Leuke avond gehad?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet zo'n trek. De wereld draait nog een beetje. Boel.
Zeker! Maar voel me nu niet zo fijnquote:
Nee, hele slanke!quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik draag trouwens nooit iets onder rokjes en het fenomeen plakbenen is mij volkomen vreemd. Heb ik zulke rare benen?.
Goed punt! Ik heb geen idee!quote:Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
moet dit niet 1442 zijn? we hebben twee keer 1441 gehad, maar 1440 is overgeslagen dus vorige 1441 was toch kloppend?
Kan best toch?quote:@merel: ik draag, tot jullie aller gruwel, gewoon een korte legging onder zo'n jurkje. of als t niet leuk staat soms een soort correctiebroekje met langere pijpjes... ik haat plakbenen....
quote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef progje het volgende:
Dus... stukje fietsen, gaat halverwege die fiets verrot. Rem bleef opeens hangen en de eerste versnelling deed het alleen nog maaren zo kon ik dus 10km terug naar huis fietsen *hijg* *warm*
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?quote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Hm, leggings draag ik er niet onder. Een korte fietsbroek kan wel (mijn jurkjes zijn eigenlijk altijd tot op de knie en dan zie je dat niet).
*boksquote:
Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stomquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?
Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?quote:Op zondag 24 april 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
Jeetje Mo, was dat niet warm??
[..]
Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stomMaar ondertussen zit ik wel lekker op m'n zadel te zweten en schuren m'n bovenbenen erlangs enzo. Tips?
Normaal als ik naar werk fiets heb ik inderdaad een legging aan met een katoenen jurkje (eerder een heel lang t-shirt eigenlijk) en dan kleed ik me daar om (vandaar de fietstassen, daar moet de werkoutfit dan in). Misschien eens wat korte leggings gaan zoeken. Niet dat ik ooit echt bruin word, maar als ik dan een béétje kleur krijg, dan wel graag een zo groot mogelijk stuk been in de zonquote:Op zondag 24 april 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?
quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
uitsmijters
2 eitjes
1 grote plak ham
1 plak kaas
tomaat
sla
ui met champs gebakken
tussen 4 geroosterde niet al te grote grofvolkorenboterhammen met wat peper, zout en ketchup/chilisaus!
En nu zit ik vol genoeg
Wat heb je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet straks toch ook nog wel wat eten, maar ik kijk er nog niet naar uit.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXBjrc1qYgbNH14lk-6pwaG11rd-xFj9Ffshbp4pStoDyckYHb&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waaraan heeft ze zich zo bolrond gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe maak je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, je kan Project Runway winnen nu wel vergeten!
Hahaha, gewoon een hele korte legging, hou het daar maar opquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...quote:Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Baardmans maar dan zonder Baardmans. Hij is ook druk op zoek naar iets voor zichzelf, maar dat wil nog niet zo lukken...
Een kwartier geleden zouden ze over vijf minuten klaar zijn met koken. Yeah, right..
Zal morgen even een receptje postenquote:
Oh jee, dat is ook vervelend ja!quote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...ik heb in bijna 10 maanden tijd al twee keer een soort ruzie gehad met ze...
/rant
Melasma?quote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Mark is echt vreemd verbrand trouwens. Een deel van z'n gezicht (waarmee hij in de zon heeft gezeten dus) is wit en voor een deel is hij echt heel donker, bijna zwart, net alsof z'n gezicht vies is.
Ach, het eindresultaat is hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
gedeelde smart...Alleen komt het hier niet door drank
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
wow dan had je wel écht veel gedronken XM als je nu nog zo'n erge kater hebt?
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beterquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.
Ik heb het ook wel eens gehad van 2 Palmbiertjes. Soms valt het gewoon echt helemaal verkeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beter
Nakende?quote:
Ik heb ineens visioenen van naakt bikram RPM. Not a pretty sightquote:
dat nog net nietquote:
De ToGo ook niet open?quote:Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef Merel het volgende:
Als de supermarkt op de website beweert om 10 uur open te zijn, dan moeten ze niet opeens een papiertje met "sorry, toch 12 uur!" op de deur hangen hèIk sla vandaag m'n ontbijt dus over met dank aan de AH.
dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgenquote:Op maandag 25 april 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is hoor ik morgen of woensdag of de keus op mij gevallen is. En zo niet, dan ben ik weer terug bij af. Waar ik nu nog niet aan wil denken, want ik ben al dat solliciteren en de spanning en het wachten die het met zich meebrengt zo ontzettend moe. Weet niet of ik mezelf nog een keer kan oplappen om weer die molen in te gaan en tegelijkertijd heb ik geen keus.
Hier nog twee duimenquote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgen
dat!quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier nog twee duimenen ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om steeds weer zo met werk zoeken bezig te moeten zijn, maar ik vind het razend knap dat je het tóch steeds weer doet. Just my two cents.
Heel nieuw pand!quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
* Razztwizzle herinnert zich een gesprek in de AH, ergens in november vorig jaar:quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&Pquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"
En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
Heel herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&PEn daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.
Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren![]()
Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment.
Beterschap Mo, wat een rotnacht!
Vik, mijn duimen draaien weer voor je.
Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Hij is tof he?quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goeie timing! Je riep en ik kwam![]()
Wat een tof jurkje*wil*
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haarquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phaiquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenenquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Krijg je het wel warm vanquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai![]()
.
En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje!
Wat rrrrromantiessss!quote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Hoe romantischquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
Efteling-aspiraties!quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
Het ziet er echt uit alsof je ruzie met de papierversnipperaar hebt gehadquote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertquote:
Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertMet hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.
We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe romantisch![]()
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas
En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.quote:
De baas was een enome wanhopige sletquote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk
Uitverkoop leeggeshopt?quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehadquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
De baas was een enome wanhopige sletGetrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden![]()
Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmakenquote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Syrena het volgende:
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
Yup, inderdaad, wasmachinequote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.
Dus, dat kan niet misgaan! Want:
• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay
Kan dus wel misgaan. Want:
• Hij was net een wasmachine*En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.
Wat een gedoe![]()
* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmakenNu ben ik te oud
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijfquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
En omgquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
De baas was een enome wanhopige sletGetrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden![]()
Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf![]()
Nu ben ik 't allebei
En dat is heul nergens voor nodig!quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk.
Hahaha! Grapjurk, met uiltjesquote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dat is heul nergens voor nodig!![]()
Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld
Ow, wat leukquote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Merel het volgende:
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langen"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast"
Nee nee. Jij hebt een fladderend zelfbeeld. En dat is nergens voor nodig, want jij bent een mooierd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Grapjurk, met uiltjes.
Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur.
Ja ik werd er ook helemaal vrolijk vanquote:
Hear hearquote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef loveli het volgende:
I'd laugh a little louder.Sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
Omnomnom!quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
BBQ geprepareerd!
Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes
Een selectiequote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Merel, welke jurkjes heb jij eigenlijk gekocht?
Voor werk wel ja! Al is rood dan wel weer erg opvallendquote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een Merel-rokje, niet?
Werken ze met pasen?!quote:Op maandag 25 april 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Zoals ik al zei, de helft zal wel terug moeten, maar ze zagen er leuk uit op het plaatjeGisteravond besteld en nu al geshipped!
Verder ook nog wat basic-shirtjes erbij, maar die zijn niet zo boeiend natuurlijk. Fijn zo'n sale
Omdat maten schatten zo moeilijk is! En omdat het de vraag is of het wel staat natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waarom zal de helft wel terug moeten?
Ik stond ook versteld!quote:
Ahzo, ja. Dat moet ik ook langzaam al gaan doen. Schoonbroertje & vriendin gaan trouwen in september. En dan moet ik er wel een beetje fab uitzien natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Omdat maten schatten zo moeilijk is! En omdat het de vraag is of het wel staat natuurlijk
Maar ik heb een outfit nodig voor een bruiloft in de zomer, dus ik kijk gewoon een beetje wat er te krijgen is
Bahaha! Helden!quote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, jullie weten dat wij geeks zijn he?
Martijn stuurt me net een fotootje door van twee dingen die hij zojuist heeft gekocht: een bijl en een koevoet. We gaan namelijk een 'break glass in case of zombie attack'-ding maken voor in de gang
Zijn nu spullen aan het verzamelen voor in dat ding
Hoe tofquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn stuurt me net een fotootje door van twee dingen die hij zojuist heeft gekocht: een bijl en een koevoet. We gaan namelijk een 'break glass in case of zombie attack'-ding maken voor in de gang
Wtf?quote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat zul je een sexy uiltje zijn... *pinkt traantje weg*quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Merel! Vooral die veelkleurige idd![]()
Coco
En dan deze om het af te maken![]()
[ afbeelding ]
Oquote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf?.
En zombies kun je toch alleen doden met een zilveren kogel?
Die blauwequote:
Zombieland:quote:Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
O
M
G
Vik, dat zijn vampieren/weerwolven. Zombies dood je door hun brein defintief uit te schakelen. En aangezien ze niet al te snel zijn, doe je dat het liefst met een bijl/koevoet of zoiets. Geweren/pistolen zijn juist bad. Die maken namelijk lawaai en trekken weer andere zombies aan.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
O
M
G
Vik, dat zijn vampieren/weerwolven. Zombies dood je door hun brein defintief uit te schakelen. En aangezien ze niet al te snel zijn, doe je dat het liefst met een bijl/koevoet of zoiets. Geweren/pistolen zijn juist bad. Die maken namelijk lawaai en trekken weer andere zombies aan.
Zou wel veel minder werk zijn om zo'n ding te maken ^^quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf?.
En zombies kun je toch alleen doden met een zilveren kogel?
Ik ren toch harder dan die zombiesquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom je wel redden hoor, als het zover is
Me too! Scriptie spul doen in zeh gardenquote:Op maandag 25 april 2011 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo. Ik ga me even nuttig maken. Tot later
Ik vind smal. Ik heb een jas maat 40 en jurk idem, terwijl ik bovenkleding meestal in 38 heb.quote:
NL is een van de weinige landen met een 2e Paas-/Pinksterdag. Was een keer met Pinksteren in Stockholm en alles was gewoon openquote:
Mijn mening is ook maar gebaseerd op 2 artikelenquote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb juist het idee dat asos heel wisselend valt, het 'eigen' merk spul bedoel ik dan. Als je verschillende merken bestelt is het sowieso wisselend, afhankelijk van het merk.
Wat treurigquote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.traphic.nl/
En dan met je muispijltje even op het camera'tje onder Amersfoort
File voor de IKEA!
quote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.traphic.nl/
En dan met je muispijltje even op het camera'tje onder Amersfoort
File voor de IKEA!
Vooral met dit weertje..zonde!quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, wat bezielt mensen toch om op 2e Paasdag naar de meubelboulevard te gaan? Why?! Je weet dat je daar in colonne loopt! Ik snap het echt niet.
loveli zei het al: masochisten. Die file-afbeelding hoort thuis onder dat kopje in het woordenboek.quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, wat bezielt mensen toch om op 2e Paasdag naar de meubelboulevard te gaan? Why?! Je weet dat je daar in colonne loopt! Ik snap het echt niet.
Owquote:Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
'iets verkeerds gegeten', maar heb geen idee wat, want Mr.Mo heeft nergens last van en die heeft precies hetzelfde gegeten. Kwam gisteravond rond 19.00uur ineens opzetten en is niet meer weggegaan... Het toilet en de emmer waren mijn grootste vrienden
Vergeet vooral de Evil Dead-films niet. Als je toch met horrorcult bezig bent.quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Tip voor Vik: de film Shaun of the dead! Hilarisch tof! En daarna Hot Fuzz.
Shaun of the Deadquote:Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet vooral de Evil Dead-films niet. Als je toch met horrorcult bezig bent.
Ehhh ik ben niet heel goed thuis in lit van voor 1800! Dus uit m'n hoofd niet neequote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria, weet jij zo uit je hoofd literatuur van vóor 1800 waarin duidelijk een anti-slavernij bericht naar buiten komt?
Nee? Owquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteravond niet gebarbecued
Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentjequote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
heerlijk in het park gelegen, m'n schouders zijn een beetje verbrand. Nu ook weer lekker thuis. het is altijd gezellig om mensen op bezoek te hebben, maar ook fijn om weer alleen thuis te zijn, vind ik!
in stockholm was het meerendeel van de winkels gister zelfs open...quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NL is een van de weinige landen met een 2e Paas-/Pinksterdag. Was een keer met Pinksteren in Stockholm en alles was gewoon open. In Amerika is het ook maar 1 dag.
ik was wel met een vriend in het park, maar na 2 uur vond ik het wel best. Ik hou (gelukkig) best van alleen zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentje
Die vond ik niksquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Tip voor Vik: de film Shaun of the dead! Hilarisch tof! En daarna Hot Fuzz.
is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die vond ik niks.
Dawn of the dead daarentegen wel. En Zombieland ook
.
Ik heb toch nog lekker in het parkje naast m'n huis gelegen. Zo lekker, zo sereen! En ik hoef ook geen zand van me af te spoelen.
Nu maar even koken en eten en dan naar de kermis, een suikerspin scoren.
Lijstje is niet zo denderend vandaag:
T: banaan
O: twee geroosterde boterhammen met tomaten etc
T: blikje cola
T: een raketijsje
D: ovenchili met tortillachips,. laatste blikje cola
T: suikerspin
T: iets van fruit
Ik roep maar wat (en trap miss een open deur inquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria, weet jij zo uit je hoofd literatuur van vóor 1800 waarin duidelijk een anti-slavernij bericht naar buiten komt?
Zit zelf te denken aan Oroonooko
Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?
@ Mo: een film kijken ofzo? Je moet er gewoon maar aan toegeven!
is niet Brits én na 1800quote:Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik roep maar wat (en trap miss een open deur in): Uncle Tom's Cabinet van what's her name again? Dat boek heeft bijgedragen aan de afschaffing van de slavernij.
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.
dat zou te makkelijk zijnquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen maken
dat vermoeden had ik al jaquote:
Nee, dan blijf ik zitten met met dingen die beperkt houdbaar zijn (geldt niet per se voor dit gerecht) en ik ben niet zo'n crea kok dat ik dat zo even in iets anders kan combineren.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen maken
Oh ja, Amerikaansquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet Brits én na 1800![]()
maar toch bedankt!
ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabinquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Amerikaans. Maar anders was het wel een goeie poging geweest toch?
.
"Ja maar dat zei ik toch ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabin
Vraag of ze een beschuitje voor je makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou morgen met m'n oud bestuursgenootjes bij Popocatepetlgaan eten.. maar als ik nu al denk aan fajitas, enchiladas en Corona ren ik alweer naar de wc
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |