Fraai fietsie! Maar die is alsnog geen partij voor die van mij
pfff.. giant..quote:
Komt vast omdat stokkie hier al een lange tijd niet meer geweest isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef boertie het volgende:
Sow. Niet gewent dat Stokkie in die regio zo snel gaat
Mijne heeft kleurtjes.quote:
Paars & geelquote:
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef boertie het volgende:
Sow. Niet gewent dat Stokkie in die regio zo snel gaat
Één keer met de racefiets hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.
Het stukje naar mijn werk ben ik vaak sneller dan de auto's. Maar dat komt vooral doordat het 's ochtends druk is en ik maar 1 stoplicht heb itt tot de 5 die auto's hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid op racefiets komt niet boven een auto op de snelweg uit hoor, dat ie nu 2 keer verplaatst is per racefiets wilt nog niet zeggen dat ie nu 'snel' gaat.
Zucht...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
2 uurtjes voor jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
60 km enkele reis. Dat is 120-130 km als ik hem op de plek wil leggen waar ik 'm wil. Ik heb nog nooit zo ver gefietst
die 60 km heen is misschien wel in 2/2.5 uur te doen, maar ik moet ook nog terug en vanavond nog dingen doenquote:
Dan ga je vanavond mee naar de filmquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ah. Vanavond toch niet iets doen volgens het telefoontje wat ik net had....
hmmmmmmmm
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:00 schreef glasbak het volgende:
Ligt dat ding nou alweer in den helder?
Eens kijken of ik m'n zus zo gek krijg om hem op te pakken
Weet je nu al waar ie zit? Dacht dat dit wel een moeilijke was/isquote:
Ah, maar voor de onwetende FOK!stokker is het een lastigequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef lynda het volgende:
Ik fiets veel, kom overal en nergens hier in de buurt dus herken hem gelijk
Ik gooi ook geen maps linkje
Inderdaad, kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, maar voor de onwetende FOK!stokker is het een lastige
Beter zoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, kan hem niet vinden
Moet volgende week dinsdag en vrijdag in Amsterdam zijn, dus hopelijk is ie dan in de buurt. Kan ie mee naar Zeeland, of iig iets meer naar het zuiden
Goed, ik hap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, maar voor de onwetende FOK!stokker is het een lastige
Nopequote:
Yep.quote:
De molen op de achtergrond gaf 'm weg. Die staan normaal langs een vaart.quote:
Dan zorg ik er wel voor dat hij er dan niet meer ligtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, kan hem niet vinden
Moet volgende week dinsdag en vrijdag in Amsterdam zijn, dus hopelijk is ie dan in de buurt. Kan ie mee naar Zeeland, of iig iets meer naar het zuiden
Niet weer richting Den Helder, takkeend langs die kutwegen. Vol in de windquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zorg ik er wel voor dat hij er dan niet meer ligt
Hoe ben je gereden? langs t kanaal?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet weer richting Den Helder, takkeend langs die kutwegen. Vol in de wind
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef NoBody122 het volgende:
Gaan 2 mensen hem nu steeds naar Den Helder heen en weer brengen?
Ik zou dat opzich nog wel kunnen doen, alleen moet ik dan een lift hebben voor terug. Want die tocht die ik dan voorzie is zo'n 170 km.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef NoBody122 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, wie hem even de Afsluitdijk over fietst
En anders ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zorg ik er wel voor dat hij er dan niet meer ligt
sssshhhhhhtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef lynda het volgende:
Ik kan het nu dus leuk maken en de fiets pakken
Friesland is stom, NH is veel beter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef lynda het volgende:
dat scheelde een minuut. hij gaat weer mee met mij
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Als we nou gewoon alle plaatsen tussen Alkmaar, Den Helder, Den Oever en Hoorn afgaan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?
Vergeet mijn fiets nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?
Dan gaan jullie maar lekker met z'n 2en fietsenquote:
NHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef lynda het volgende:
Ik kan het nu dus leuk maken en de fiets pakken
Friesland is stom, NH is veel beter![]()
quote:
Had je niet even een dagje kunnen wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Door het bordenprobleem is het wel, helaas, weer een Alkmaar bord geworden
Ik ga nu echt niet meer weg, misschien als hij er morgenavond nog ligt dan welquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef lynda het volgende:
Misschien ligt hij er dan nog wel! En anders J. lief aankijken hahaha.
Volgens mij wel.quote:
Bijna, Trekvogelpad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
ah op de route van het pieterpad, aan het rood gele stickertje te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef NoBody122 het volgende:
Lynda zat nog even te chillen met haar matties, na het plaatsen van de stok.
En dan gaat hij zeker naar het zuidenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien rij ik morgen uit mijn werk wel meteen door. Dit is echt een eitje
Ik bedenk me net dat ik morgen eigenlijk geen tijd heb om even 40 km extra te trappenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker naar het zuidenanders wil ik vrijdag wel een stukje fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |