Hij is tof he?quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goeie timing! Je riep en ik kwam![]()
Wat een tof jurkje*wil*
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haarquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phaiquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenenquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Krijg je het wel warm vanquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai![]()
.
En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje!
Wat rrrrromantiessss!quote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Hoe romantischquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
Efteling-aspiraties!quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
Het ziet er echt uit alsof je ruzie met de papierversnipperaar hebt gehadquote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertquote:
Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertMet hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.
We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe romantisch![]()
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |