abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95914762
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1441 - met een lang weekend!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 24-04-2011 13:45:52 ]
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95914795
Opgelost voor Merel!

Algeheel duf en lamlendig gevoel hier is geanalyseerd: Hooikoorts. :{
Vanavond maar aan de pilletjes beginnen dan.
Doe wat je niet durft.
pi_95915072
Ik heb wel een jurkje aan. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95915105
Ik een rokje + topje :P
  zondag 24 april 2011 @ 12:58:35 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95915264
hardlopen ging lekker! 5.2 km met 10.3 km/u 8-)
zo even douchen en dan doe ik net als perruche een rokje + topje aan :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95915403
Leuke jurkjes O+ !

Ik heb ook een jurkje aan, maar dat is meer de jurkjesversie van de fijne bankbroek :@ .

Hooikoorts, dat is naar. Hopelijk helpen de pilletjes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95915446
ik heb de laatste dagen alleen een bikini aan, lang leve de achtertuin en de zon O+

Lijstje probeer ik vanavond te posten, lekker paaslunch enzo :) maar ik ga vooral aarbeien snoepen. Voordeel van deze warmte is dat ik dan geen trek heb in chocola.
  zondag 24 april 2011 @ 13:09:11 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95915490
Ik heb niet zo'n trek :'). De wereld draait nog een beetje. Boel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95915528

En deze besteld <3
  zondag 24 april 2011 @ 13:11:45 #10
331 Merel
Be here now.
pi_95915553
Bedankt HPKW!

Ik zit in een lang hemd binnen op de bank. Buiten smelt ik.

Ik overweeg om vanmiddag een terrasje te gaan pikken met een jongen met wie ik gisteravond wat heb zitten chatten, is dat raar? :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95915559
Ik heb deze aan:
pi_95915574
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet zo'n trek :'). De wereld draait nog een beetje. Boel.
Leuke avond gehad?
  zondag 24 april 2011 @ 13:13:56 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95915605
Leuke jurkjes komen er voorbij O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 24 april 2011 @ 13:14:32 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95915626
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Leuke avond gehad?
Zeker! Maar voel me nu niet zo fijn :') en vanochtend ook niet.
  zondag 24 april 2011 @ 13:14:50 #15
331 Merel
Be here now.
pi_95915631
Oh en HPKW, die hooikoorst, heb je geen snothoofd dan? Alleen een duf en lamlendig gevoel?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95915793
Ik heb een spaghetti hemdje aan maar dat is zo lang dat het over m'n heupen valt = jurkje dus. :) En een legging want ik durf nog niet met m'n blote poten in de zon. :N
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95915824
O+

Merel, bij mij slaat alles op mn luchtwegen en dus ook de hooikoorts.Het duurt alleen altijd een tijdje voordat ik door heb dat het hooikoorts is. 8)7

Ow, en ik zou gewoon een terrasje gaan pakken met die jongen. Gewoon omdat het kan en omdat het geweldig terrasjesweer is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_95916181
rokje + hemdje hier :s)

Net een fijne wandeling gemaakt met lief *;
  zondag 24 april 2011 @ 13:43:56 #19
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95916387
moet dit niet 1442 zijn? we hebben twee keer 1441 gehad, maar 1440 is overgeslagen dus vorige 1441 was toch kloppend? :@

@merel: ik draag, tot jullie aller gruwel, gewoon een korte legging onder zo'n jurkje. of als t niet leuk staat soms een soort correctiebroekje met langere pijpjes... ik haat plakbenen....
Kwak
pi_95916434
Hm, leggings draag ik er niet onder. Een korte fietsbroek kan wel (mijn jurkjes zijn eigenlijk altijd tot op de knie en dan zie je dat niet).
pi_95916469
In bikini op Baardmans balkon. O+. Ik was zowaar aardig tevreden, toen ik in de spiegel keek.

Ik draag trouwens nooit iets onder rokjes en het fenomeen plakbenen is mij volkomen vreemd. Heb ik zulke rare benen? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95916491
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik draag trouwens nooit iets onder rokjes en het fenomeen plakbenen is mij volkomen vreemd. Heb ik zulke rare benen? :@.
Nee, hele slanke!
pi_95916504
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
moet dit niet 1442 zijn? we hebben twee keer 1441 gehad, maar 1440 is overgeslagen dus vorige 1441 was toch kloppend? :@
Goed punt! Ik heb geen idee! :D
Ik heb het nummer dat in het topicnaamveld stond gewoon opgehoogd met 1. :D
quote:
@merel: ik draag, tot jullie aller gruwel, gewoon een korte legging onder zo'n jurkje. of als t niet leuk staat soms een soort correctiebroekje met langere pijpjes... ik haat plakbenen....
Kan best toch? :)
En DaD, ik denk dat jij iets slankere benen hebt dan de meeste dames hier. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 24 april 2011 @ 13:57:16 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95916694
ik kan me de dagen niet heugen dat mijn bovenbenen níet elkaar raakten :P als kind had ik dat al volgens mij...

oh en hooikoorts - meestal heb ik last van mn ogen, hoofdpijn, soms snot (hangt van de pollen af, door mn medicijnen is t snotgehalte veel minder) ben wel kortademig ervan. erg fijn met zingen ook....
Kwak
pi_95916857
Plakbenen en een zweetreet heb ik ook mét legging. Dat wil wel in een zwarte rolstoel met zwart zitkussen enzo. Bah
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 24 april 2011 @ 14:12:49 #26
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95917064
oei ik zie net een foto van mezelf die gisteren gemaakt is, ik moet ook echt af en toe zonder zonnebril op de zon in :')
pi_95917346
ik heb zin in iets met zout, chips enzo. Maar heb het niet :D
pi_95918337
Hoi. Niet bijgelezen, zit lekker bij mn ouders in de zon in een kort shirtje en korte broek. Geloof dat mijn schouders nu al verbrand zijn. Gister wezen shoppen met vriendje (jawel) en overal voor geslaagd :o. Dus nu een korte broek, sportbroek, superleuk topje en een paar gruwelijk hoge hakken rijker. Waarop ik uiteraard nog niet kan lopen, maar vind ze wel tof. Iemand tips hoe je kunt leren op hakken te lopen? Ik zie er nu uit als een van de lammetjes van sigme: hoog op mn poten en wat wankel :').

Zo, weer terug de zon in (misschien eerst maar eens de zonnebrand zoeken ...)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 24 april 2011 @ 14:57:44 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95918354
BABY PANDAS! O+ O+ Henk, you made my day O+

Tevens: jurkjes O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95920182
Dus... stukje fietsen, gaat halverwege die fiets verrot. Rem bleef opeens hangen en de eerste versnelling deed het alleen nog maar :') en zo kon ik dus 10km terug naar huis fietsen *hijg* *warm*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95921068
plakbenen tot schurens toe meldt!

Zandhapper meldt zich ook!! :W goedemiddag!

Hèèèrlijk weekend gehad, moet alleen even wachten tot ik kan posen met foto's ;) :P

Nu de rest van de dag/avond NIETS meer doen.. O+ :z
Ja doei.
pi_95921083
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef progje het volgende:
Dus... stukje fietsen, gaat halverwege die fiets verrot. Rem bleef opeens hangen en de eerste versnelling deed het alleen nog maar :') en zo kon ik dus 10km terug naar huis fietsen *hijg* *warm*
:o fijn! :o -O-
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 16:29:06 #33
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95921936
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Hm, leggings draag ik er niet onder. Een korte fietsbroek kan wel (mijn jurkjes zijn eigenlijk altijd tot op de knie en dan zie je dat niet).
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen? :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 24 april 2011 @ 16:42:12 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95922514
mehehehe

gewoon, omdat ik in een taalkundige bui ben, en nu een boterham ga maken...
Kwak
pi_95922769
Pffff ik ben te lamlendig voor woorden :')
  zondag 24 april 2011 @ 16:51:17 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95922827
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
Pffff ik ben te lamlendig voor woorden :')
*boks

Ik heb vandaag een banaan en 2 droptoffees op :'). Voel me te belabberd.
pi_95923433
Ik had die zesde tequila gister misschien ook beter niet kunnen drinken. :'). Toch nog wel wat kunnen doen, vanmiddag, ondanks de moeilijke start vandaag.
pi_95923484
*hang
Ook duf :') was laat gisteravond en net een paar uur in de zon gelegen en dat deed ook geen goed.
Gelukkig is het binnen 20 graden O+
Ga maar even de bankrekeningen leegmaken en de spaarrekeningen aanvullen dan wapper ik meteen minder met die pinpas :@.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95923495
Even pimpen:

Ja doei.
pi_95923559
Stoer Mo!
pi_95923710
*O* en leuk dat 't was! :o
Zandbaggerfoto's komen nog vanuit de organisatie!
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 17:33:50 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95924109
Nice, Mo!
pi_95924168
Lijstjes zijn wat minder nice :') maar thanks :P

morgenochtend ga ik hardlopen voordat 't te warm is :o

maar nu ga ik lekker uitsmijters maken :9
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 17:43:08 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95924385
Ik moet straks toch ook nog wel wat eten, maar ik kijk er nog niet naar uit :').
pi_95924565
lijstje:

O: bruine boterham 20+kaas
T: aardbeien
L: bruine pistolet 2x half met een plak zalm, tomaatjes, worteltjes, nog meer aardbeien
T: appel
T: minicornetto
D: de andijviestamp van gister iets aangepast tot een koude aardappelgroentesalade met nog meer groente erdoor en een gekookt eitje erdoor en een scheutje witte wijn-azijn
T: 2 kiwi's
T: 2 paaseitjes
  zondag 24 april 2011 @ 18:10:34 #46
331 Merel
Be here now.
pi_95925123
Jeetje Mo, was dat niet warm??

quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:

Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stom :+ Maar ondertussen zit ik wel lekker op m'n zadel te zweten en schuren m'n bovenbenen erlangs enzo. Tips?
pi_95925453
zolang we reden was het prima te doen O+ jas met doorwaaigaas *)

maar zodra we stil stonden ging de jas uit :P
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 18:24:03 #48
277802 _Calimero_
pi_95925463
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
Jeetje Mo, was dat niet warm??

[..]

Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stom :+ Maar ondertussen zit ik wel lekker op m'n zadel te zweten en schuren m'n bovenbenen erlangs enzo. Tips?
Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?
  zondag 24 april 2011 @ 18:27:44 #49
331 Merel
Be here now.
pi_95925543
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?
Normaal als ik naar werk fiets heb ik inderdaad een legging aan met een katoenen jurkje (eerder een heel lang t-shirt eigenlijk) en dan kleed ik me daar om (vandaar de fietstassen, daar moet de werkoutfit dan in). Misschien eens wat korte leggings gaan zoeken. Niet dat ik ooit echt bruin word, maar als ik dan een béétje kleur krijg, dan wel graag een zo groot mogelijk stuk been in de zon :P
pi_95925596
uitsmijters O+

2 eitjes
1 grote plak ham
1 plak kaas
tomaat
sla
ui met champs gebakken
tussen 4 geroosterde niet al te grote grofvolkorenboterhammen met wat peper, zout en ketchup/chilisaus!

En nu zit ik vol genoeg :9
Ja doei.
pi_95926118
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
uitsmijters O+

2 eitjes
1 grote plak ham
1 plak kaas
tomaat
sla
ui met champs gebakken
tussen 4 geroosterde niet al te grote grofvolkorenboterhammen met wat peper, zout en ketchup/chilisaus!

En nu zit ik vol genoeg :9
:9~
pi_95926138
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet straks toch ook nog wel wat eten, maar ik kijk er nog niet naar uit :').
Wat heb je dan?
  zondag 24 april 2011 @ 18:51:39 #53
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95926201
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat heb je dan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_95926265
ocherm :P
Ja doei.
pi_95926464
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXBjrc1qYgbNH14lk-6pwaG11rd-xFj9Ffshbp4pStoDyckYHb&t=1]afbeelding[/url] ]
_O- waaraan heeft ze zich zo bolrond gegeten?
pi_95926482
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- waaraan heeft ze zich zo bolrond gegeten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Ja doei.
pi_95926550
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG :D
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek

Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken :9
  zondag 24 april 2011 @ 19:15:03 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95926743
Ja, dat dus :').
  zondag 24 april 2011 @ 19:18:23 #59
277802 _Calimero_
pi_95926815
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

OMG :D
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek

Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken :9
Hoe maak je dat?
  Vis een optie? zondag 24 april 2011 @ 19:20:16 #60
70532 loveli
N
pi_95926865
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe maak je dat?
Watermeloen + vriesvak?
crap in = crap out
  zondag 24 april 2011 @ 19:22:07 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95926914
:W terug van Scheveningen.

Goed ingesmeerd, toch verbrand op plekken waar ik normaal niet hoef te smeren en nu wel :').
Ook naar Scream 4 geweest, best grappig, maar niet verrassend meer :P. En in pannenkoeken hadden we na popcorn (ik) en M&M's (M) geen trek meer, dus ik eet gewoon een zelfgemaakte maaltijdsalade vandaag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95927093
Ik weet weer helemaal waarom ik nooit weer in een studentenhuis wil wonen. Ben al een uur aan het wachten tot ik eens kan gaan koken. ;( .
  zondag 24 april 2011 @ 19:37:40 #63
331 Merel
Be here now.
pi_95927261
Waar ben je nu dan DaD?
pi_95927351
Bij Baardmans maar dan zonder Baardmans. Hij is ook druk op zoek naar iets voor zichzelf, maar dat wil nog niet zo lukken...

Een kwartier geleden zouden ze over vijf minuten klaar zijn met koken. Yeah, right. :').
  Vis een optie? zondag 24 april 2011 @ 19:56:49 #65
70532 loveli
N
pi_95927828
En, al aan 't koken?
crap in = crap out
pi_95927907
Heerlijk, jurkjesweer! Ik heb nu een jurkje aan dat ik op m'n 18e heb gekocht, en wat ik dus blijkbaar 18 jaar later nog draag. Hoe hip (8> Het is heerlijk spul, soort mousselinezijde met katoenen voering, zwart met paarse bloempjes, alleen de lengte tot over de knie is wat Michael Kors matronly zou noemen. Nouja, dat ben ik natuurlijk inmiddels, dus het mag :7

Het blauwwitte benenprobleem heb ik opgelost door de tube van vorig jaar, 3 x smeren en ze zijn weer net zo geel als de rest van mijn lichaam oO<
pi_95927978
:') ik heb nog nooit jurkjes gedragen korter dan op de knie. Ben ik nu ook matronly?
pi_95928012
Ja, je kan Project Runway winnen nu wel vergeten!
pi_95928051
Lijstjestijd!!!

O: 3 danerolle kleine croissants (ham, kaas, jam9 + gekookt ei
T: boterham ham, appel
L: tosti met 1 plak kaas, beetje ketchup, 200 ml yoghurt
T: perenijsje, 2 handjes cashewnoten
D: nader te bepalen. Iets met veel groente. Heb nog asperges over, bloemkool, chinese kooltjes...
pi_95928062
quote:
4s.gif Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, je kan Project Runway winnen nu wel vergeten!
:D Noes! mijn lifelong ambitions :'(
pi_95928109
ik skip de paaseitjes, geen zin in gek genoeg :) de aarbeien tho die krijg ik wel op!!
pi_95928316
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hahaha, gewoon een hele korte legging, hou het daar maar op ;) Mijn moeder noemde dat altijd een fietsbroek, vandaar.
  Vis een optie? zondag 24 april 2011 @ 20:26:41 #73
70532 loveli
N
pi_95928678
Snel nog even van de dag genieten. Jurkje aan dat bestaat uit 2 grote shawls, Laureline kent het type wel denk ik.
crap in = crap out
  zondag 24 april 2011 @ 20:34:41 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95928949
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Baardmans maar dan zonder Baardmans. Hij is ook druk op zoek naar iets voor zichzelf, maar dat wil nog niet zo lukken...

Een kwartier geleden zouden ze over vijf minuten klaar zijn met koken. Yeah, right. :').
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ... :@ ik heb in bijna 10 maanden tijd al twee keer een soort ruzie gehad met ze...

/rant
Kwak
pi_95929100
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe maak je dat?
Zal morgen even een receptje posten :Y
Water-munt-suiker-watermeloen ieg :)
pi_95929116
:W

ik ben hèèl erg misselijk ineens -O- alsof ik iets verkeerd gegeten heb, maar kan eigenlijk niets tot zoiets herleiden.. -O-

Dus ga lekker op bed chillen, Top Gear kijken en als ik in slaap val ga ik slapen O+

Morgen is alles beter *)
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 20:41:26 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95929188
Mark is echt vreemd verbrand trouwens. Een deel van z'n gezicht (waarmee hij in de zon heeft gezeten dus) is wit en voor een deel is hij echt heel donker, bijna zwart, net alsof z'n gezicht vies is :?.

Beterschaap Mo! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_95929443
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ... :@ ik heb in bijna 10 maanden tijd al twee keer een soort ruzie gehad met ze...

/rant
Oh jee, dat is ook vervelend ja!

Het probleem hier is dat ik eigenlijk niet een van zijn huisgenoten ken. Af en toe verhuist er weer iemand en dan komt er een nieuwe wonen, die je dan maar toevallig op de trap tegen moet komen of zo. Sterker nog, van sommige weet ik niet eens in welke taal ik ze aan moet spreken. Iedereen is hier heel erg op zichzelf.

Maar ik heb inmiddels gegeten.

Eerder vandaag: 'Ja, ik ben ongeveer om half 9 thuis.' Belt 'ie net dat 'ie net is vertrokken. }:| .
pi_95929546
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Mark is echt vreemd verbrand trouwens. Een deel van z'n gezicht (waarmee hij in de zon heeft gezeten dus) is wit en voor een deel is hij echt heel donker, bijna zwart, net alsof z'n gezicht vies is :?.
Melasma?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95931582
hm... ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat het toilet schoongemaakt moet worden: nadere inspectie heeft dit vrij duidelijk uitgewezen ;(
huuuuu -O-
Ja doei.
pi_95931640
quote:
11s.gif Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Melasma?
Als je naar het strand bent geweest, dan is het eerder gewoon zand ofzo :P
  zondag 24 april 2011 @ 21:36:48 #82
331 Merel
Be here now.
pi_95931652
Dank voor de mededeling Mo :')
pi_95931742
geen probleem O+

Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 21:40:34 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95931821
*boks doet met Mo
pi_95931950
gedeelde smart... O+ Alleen komt het hier niet door drank :o
Ja doei.
  zondag 24 april 2011 @ 21:44:21 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95932010
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
gedeelde smart... O+ Alleen komt het hier niet door drank :o
Ach, het eindresultaat is hetzelfde :').
  zondag 24 april 2011 @ 21:45:08 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95932052
wow dan had je wel écht veel gedronken XM als je nu nog zo'n erge kater hebt? :o
  zondag 24 april 2011 @ 21:46:19 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95932117
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
wow dan had je wel écht veel gedronken XM als je nu nog zo'n erge kater hebt? :o
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.
  zondag 24 april 2011 @ 21:50:26 #89
277802 _Calimero_
pi_95932326
ik ga vanavond stappen en wijntjes drinken O+ Hopeljik een iets minder grote kater morgen dan XM, want ik ga met vriendje fietsen/van de zon genieten (hij is 't hele weekend weggeweest) *O*
  zondag 24 april 2011 @ 21:52:37 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95932481
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beter :*
  zondag 24 april 2011 @ 21:53:39 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95932543
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beter :*
Ik heb het ook wel eens gehad van 2 Palmbiertjes. Soms valt het gewoon echt helemaal verkeerd.
pi_95932581
hoi!

O. plak paasbrood, matze, glas jus
T. kop thee, gekookt ei
L. plak paasbrood, geroosterde boterham, wit puntje hagelslag, 2 matzes, beker melk, glas jus
B. 20 km fietsen
T. cheesecake, glas cola, bowl, wat chips
D. barbecueën. geen vlees gegeten, maar wel: kipkerriesalade, rundvleessalade, meloen, ananas en stokbrood
T. kop thee, glas cola

niet zo best. net als de rest van het weekend. :')
Turn the world into your dance floor.
  zondag 24 april 2011 @ 21:56:32 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95932711
De hele dag naakt rondgelopen, heerlijk in de zon drankjes gedronken, nakende *O*

Gegeten :
Lunchbuffet met aspergesoep (heerlijk), gerookte zalm, allerlei broodjes, asperges met botersaus, beenham met mosterd, tig soorten salades, kroketten, gehaktballetjes, ragouts, gebakken eieren enz. Vers fruit, ijs, tiramisu, kwark, slagroom

Dinerbuffet met champignonsoep, kipsate, rijst, gebakken aardappelen, stoofpotje, gehaktballetjes, lamskotelletten, salades, vis, ijs, slagroom, bavorois, cake, muffins.

Van alles wel wat maar het meeste een paar keer met daarbij samen nog voor 80 euro drankjes :')

Maar wel 23 km gefietst :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 24 april 2011 @ 21:58:54 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95932827
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:

Maar wel 23 km gefietst :')
Nakende?
  zondag 24 april 2011 @ 21:59:51 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95932864
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nakende?
http://www.worldnakedbikeride.org/ :D :')
  zondag 24 april 2011 @ 22:02:51 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95933030
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

http://www.worldnakedbikeride.org/ :D :')
Ik heb ineens visioenen van naakt bikram RPM. Not a pretty sight :').
  zondag 24 april 2011 @ 22:06:31 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95933201
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nakende?
dat nog net niet
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95936423
Lief is uitgezwaaid.
Uniek, wat een berg eten weer!

Lijstje
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: halve pizza met champignons en salami, halve met rauwe ham en bosui, 2 glaasjes rosé
T: peerijs
T: stuk appelkruimelvlaai
D: beenham met mosterdsaus, aardappeltjes uit de oven, sperziebonen, stukje vienetta creme brulee, 2 glaasjes spa cactus
T: kiwi
  maandag 25 april 2011 @ 02:39:35 #99
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95945081
ik kan niet slapen :'( en nu ben ik al een half uur met mezelf in overleg of ik b&j zal halen beneden of niet :') pff
  maandag 25 april 2011 @ 04:06:51 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95945948
1 boterham met jam, 1 pruim, 1 bakje b&j, 1 glas whisky, 1 kop thee en 1 aflevering shameless verder en ik ben nog steeds klaarwakker :? great }:|

ik kijk nog maar een aflevering shameless :')
pi_95945950
geen B&J probleem, maar wel een afgrijselijke nacht ;( wat voel ik me beroerd ;(

en wilde morgenochtend nog wel gaan hardlopen -O-
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 04:09:12 #102
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95945963
ahw Mo :* nog steeds misselijk?
pi_95946092
ja... -O-
Ja doei.
pi_95946598
Goedemorgen!

Hebben de slapelozen nog een beetje kunnen slapen?

Vannacht om twee uur thuis en nu in de keuken om een taartje te bakken! Lijst van gister:

O 1 boterham pindakaas, 2 boterham kaas
L rollade met salade
T 2 paaseitjes puur
D 1 paasbroodje met kaas, 1 boterham rookvlees, half hard bolletje met jam, plakje krentenbrood
T mini worstenbroodje, stokje sate
pi_95946662
Goedemorgen :)

Mo, was de bbq niet goed gevallen? -O-

Vandaag een dagje voor mezelf.
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 09:26:50 #106
70532 loveli
N
pi_95946725
Heerst er iets? Ben ook niet in orde.
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 09:37:13 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95946834
Akelig Mo! Beterschap!

Ik voel me stukken beter gelukkig!
  maandag 25 april 2011 @ 09:41:16 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95946880
Goeiemorgen. Nog steeds veel last van mn kuiten dus laat dat lopen maar even. En ik ben onderaan mn buik verbrand, voelt ook niet echt fijn. Denk dat ik vandaag ff geen zin meer heb in het strand. Ga thuis fijn lezen en nog even op de kermis kijken denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_95946925
Beterschap Mo :* hopelijk slaap je nu lekker.

Ik heb gelukkig goed geslapen vannacht, wil heel graag even weg vanmiddag met de fam. Live muziek in het centrum en kermis om de hoek waar mijn lief dan even met de kids heen kan als ik een leuk plekje bemachtigd heb op het terras.
Altijd afwachten hoe ik wakker word, maar ik denk dat het wel gaat lukken vanaag.
Nu vast aan de slag met de verse bloemkoolsoep zodat we die vanavond makkelijk warm kunnen maken.

lijst:
O: magere yoghurt met muesli
L: bruin pistoletje 20+kaas, tomaat, komkommer, prosciutto, kom soep
T: geen id, misschien hebben ze iets van een salade met garnaaltjes, heb iig besloten dat ik niet aan de wijn ga vandaag, water en espresso's dus.
D: verse bloemkoolsoep (maaltijdsoep met ook nog veel andere groentes, als ik het klaar heb en het lekker is geworden post ik wel een recept) bruin pistoletje kruidenboter oid en salade
T: schaaltje fruit
  maandag 25 april 2011 @ 10:16:13 #110
277802 _Calimero_
pi_95947461
Morning,

ik voel me ook niet zo goed, maar dat komt door de wijntjes, wodka en bessen van gister :@
Het was gezellig :+
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 10:19:54 #111
70532 loveli
N
pi_95947535
Bessen zijn wel gezond.
crap in = crap out
pi_95947570
o hai :Z

Misselijkheid is grotendeels weg, buikpijn is er nog wel :') -O-
Ga vanmiddag nog wel weer even op bed liggen, want ben dood, maar kon niet meer slapen :P

Zo maar eens wat thee drinken en kijken of ik wat kwark binnen kan houden!
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 10:22:41 #113
277802 _Calimero_
pi_95947592
quote:
3s.gif Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
Bessen zijn wel gezond.
Ja, ik heb mijn twee stuks fruit wel gehad O-)
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 10:25:31 #114
70532 loveli
N
pi_95947649
Kutbuuf, zeikwijf. Of ik vaker wil vegen omdat wat er bij mij voor de deur ligt bij haar naar binnenwaait. Tuurlijk. Of ik m'n fiets ergens anders wil neerzetten. Tuurlijk. Dat de schoonmakers de ramen niet goed genoeg doen. Whatever. Ik heb nergens last van, alleen van buuf. Die helaas niets beters te doen heeft dan over alles zeiken.
/rant
crap in = crap out
pi_95947708
:W vriendinnen weer weg, en een rustig dagje voor me. Zometeen ontbijten met wafels, en vanmiddag misschien even in het park zitten en de benen wat bijbruinen voordat ik straks naar het tropische Duitsland afreis!
pi_95947714
ah, zo èèn had ik er ook toen ik nog op Scheveningen woonde. Leuk, dat soort buren :r
Ja doei.
pi_95947760
Lijstje van gister viel wel mee:

O: 2 broodjes met hagelslag, wat aardbeien en mango
L: picknick in Stockholm: stokbrood met salami en gerookte zalm, flesje vruchtensap, 3 stukjes ananas
T: wat snoepjes
D: gevulde salade met wat brood
T: 3 paaseitjes.

Eergister:
O: 2.5 broodje met hagelslag, aardbeien en mango
S: 18 km. wandelen
T: biertje
L: 1 broodje met ham/kaas/ananas
T: capuccino en 2/3 kanelbulle
D: spinazielasagna met na appelcrumble met ijs
T: chocolaatje
T: heeeelboel witte wijn

vandaag, planning:
B: 30 minuten wandelen
T: 3 paaseitjes
O: volkorenwafels met jam
L: restje gevulde salade van gister?
T: ?
D: couscoussalade met courgette, peultjes, feta, komkommer en cashews.
T: stukje appel crumble?

Vanaf morgen ga ik weer gewoon eten..
pi_95947840
lekkere lijstjes hoor jagar!

Planning vandaag:
O: dubbele boterham pindakaas, hagelslag
T: kiwi
L: zachtgekookt eitje, dubbele boterham rauwe ham
T: peerijsje, appel
D: paella-like rijst met merguez worstjes
T: griekse yoghurt met banaan
pi_95947994
Morning!

Ik ga zo bbq'en in het park. had het idee om met 3 of 4 mensen te gaan en nu wordt het het dubbele aantal :') nou ja wel gezellig.

Toedels!
  maandag 25 april 2011 @ 10:51:27 #120
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95948160
goedemorgen :O
beterschap voor de zieken! ik denk dat ik zelf misschien niet genoeg gegeten had gisteren en daardoor 's nachts wakker lag van de honger :? uiteindelijk wat gegeten maar toen was ik inmiddels zo geïrriteerd door het niet kunnen slapen dat ik niet meer kon slapen :') uiteindelijk rond een uur of 4 in slaap gevallen maar net om half 9 alweer wakker met honger :') net een groot bord havermout gegeten, nu nog maar een aflevering shameless kijken en dan hopelijk nog een paar uurtjes slaap pakken. ik heb zo het gevoel dat van mijn plannen voor vandaag niet zoveel terecht gaat komen..
/liefdagboek
  maandag 25 april 2011 @ 10:53:26 #121
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95948204
@ vik, zo raar dat jij spierpijn krijgt van op slippers lopen :? :D wel vervelend though.. hoop dat het snel weer wegtrekt! hoe gaat het met je sollicitaties eigenlijk? je had er toch nog een waar je van terug zou horen nog? of duurt dat nog even?

leuk hoor Perruche, bbq in het park O+ veel plezier!
pi_95948258
Beterschap Mo, erg vervelend dat je opeens zo misselijk werd...

En goedemorgen.
pi_95948297
Thanks O+

zit nu ook echt niet fijn te werken -O- maargoed, studie gaat gewoon door... :z -O-
Ja doei.
pi_95948303
*Heel even binnenwipt* Ik lurk natuurlijk nog steeds wel, maar ben zoals vanouds weer veel te druk om mee te posten. Nu gelukkig even niet, want pasen O+. Sterkte aan alle niet-lekkeren vandaag :* ! Het is wel een brakdag, niet? En Vik, ben inderdaad ook benieuwd naar je sollicitaties!

Mijn lijstjes waren vorige week nogal crap, want werkweek met school (lees: bier, bratwurst, kaiserbrötchen met käse..) maar wel heel veel gewandeld en tot 2 uur 's nachts kinderen stilgehouden, dus dat kostte energie genoeg :')

Ik zit nu stabiel tussen de 70 en 71 kilo. Hardlopen al een maand niet gedaan, heup is weer rustig dus misschien maar weer eens rustig beginnen.
  maandag 25 april 2011 @ 11:00:01 #125
331 Merel
Be here now.
pi_95948347
Als de supermarkt op de website beweert om 10 uur open te zijn, dan moeten ze niet opeens een papiertje met "sorry, toch 12 uur!" op de deur hangen hè :( Ik sla vandaag m'n ontbijt dus over met dank aan de AH.
  maandag 25 april 2011 @ 11:00:31 #126
331 Merel
Be here now.
pi_95948356
Hoi Razz :W
pi_95948391
Hai! Niet ergens een paasbraderie/markt/iets open waar je lekker fruit of broodjes kunt halen? Hier is de AH altijd open, gisteren en vandaag van 9:00 - 21:00. Genoeg scholieren die bij willen verdienen.
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 11:02:57 #128
70532 loveli
N
pi_95948403
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef Merel het volgende:
Als de supermarkt op de website beweert om 10 uur open te zijn, dan moeten ze niet opeens een papiertje met "sorry, toch 12 uur!" op de deur hangen hè :( Ik sla vandaag m'n ontbijt dus over met dank aan de AH.
De ToGo ook niet open?
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 11:04:41 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95948442
Als het goed is hoor ik morgen of woensdag of de keus op mij gevallen is. En zo niet, dan ben ik weer terug bij af. Waar ik nu nog niet aan wil denken, want ik ben al dat solliciteren en de spanning en het wachten die het met zich meebrengt zo ontzettend moe. Weet niet of ik mezelf nog een keer kan oplappen om weer die molen in te gaan en tegelijkertijd heb ik geen keus.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 april 2011 @ 11:05:26 #130
331 Merel
Be here now.
pi_95948461
Oh ik zit ook te zeuren om niks hoor, want ik wil per se naar deze AH want die is net vernieuwd dus dat wil ik zien :P
  maandag 25 april 2011 @ 11:07:03 #131
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95948511
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is hoor ik morgen of woensdag of de keus op mij gevallen is. En zo niet, dan ben ik weer terug bij af. Waar ik nu nog niet aan wil denken, want ik ben al dat solliciteren en de spanning en het wachten die het met zich meebrengt zo ontzettend moe. Weet niet of ik mezelf nog een keer kan oplappen om weer die molen in te gaan en tegelijkertijd heb ik geen keus.
dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgen ^O^
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 11:07:29 #132
70532 loveli
N
pi_95948522
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 11:07:49 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95948538
Luxeproblemen! :P Hier is de AH nooit open op zondag.
  maandag 25 april 2011 @ 11:08:18 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95948550
hier is alles open op zondag O+
pi_95948552
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgen ^O^
Hier nog twee duimen ^O^ en ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om steeds weer zo met werk zoeken bezig te moeten zijn, maar ik vind het razend knap dat je het tóch steeds weer doet. Just my two cents.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 11:08:54 ]
pi_95948577
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hier nog twee duimen ^O^ en ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om steeds weer zo met werk zoeken bezig te moeten zijn, maar ik vind het razend knap dat je het tóch steeds weer doet. Just my two cents.
dat!
  maandag 25 april 2011 @ 11:10:24 #137
331 Merel
Be here now.
pi_95948594
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
Heel nieuw pand!

Vroeger had je alleen de grote en de kleine AH, nu zijn er overal winkels bijgekomen en is de kleine dus een stukje verplaatst en groot geworden. Ik zou er bijna melancholisch van worden.
pi_95948806
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
* Razztwizzle herinnert zich een gesprek in de AH, ergens in november vorig jaar:

"Weet jij misschien waar de spliterwten staan?"
"Spliterwten.. euh.. ja, ik denk bij de lijm enzo?"
"... :? <<verplaatst zich in hoofd 15-jarig-AH-schaap>> dat zijn splitpennen.."
"Ohja :D. Die zoekt u niet?"
"Nee, ik zoek spliterwten, om snert mee te maken"
"Ja, euh.. nou, we hebben wel blikken erwtensoep?"
"Nee, ik zoek erwten want ik wil zelf soep maken"
"Maar zo'n blik is toch veel makkelijker"
" -O- }:| :'( :% "
  maandag 25 april 2011 @ 11:23:26 #139
331 Merel
Be here now.
pi_95948974
Geen speld tussen te krijgen Razz 8-)
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 11:24:26 #140
70532 loveli
N
pi_95949009
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"

En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
crap in = crap out
pi_95949471
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"

En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&P O+ En daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.

Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren :')

Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
pi_95949745
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&P O+ En daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.

Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren :')

Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
Heel herkenbaar }:|
Bij de lidl echter, ging de vakkenvuller wel voor me op zoek naar het hardloopbroekje, en die was er ook nog ^O^
pi_95949912
Ze bestaan dus toch! O+
pi_95950158
Aanstaande vrijdagmiddag moeten mijn verstandskiezen rechts eruit. Ik heb nu al vijf keer op het punt gestaan om af te bellen omdat ik er de vorige keer zo ziek van was :@ ik durf niet meer! Iemand nog tips om er niet weer zo naar van te worden? Of zou het onvermijdelijk zijn..
pi_95950271
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment :P .

Beterschap Mo, wat een rotnacht!

Vik, mijn duimen draaien weer voor je.

Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95950344
Razz, steeds op tijd voldoende pijnstilling nemen? Dus voorkomen dat het uitwerkt? Verder zou ik het niet weten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95950397
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment :P .

Beterschap Mo, wat een rotnacht!

Vik, mijn duimen draaien weer voor je.

Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30 :P). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.

@Razz: ik heb geen idee wat je daartegen kunt doen. Heb zelf nooit bijzonder veel last gehad van het trekken van mijn verstandskiezen. Ja, zeurende pijn. Maar dat was het.
pi_95950459
Maria!

Uiltjes O+
  maandag 25 april 2011 @ 12:12:42 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950569
Razzt: het HOEFT niet dat je er nu net zoveel last van hebt als de keer ervoor! Ik had de ene keer nauwelijks last en de andere keer was het veel erger (toen moest er ook geboord worden enzo :') ). Hangt er dus net vanaf! Maar goed komt het sowieso wel :*

En ohaai! Ik heb gisteren bbq gehad bij de ouders van vriendje, was gezellig. En niet eens volgevroten :+ Traditiegetrouw wel helaas geen veggies, maar dat halen we vandaag in. Sportschule is helaasch dicht vandaag.

Ik heb bij de AH wel eens staan wachten een een mevroi die iets voor me ging halen en gewoon niet terugkwam :') Na 10 minuten dacht ik, laamaa, lamme tak }:| Maar de jongeren zijn juist veelal best wel hulpvaardig bij mijn AH O+
Al wou eentje me idd wel een karbonade geven toen ik vroeg om bicarbonaat, maar ja, da's ook niet zo gek. :+
  maandag 25 april 2011 @ 12:13:38 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950602
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!

[ afbeelding ]

Uiltjes O+
Goeie timing! Je riep en ik kwam *;

Wat een tof jurkje :o *wil* O+
pi_95950646
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goeie timing! Je riep en ik kwam *;

Wat een tof jurkje :o *wil* O+
Hij is tof he? :D

En idd, win timing *;
pi_95950648
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30 :P). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar :D . Heel schattig, we waren 15/16 ofzo :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 april 2011 @ 12:16:22 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95950687
@razz: direct als je watjes uit je mond mogen (na een half uur is dat meestal) pijnstillers innemen. 1000 mg paracetamol met codeïne of ibu zakje als je dat krijgt.

ook bij thuiskomst meteen koelen met ijszak (zo'n koelcompres, maar bij gebrek aan werkt een zak bevroren erwten of een ijsje in een washand ook (niet uitpakken, en als je limonade ruikt issie lek)

pijnstillers blijven innemen op de minimale tussenpoze (meestal 4 uur). niet uitstellen tot je pijn voelt! paracetamol werkt op stapeling in je bloed dus je moet t op peil houden en niet af laten zwakken.

uit de zon blijven

wel iets eten

veel drinken

:* t komt goed
Kwak
  maandag 25 april 2011 @ 12:16:44 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950698
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar :D . Heel schattig, we waren 15/16 ofzo :') .
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai ;) :D.

En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje! *O*
pi_95950707
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen :7

Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:19:35 #156
70532 loveli
N
pi_95950802
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Krijg je het wel warm van :P
crap in = crap out
pi_95950829
Maria, dan moet je maar eens bij mijn ouders en mij komen BBQ-en. Wij hebben altijd meer salades dan vlees :7 je moet toch alvast wat kunnen eten als je wacht op het gaar worden van de spiezen oO<

Gisteren waldorfsalade, rode bieten salade, veldsla met gekookte eitje, uitje, radijsjes, gemengde sla met olijven, feta, gegrilde paprika, aardappelsalade, komkommersalade. De eerste twee waren prefab, de rest niet. Maar die waldorf ga ik eens zelf maken, dan zitten er tenminste veel walnoten in :9

Uiteraard moet ik vanavond terug voor de restjes op te eten, want het was weer voor een heel weeshuis :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95950867
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook O+ En in het flessenmagazijn O+

en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde O+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95950873
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai ;) :D.

En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje! *O*
Ik was er al bang voor :') . Maar achteraf gezien was het echt nog een broekie, dus het woord collega niet waard!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 april 2011 @ 12:22:23 #160
331 Merel
Be here now.
pi_95950913
De nieuwe AH heeft 1 van de 9 kassa's open.. :')
  maandag 25 april 2011 @ 12:22:27 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950917
XMert: my thoughts exactly! :D O+

Syrena: daar hebben zij altijd stokbrood met sausjes voor :+

*zoekt op asos site naar prijs jurkje*
pi_95950918
Wat een enig topje O+

Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen O+
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:01 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950939
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje O+

[ afbeelding ]

Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen O+
Wat rrrrromantiessss! O+ _O-
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:10 #164
331 Merel
Be here now.
pi_95950943
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
pi_95950952
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe romantisch O+
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas ;(
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:33 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950962
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
Efteling-aspiraties! O+

En _O- Coco!
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:56 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950969
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje O+

[ afbeelding ]

Het ziet er echt uit alsof je ruzie met de papierversnipperaar hebt gehad :').
pi_95950992
jurkje <3

Alleen nog in size 12, dat is ehrm, 40 ofzo omgerekend?
pi_95951061
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Krijg je het wel warm van :P
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullert O+ Met hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.

We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
pi_95951125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk :D
  maandag 25 april 2011 @ 12:29:18 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951168
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullert O+ Met hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.

We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:29:41 #172
70532 loveli
N
pi_95951184
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe romantisch O+
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas ;(
Het is nog niet te laat.
crap in = crap out
pi_95951217
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D!
  maandag 25 april 2011 @ 12:32:27 #174
331 Merel
Be here now.
pi_95951289
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS :@
pi_95951291
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 12:32:39 ]
pi_95951298
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk :D
De baas was een enome wanhopige slet oO< Getrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden _O-

Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:32:52 #177
70532 loveli
N
pi_95951304
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS :@
Uitverkoop leeggeshopt?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:33:40 #178
70532 loveli
N
pi_95951329
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

De baas was een enome wanhopige slet oO< Getrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden _O-

Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad :')
crap in = crap out
pi_95951343
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
pi_95951391
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.
Hihi _O-

Nou, eerlijk gezegd ben ik hem later nog eens op een verjaardag tegengekomen. Was de verjaardag van een vriend van mijn man. En de vakkenvuller bleek daar ook een vriend van te zijn. Dat was wel even awkward ^^

En hij bleek een enorme stonehead te zijn. Op z'n 25ste (toen ik hem weer tegenkwam). Fysiek aantrekkelijk nog steeds hoor. Maar de rest was toch iets minder :P
pi_95951402
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad :')
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmaken oO< Nu ben ik te oud :'(
pi_95951534
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Syrena het volgende:
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.

Dus, dat kan niet misgaan! Want:

• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay

Kan dus wel misgaan. Want:

• Hij was net een wasmachine* :') En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.

Wat een gedoe :')

* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
pi_95951584
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.

Dus, dat kan niet misgaan! Want:

• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay

Kan dus wel misgaan. Want:

• Hij was net een wasmachine* :') En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.

Wat een gedoe :')

* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
Yup, inderdaad, wasmachine :'(
Basmachine _O_ _O-
pi_95951623
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmaken oO< Nu ben ik te oud :'(
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
pi_95951686
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf :{
Nu ben ik 't allebei oO<
pi_95951693
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

En omg :D Zo'n spektakel was het bij onze A&P nou ook weer niet. Eerder problemen met klanten, er kwamen soms nogal wat aso's. Zo hebben we ooit eens een paar klanten eruit moeten zetten (die wilden namelijk weg met een volle kar zonder te betalen).

Later zijn een paar collega's die mensen toen tegengekomen op straat, tijdens hun pauze. Hebben moeten rennen voor hun leven, want die mensen lieten toen hun herdershonden op ze af :D
  maandag 25 april 2011 @ 12:43:44 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951707
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk :').
pi_95951756
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf :{
Nu ben ik 't allebei oO<

Nou, niet eens zozeer mijn lijf. Vooral mijn hoofd was het probleem. Als ik met mensen praatte, was ik ervan overtuigd dat ze continu dachten "acherm, wat een lelijk meisje. Wat moet het erg zijn om zó ontzettend lelijk te zijn".

Niet dat ik nu zo zeker ben, maar het is tenminste niet meer zó erg :')
  maandag 25 april 2011 @ 12:47:05 #189
331 Merel
Be here now.
pi_95951855
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langer"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast" O+
pi_95951872
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk :').
En dat is heul nergens voor nodig! }:|

Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld *;
  maandag 25 april 2011 @ 12:48:36 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951916
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat is heul nergens voor nodig! }:|

Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld *;
Hahaha! Grapjurk, met uiltjes :P.

Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur :+.
pi_95951933
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Merel het volgende:
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langen"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast" O+
Ow, wat leuk :D

Als ik vroeger een kassa bij moest openen, wees ik echt mensen aan die er imo 'recht' op hadden. "Komt u maar mee naar deze kassa, die gaat ook open". Had een hekel aan van die lui die van achter in de winkel aan kwamen rennen om dan de eerste te zijn terwijl anderen al lang(er) stonden te wachten ^^
  maandag 25 april 2011 @ 12:49:33 #193
331 Merel
Be here now.
pi_95951963
Ik vind het ook jammer dat ik vroeger niet blijer was met mezelf. Ik heb het mezelf onterecht zo moeilijk gemaakt, dat was helemaal nergens voor nodig!

Dat ik nu onzeker ben en issues heb is echter volkomen terecht 8-)
pi_95951978
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hahaha! Grapjurk, met uiltjes :P.

Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur :+.
Nee nee. Jij hebt een fladderend zelfbeeld. En dat is nergens voor nodig, want jij bent een mooierd.
  maandag 25 april 2011 @ 12:50:13 #195
331 Merel
Be here now.
pi_95951994
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ow, wat leuk :D

Ja ik werd er ook helemaal vrolijk van :D
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:52:42 #196
70532 loveli
N
pi_95952079

I'd laugh a little louder, sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 12:54:13 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95952140
Ik heb nog steeds o.a. buikkwabbels-complexen, maar verders ben ik veel meer zen dan vroegahh :7
pi_95952173
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef loveli het volgende:

I'd laugh a little louder.Sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
Hear hear _O_
  maandag 25 april 2011 @ 12:57:03 #200
331 Merel
Be here now.
pi_95952242
Ik heb het idee dat ik dit jaar minderl cellulitis heb :? *O*
pi_95952375
Ik heb trouwens in 9 dagen tijd slechts 2x gesnoept. Zaterdagavond een uitdeelzakje chips & gisteren bij mijn moeder een beetje B&J-ijs met slagroom en een plakje cake. Voor de rest heul niks.

Ow, en sinds dit weekend hebben we eindelijk onze bokszak opgehangen. Dus dat wil ik nu een paar keer in de week proberen te gaan doen.
pi_95952443
Merel, welke jurkjes heb jij eigenlijk gekocht?
pi_95952461
BBQ geprepareerd!

Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes :')
pi_95952472

Echt een Merel-rokje, niet? O+
  maandag 25 april 2011 @ 13:04:28 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95952480
Ik zit meestal na 2 spiesjes al vol :').
pi_95952481
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
BBQ geprepareerd!

Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes :')
Omnomnom! :Y)
pi_95952510
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit meestal na 2 spiesjes al vol :').
voor 6 mensen :P waarvan 3 mannen :D
pi_95952537
En dan ook nog brood, tomaatjes, druiven... hmm misschien laat ik maar wat hier in de koelkast staan :D
pi_95952566
Ik was vroeger ook enorm onzeker. Kwam vooral door mijn haar ( :') ) dat opeens veranderde in een kroeskop en door de eerdergenoemde vriendin die zo expressief was en hordes jongens aantrok dat ik me altijd de lelijke eend voelde. Ik heb ook lang gedacht dat mensen die met me om gingen me eigenlijk niet echt aardig vonden. Ik ben zo blij dat ik tegenwoordig wat meer eigenwaarde heb :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95952670
:o phaidra +1 herkenbaar! ik ben nu nog verbaasd dat mensen met mij willen omgaan :') nou ja.
pi_95952678
Maria!

maandag 25 april 2011 @ 13:14:32 #212
331 Merel
Be here now.
pi_95952762
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Merel, welke jurkjes heb jij eigenlijk gekocht?
Een selectie :@
  maandag 25 april 2011 @ 13:15:49 #213
331 Merel
Be here now.
pi_95952804
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Echt een Merel-rokje, niet? O+
Voor werk wel ja! Al is rood dan wel weer erg opvallend ;)
pi_95952858
Merel wat veel jurkjes voor 200 euro!
pi_95952860
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Wauw!

Vooral die blauwe en die met die bloemen-die-toch-geen-bloemen-zijn. Sexy!
  maandag 25 april 2011 @ 13:19:22 #216
331 Merel
Be here now.
pi_95952926
Zoals ik al zei, de helft zal wel terug moeten, maar ze zagen er leuk uit op het plaatje ;) Gisteravond besteld en nu al geshipped! :o Verder ook nog wat basic-shirtjes erbij, maar die zijn niet zo boeiend natuurlijk. Fijn zo'n sale :)
  maandag 25 april 2011 @ 13:20:13 #217
331 Merel
Be here now.
pi_95952955
En dit zijn dus geen werkjurkjes hè :P
pi_95953014
Waarom zal de helft wel terug moeten?
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 13:22:53 #219
70532 loveli
N
pi_95953051
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Zoals ik al zei, de helft zal wel terug moeten, maar ze zagen er leuk uit op het plaatje ;) Gisteravond besteld en nu al geshipped! :o Verder ook nog wat basic-shirtjes erbij, maar die zijn niet zo boeiend natuurlijk. Fijn zo'n sale :)
Werken ze met pasen?!
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 13:23:24 #220
331 Merel
Be here now.
pi_95953074
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waarom zal de helft wel terug moeten?
Omdat maten schatten zo moeilijk is! En omdat het de vraag is of het wel staat natuurlijk ;)

Maar ik heb een outfit nodig voor een bruiloft in de zomer, dus ik kijk gewoon een beetje wat er te krijgen is :)
  maandag 25 april 2011 @ 13:23:39 #221
331 Merel
Be here now.
pi_95953083
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Werken ze met pasen?!
Ik stond ook versteld!
pi_95953139
Oh, jullie weten dat wij geeks zijn he?

Martijn stuurt me net een fotootje door van twee dingen die hij zojuist heeft gekocht: een bijl en een koevoet. We gaan namelijk een 'break glass in case of zombie attack'-ding maken voor in de gang :D

Zijn nu spullen aan het verzamelen voor in dat ding _O-
  maandag 25 april 2011 @ 13:26:01 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95953146
Mooi Merel! Vooral die veelkleurige idd O+

Coco :D

En dan deze om het af te maken :+
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 13:26:29 #224
70532 loveli
N
pi_95953167
Valt Asos breed of smal?
crap in = crap out
pi_95953174
In rotterdam hier zal je ook wel kunnen winkelen...
Maar vandaag lig ik lekker met guero van beck in het gras. Winkelen kan later ook nog wel.
En ik ben bang dat ik me niet in kan houden, nu er ineens zo'n mooi bedrag beschikbaar is :')

Coco _O-
pi_95953176
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef Merel het volgende:

[..]

Omdat maten schatten zo moeilijk is! En omdat het de vraag is of het wel staat natuurlijk ;)

Maar ik heb een outfit nodig voor een bruiloft in de zomer, dus ik kijk gewoon een beetje wat er te krijgen is :)
Ahzo, ja. Dat moet ik ook langzaam al gaan doen. Schoonbroertje & vriendin gaan trouwen in september. En dan moet ik er wel een beetje fab uitzien natuurlijk :P Vind dat alleen altijd zo lastig.
  maandag 25 april 2011 @ 13:26:41 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95953178
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

Martijn stuurt me net een fotootje door van twee dingen die hij zojuist heeft gekocht: een bijl en een koevoet. We gaan namelijk een 'break glass in case of zombie attack'-ding maken voor in de gang :D

Bahaha! Helden! _O-
  maandag 25 april 2011 @ 13:26:44 #228
331 Merel
Be here now.
pi_95953179
quote:

Hoe tof :D
  maandag 25 april 2011 @ 13:28:32 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95953243
quote:

Wtf? :').

En zombies kun je toch alleen doden met een zilveren kogel?
Niet meer actief op Fok!
pi_95953250
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Merel! Vooral die veelkleurige idd O+

Coco :D

En dan deze om het af te maken :+
[ afbeelding ]
Wat zul je een sexy uiltje zijn... *pinkt traantje weg*
pi_95953303
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O
M
G

Vik, dat zijn vampieren/weerwolven. Zombies dood je door hun brein defintief uit te schakelen. En aangezien ze niet al te snel zijn, doe je dat het liefst met een bijl/koevoet of zoiets. Geweren/pistolen zijn juist bad. Die maken namelijk lawaai en trekken weer andere zombies aan.
pi_95953312
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Die blauwe :9~
  maandag 25 april 2011 @ 13:31:09 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95953324
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O
M
G

Vik, dat zijn vampieren/weerwolven. Zombies dood je door hun brein defintief uit te schakelen. En aangezien ze niet al te snel zijn, doe je dat het liefst met een bijl/koevoet of zoiets. Geweren/pistolen zijn juist bad. Die maken namelijk lawaai en trekken weer andere zombies aan.
Zombieland:
Rule 1: Cardio 8-)
  maandag 25 april 2011 @ 13:31:17 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95953331
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O
M
G

:D :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95953342
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zou wel veel minder werk zijn om zo'n ding te maken ^^

En klaar :D
pi_95953362
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D :').
Ik kom je wel redden hoor, als het zover is :7
pi_95953385
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zombieland:
Rule 1: Cardio 8-)
*boks
  maandag 25 april 2011 @ 13:36:58 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95953510
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kom je wel redden hoor, als het zover is :7
Ik ren toch harder dan die zombies 8-).

En ik had het moeten weten, want ik heb Zombieland gezien :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 april 2011 @ 13:37:05 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95953515
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks
Vik zou het dus best lang uithouden bij een zombie-invasie :7
pi_95953517
Zo. Ik ga me even nuttig maken. Tot later :)
  maandag 25 april 2011 @ 13:37:38 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95953532
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo. Ik ga me even nuttig maken. Tot later :)
Me too! Scriptie spul doen in zeh garden :7
pi_95953536
:D ik wil nog slapen vannacht.
Ga dus maar verder een gaaskasje om de aardbeien bouwen :W
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 13:46:17 #243
70532 loveli
N
pi_95953751
Koevoet heeft iedereen toch gewoon in huis :?
Wel jammer dat ze die dingen niet in handtasformaat hebben.
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 13:51:41 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95953883
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
Valt Asos breed of smal?
Ik vind smal. Ik heb een jas maat 40 en jurk idem, terwijl ik bovenkleding meestal in 38 heb.
  maandag 25 april 2011 @ 13:54:20 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95953971
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Werken ze met pasen?!
NL is een van de weinige landen met een 2e Paas-/Pinksterdag. Was een keer met Pinksteren in Stockholm en alles was gewoon open :). In Amerika is het ook maar 1 dag.
  maandag 25 april 2011 @ 13:55:14 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95953996
Ik heb juist het idee dat asos heel wisselend valt, het 'eigen' merk spul bedoel ik dan. Als je verschillende merken bestelt is het sowieso wisselend, afhankelijk van het merk.
  maandag 25 april 2011 @ 13:57:08 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95954043
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb juist het idee dat asos heel wisselend valt, het 'eigen' merk spul bedoel ik dan. Als je verschillende merken bestelt is het sowieso wisselend, afhankelijk van het merk.
Mijn mening is ook maar gebaseerd op 2 artikelen :'). En die vielen dus smal.

:9 Heb net 2 van die nep-witte boterhammen op, ze zijn wel wit, maar volgens de verpakking ( :') ) toch vol vezels en goed spul enzo. 1 met aardbeien en 1 met praliné chocopasta :7. Vond dat het wel mocht na die drama-dag van gister :P.
  maandag 25 april 2011 @ 13:57:31 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95954048
Argh @ smiley op nieuwe regel!
pi_95954155
Er zit toch houtvezel in dat nepwitbrood :P
  maandag 25 april 2011 @ 14:02:34 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95954183
Ach, schuurt de maag :7.
pi_95954284
Tip voor Vik: de film Shaun of the dead! Hilarisch tof! En daarna Hot Fuzz :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 april 2011 @ 14:07:08 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95954309
http://www.traphic.nl/

En dan met je muispijltje even op het camera'tje onder Amersfoort _O-

File voor de IKEA :D!
  maandag 25 april 2011 @ 14:08:04 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95954333
ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat er echt precies de 'verkeerde' soort vezels aan dat brood toegevoegd worden en dat je dus in principe net zo goed normaal wit brood kunt eten :')
pi_95954564
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wat treurig ;(
  maandag 25 april 2011 @ 14:24:28 #255
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95954785
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

_O- _O- _O-
  maandag 25 april 2011 @ 14:25:59 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95954820
Echt, wat bezielt mensen toch om op 2e Paasdag naar de meubelboulevard te gaan? Why?! Je weet dat je daar in colonne loopt! Ik snap het echt niet :').
pi_95954838
zo, net (weer) wakker...

Lijstje:

nu: boterham met kaas

eens kijken of ik dat binnenhoud :@
Ja doei.
pi_95954844
Pff moet er echt niet aan denken.
De aardbeien zijn beschermd, we hebben een enorm houten geraamte met daaroverheen een net :D

Ondertussen zit ik op mijn handen om maar niks bij Asos te bestellen :@
pi_95954856
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, wat bezielt mensen toch om op 2e Paasdag naar de meubelboulevard te gaan? Why?! Je weet dat je daar in colonne loopt! Ik snap het echt niet :').
Vooral met dit weertje..zonde!

Mo :o Wat heb je?
  maandag 25 april 2011 @ 14:27:22 #260
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95954859
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli zei het al: masochisten. Die file-afbeelding hoort thuis onder dat kopje in het woordenboek.
pi_95954888
'iets verkeerds gegeten', maar heb geen idee wat, want Mr.Mo heeft nergens last van en die heeft precies hetzelfde gegeten. Kwam gisteravond rond 19.00uur ineens opzetten en is niet meer weggegaan... Het toilet en de emmer waren mijn grootste vrienden -O-
Ja doei.
pi_95954933
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
'iets verkeerds gegeten', maar heb geen idee wat, want Mr.Mo heeft nergens last van en die heeft precies hetzelfde gegeten. Kwam gisteravond rond 19.00uur ineens opzetten en is niet meer weggegaan... Het toilet en de emmer waren mijn grootste vrienden -O-
Ow -O- beterschap!
Het heerst nog steeds wel een beetje incl keelpijn dus miss is dat het wel.
  maandag 25 april 2011 @ 14:30:26 #263
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95954942
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Vergeet vooral de Evil Dead-films niet. Als je toch met horrorcult bezig bent.
  maandag 25 april 2011 @ 14:43:43 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95955297
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vergeet vooral de Evil Dead-films niet. Als je toch met horrorcult bezig bent.
Shaun of the Dead _O_
Hot Fuzz _O_
Evil Dead: Army of Darkness _O_

:D
pi_95955338
Maria, weet jij zo uit je hoofd literatuur van vóor 1800 waarin duidelijk een anti-slavernij bericht naar buiten komt? :P

Zit zelf te denken aan Oroonooko :)
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 14:48:11 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95955432
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria, weet jij zo uit je hoofd literatuur van vóor 1800 waarin duidelijk een anti-slavernij bericht naar buiten komt? :P
Ehhh ik ben niet heel goed thuis in lit van voor 1800! Dus uit m'n hoofd niet nee :+

Of nou, trouwens, er zijn wat oude geschriften van ex-slaven geloof ik, die soort van 'civilized' waren en dus hun verhalen konden opschrijven. Ben even kwijt uit welke tijd dat was en wat die ook weer te melden hadden!
pi_95955444
hm, wacht, die heb ik gelezen geloof ik!
Ja doei.
pi_95955530
Equiano :P
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 14:54:18 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95955591
Hier kan je zien welke er zijn en welke nuttig zouden wezen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Slave_narrative
pi_95955676
Die zijn allemaal vrij laat gepubliceerd (en Amerikaans) :P maar ik heb nu Equiano!
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 14:58:46 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95955700
Op naar verjaardag, toedels :W.
  maandag 25 april 2011 @ 15:14:10 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95956176
ik heb repetitie :')

daar ga ik dus de rest van deze zonnige dag besteden. gelukkig is t wel leuke muziek. :') (tot 22 uur vanavond, en mn werk is nog niet af. schijt.)
Kwak
pi_95957907
lijstje aangevuld met zo'n kleurloos waterijsje :')
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 16:37:34 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95958725
Mo, dit is al de zoveelste keer dat je na een bbq overgeeft... Hoe kan dat?

Coco, hoe Geek is dat :D Cool

Na 2 spiezen krijg ik pas honger

Lijstje (balansdag)
O: boterham kaas, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: tros druiven, 400 gram wortelen, sinaasappel, peer, blokje choco
D: halve grote bloemkool, halve komkommer, 200 gr. sperziebonen, 150 gram kabeljauw uit de oven met citroen, verse kruiden
T: 450 gr. magere kwark
pi_95958772
ik heb gisteravond niet gebarbecued :P
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 16:43:24 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95958919
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteravond niet gebarbecued :P
Nee? Ow :')
Voel je wel wat beter?
pi_95959048
avond ervoor wel :+ maar dat was voor zover ik weet allemaal in orde...

ben nog steeds een vaatdoekje, geen kracht en geen trek :') heb wel opdracht voor studie afgemaakt die vandaag af moest :) maar meer ga ik ook écht niet doen!
Ja doei.
pi_95959054

heerlijk in het park gelegen, m'n schouders zijn een beetje verbrand. Nu ook weer lekker thuis. het is altijd gezellig om mensen op bezoek te hebben, maar ook fijn om weer alleen thuis te zijn, vind ik!
pi_95959221
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:

heerlijk in het park gelegen, m'n schouders zijn een beetje verbrand. Nu ook weer lekker thuis. het is altijd gezellig om mensen op bezoek te hebben, maar ook fijn om weer alleen thuis te zijn, vind ik!
Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentje O+
pi_95959398
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

NL is een van de weinige landen met een 2e Paas-/Pinksterdag. Was een keer met Pinksteren in Stockholm en alles was gewoon open :). In Amerika is het ook maar 1 dag.
in stockholm was het meerendeel van de winkels gister zelfs open...
pi_95959449
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentje O+
ik was wel met een vriend in het park, maar na 2 uur vond ik het wel best. Ik hou (gelukkig) best van alleen zijn.
pi_95959638
iemand nog tips om iets te doen in/met mijn lusteloosheid icm rusteloosheid?

Heb volgens mij wel wat verhoging, amper wat gegeten, maar de thee komt er nu al bijna weer uit :')
Ben rusteloos maar kan tegelijk echt helemaal niets doen, geen kracht in m'n handen, niets. Maar slapen lukt ook niet door 't rusteloos zijn.. vlieg bijna tegen de muur op van frustratie :')
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 17:13:54 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95959780
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Die vond ik niks :P.

Dawn of the dead daarentegen wel :Y. En Zombieland ook :Y.

Ik heb toch nog lekker in het parkje naast m'n huis gelegen. Zo lekker, zo sereen! En ik hoef ook geen zand van me af te spoelen :+.

Nu maar even koken en eten en dan naar de kermis, een suikerspin scoren.

Lijstje is niet zo denderend vandaag:

T: banaan
O: twee geroosterde boterhammen met tomaten etc
T: blikje cola
T: een raketijsje
D: ovenchili met tortillachips :9,. laatste blikje cola
T: suikerspin
T: iets van fruit
Niet meer actief op Fok!
pi_95959850
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die vond ik niks :P.

Dawn of the dead daarentegen wel :Y. En Zombieland ook :Y.

Ik heb toch nog lekker in het parkje naast m'n huis gelegen. Zo lekker, zo sereen! En ik hoef ook geen zand van me af te spoelen :+.

Nu maar even koken en eten en dan naar de kermis, een suikerspin scoren.

Lijstje is niet zo denderend vandaag:

T: banaan
O: twee geroosterde boterhammen met tomaten etc
T: blikje cola
T: een raketijsje
D: ovenchili met tortillachips :9,. laatste blikje cola
T: suikerspin
T: iets van fruit
is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?

@ Mo: een film kijken ofzo? Je moet er gewoon maar aan toegeven!
  maandag 25 april 2011 @ 17:17:22 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95959886
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

Zit zelf te denken aan Oroonooko :)
Ik roep maar wat (en trap miss een open deur in :P): Uncle Tom's Cabinet van what's her name again? Dat boek heeft bijgedragen aan de afschaffing van de slavernij.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 april 2011 @ 17:18:20 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95959914
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?

@ Mo: een film kijken ofzo? Je moet er gewoon maar aan toegeven!
Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 april 2011 @ 17:18:33 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95959923
tijd voor een lijstje:

O: havermout met banaan en volle melk
T: pruim
T: magere yoghurt met frambozen en een beetje muesli, chocola met hazelnoten
T: 4 sneetjes (niet zo groot) zelfgebakken volkoren sodabread (1x geroosterde paprikadip, 1x geitenkaas, 1x jam, 1x honing), koffie met volle melk
B: stuk wandelen (uurtje ofzo denk ik, ga zo vertrekken)
D: ? iig iets met aardappels

heb ook een beetje last van algehele lamlendigheid
pi_95959935
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik roep maar wat (en trap miss een open deur in :P): Uncle Tom's Cabinet van what's her name again? Dat boek heeft bijgedragen aan de afschaffing van de slavernij.
is niet Brits én na 1800 ;) :P maar toch bedankt!
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 17:18:58 #289
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95959939
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen maken ;)
pi_95959951
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat zou te makkelijk zijn :+
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 17:20:27 #291
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95959983
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zou te makkelijk zijn :+
dat vermoeden had ik al ja :P maar niet geschoten is altijd mis :')
pi_95960015
Maargoed, ze is Neerlandica hè? Geen wiskundige, dus delen door 2 is niet haar specialiteit! :P
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 17:21:44 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95960016
afijn, ik ga maar eens een stuk wandelen!
  maandag 25 april 2011 @ 17:22:17 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95960036
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee, dan blijf ik zitten met met dingen die beperkt houdbaar zijn (geldt niet per se voor dit gerecht) en ik ben niet zo'n crea kok dat ik dat zo even in iets anders kan combineren.

En ik vind het niet erg hoor :). Tis niet alsof ik dit wekelijks eet ofzo :). Tortillachips met kaas uit de oven nom! :9. Kijk er al het hele weekend naar uit :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 april 2011 @ 17:23:08 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95960069
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is niet Brits én na 1800 ;) :P maar toch bedankt!
Oh ja, Amerikaans :'). Maar anders was het wel een goeie poging geweest toch? :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_95960072
ik zou morgen met m'n oud bestuursgenootjes bij Popocatepetl O+ gaan eten.. maar als ik nu al denk aan fajitas, enchiladas en Corona ren ik alweer naar de wc :')!
Ja doei.
pi_95960093
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, Amerikaans :'). Maar anders was het wel een goeie poging geweest toch? :+.
ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabin ;)
Ja doei.
  maandag 25 april 2011 @ 17:25:33 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95960152
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabin ;)
"Ja maar dat zei ik toch ook :?" *scrollt naar boven*, oh nee :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95960158
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou morgen met m'n oud bestuursgenootjes bij Popocatepetl O+ gaan eten.. maar als ik nu al denk aan fajitas, enchiladas en Corona ren ik alweer naar de wc :')!
Vraag of ze een beschuitje voor je maken :P
pi_95960186
:') vorige keer dat ik daar was vroeg ik om wat extra guacamole..

ik werd héél raar aangekeken en ze ging het wel even navragen...

ze kwam 5 minuten later terug met als antwoord 'nee, sorry, we hebben hier geen macaroni' :')!
Ja doei.
pi_95960249
ok, vol dan maar..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')