abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95949471
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"

En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&P O+ En daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.

Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren :')

Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
pi_95949745
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&P O+ En daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.

Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren :')

Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
Heel herkenbaar }:|
Bij de lidl echter, ging de vakkenvuller wel voor me op zoek naar het hardloopbroekje, en die was er ook nog ^O^
pi_95949912
Ze bestaan dus toch! O+
pi_95950158
Aanstaande vrijdagmiddag moeten mijn verstandskiezen rechts eruit. Ik heb nu al vijf keer op het punt gestaan om af te bellen omdat ik er de vorige keer zo ziek van was :@ ik durf niet meer! Iemand nog tips om er niet weer zo naar van te worden? Of zou het onvermijdelijk zijn..
pi_95950271
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment :P .

Beterschap Mo, wat een rotnacht!

Vik, mijn duimen draaien weer voor je.

Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95950344
Razz, steeds op tijd voldoende pijnstilling nemen? Dus voorkomen dat het uitwerkt? Verder zou ik het niet weten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95950397
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment :P .

Beterschap Mo, wat een rotnacht!

Vik, mijn duimen draaien weer voor je.

Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30 :P). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.

@Razz: ik heb geen idee wat je daartegen kunt doen. Heb zelf nooit bijzonder veel last gehad van het trekken van mijn verstandskiezen. Ja, zeurende pijn. Maar dat was het.
pi_95950459
Maria!

Uiltjes O+
  maandag 25 april 2011 @ 12:12:42 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950569
Razzt: het HOEFT niet dat je er nu net zoveel last van hebt als de keer ervoor! Ik had de ene keer nauwelijks last en de andere keer was het veel erger (toen moest er ook geboord worden enzo :') ). Hangt er dus net vanaf! Maar goed komt het sowieso wel :*

En ohaai! Ik heb gisteren bbq gehad bij de ouders van vriendje, was gezellig. En niet eens volgevroten :+ Traditiegetrouw wel helaas geen veggies, maar dat halen we vandaag in. Sportschule is helaasch dicht vandaag.

Ik heb bij de AH wel eens staan wachten een een mevroi die iets voor me ging halen en gewoon niet terugkwam :') Na 10 minuten dacht ik, laamaa, lamme tak }:| Maar de jongeren zijn juist veelal best wel hulpvaardig bij mijn AH O+
Al wou eentje me idd wel een karbonade geven toen ik vroeg om bicarbonaat, maar ja, da's ook niet zo gek. :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 april 2011 @ 12:13:38 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950602
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!

[ afbeelding ]

Uiltjes O+
Goeie timing! Je riep en ik kwam *;

Wat een tof jurkje :o *wil* O+
pi_95950646
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goeie timing! Je riep en ik kwam *;

Wat een tof jurkje :o *wil* O+
Hij is tof he? :D

En idd, win timing *;
pi_95950648
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30 :P). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar :D . Heel schattig, we waren 15/16 ofzo :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 april 2011 @ 12:16:22 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95950687
@razz: direct als je watjes uit je mond mogen (na een half uur is dat meestal) pijnstillers innemen. 1000 mg paracetamol met codeïne of ibu zakje als je dat krijgt.

ook bij thuiskomst meteen koelen met ijszak (zo'n koelcompres, maar bij gebrek aan werkt een zak bevroren erwten of een ijsje in een washand ook (niet uitpakken, en als je limonade ruikt issie lek)

pijnstillers blijven innemen op de minimale tussenpoze (meestal 4 uur). niet uitstellen tot je pijn voelt! paracetamol werkt op stapeling in je bloed dus je moet t op peil houden en niet af laten zwakken.

uit de zon blijven

wel iets eten

veel drinken

:* t komt goed
Kwak
  maandag 25 april 2011 @ 12:16:44 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950698
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar :D . Heel schattig, we waren 15/16 ofzo :') .
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai ;) :D.

En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95950707
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen :7

:')
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:19:35 #156
70532 loveli
N
pi_95950802
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Krijg je het wel warm van :P
crap in = crap out
pi_95950829
Maria, dan moet je maar eens bij mijn ouders en mij komen BBQ-en. Wij hebben altijd meer salades dan vlees :7 je moet toch alvast wat kunnen eten als je wacht op het gaar worden van de spiezen oO<

Gisteren waldorfsalade, rode bieten salade, veldsla met gekookte eitje, uitje, radijsjes, gemengde sla met olijven, feta, gegrilde paprika, aardappelsalade, komkommersalade. De eerste twee waren prefab, de rest niet. Maar die waldorf ga ik eens zelf maken, dan zitten er tenminste veel walnoten in :9

Uiteraard moet ik vanavond terug voor de restjes op te eten, want het was weer voor een heel weeshuis :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95950867
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook O+ En in het flessenmagazijn O+

en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde O+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95950873
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai ;) :D.

En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje! *O*
Ik was er al bang voor :') . Maar achteraf gezien was het echt nog een broekie, dus het woord collega niet waard!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 april 2011 @ 12:22:23 #160
331 Merel
Be here now.
pi_95950913
De nieuwe AH heeft 1 van de 9 kassa's open.. :')
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 25 april 2011 @ 12:22:27 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950917
XMert: my thoughts exactly! :D O+

Syrena: daar hebben zij altijd stokbrood met sausjes voor :+

*zoekt op asos site naar prijs jurkje*
pi_95950918
Wat een enig topje O+

Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen O+
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:01 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95950939
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje O+

[ afbeelding ]

Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen O+
Wat rrrrromantiessss! O+ _O-
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:10 #164
331 Merel
Be here now.
pi_95950943
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95950952
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe romantisch O+
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas ;(
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:33 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950962
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
Efteling-aspiraties! O+

En _O- Coco!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:56 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95950969
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje O+

[ afbeelding ]

Het ziet er echt uit alsof je ruzie met de papierversnipperaar hebt gehad :').
pi_95950992
jurkje <3

Alleen nog in size 12, dat is ehrm, 40 ofzo omgerekend?
pi_95951061
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Krijg je het wel warm van :P
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullert O+ Met hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.

We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
pi_95951125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk :D
  maandag 25 april 2011 @ 12:29:18 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951168
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullert O+ Met hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.

We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:29:41 #172
70532 loveli
N
pi_95951184
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe romantisch O+
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas ;(
Het is nog niet te laat.
crap in = crap out
pi_95951217
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D!
  maandag 25 april 2011 @ 12:32:27 #174
331 Merel
Be here now.
pi_95951289
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS :@
pi_95951291
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 12:32:39 ]
pi_95951298
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk :D
De baas was een enome wanhopige slet oO< Getrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden _O-

Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:32:52 #177
70532 loveli
N
pi_95951304
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS :@
Uitverkoop leeggeshopt?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:33:40 #178
70532 loveli
N
pi_95951329
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

De baas was een enome wanhopige slet oO< Getrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden _O-

Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad :')
crap in = crap out
pi_95951343
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
pi_95951391
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.
Hihi _O-

Nou, eerlijk gezegd ben ik hem later nog eens op een verjaardag tegengekomen. Was de verjaardag van een vriend van mijn man. En de vakkenvuller bleek daar ook een vriend van te zijn. Dat was wel even awkward ^^

En hij bleek een enorme stonehead te zijn. Op z'n 25ste (toen ik hem weer tegenkwam). Fysiek aantrekkelijk nog steeds hoor. Maar de rest was toch iets minder :P
pi_95951402
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad :')
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmaken oO< Nu ben ik te oud :'(
pi_95951534
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Syrena het volgende:
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.

Dus, dat kan niet misgaan! Want:

• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay

Kan dus wel misgaan. Want:

• Hij was net een wasmachine* :') En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.

Wat een gedoe :')

* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
pi_95951584
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.

Dus, dat kan niet misgaan! Want:

• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay

Kan dus wel misgaan. Want:

• Hij was net een wasmachine* :') En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.

Wat een gedoe :')

* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
Yup, inderdaad, wasmachine :'(
Basmachine _O_ _O-
pi_95951623
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmaken oO< Nu ben ik te oud :'(
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
pi_95951686
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf :{
Nu ben ik 't allebei oO<
pi_95951693
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

En omg :D Zo'n spektakel was het bij onze A&P nou ook weer niet. Eerder problemen met klanten, er kwamen soms nogal wat aso's. Zo hebben we ooit eens een paar klanten eruit moeten zetten (die wilden namelijk weg met een volle kar zonder te betalen).

Later zijn een paar collega's die mensen toen tegengekomen op straat, tijdens hun pauze. Hebben moeten rennen voor hun leven, want die mensen lieten toen hun herdershonden op ze af :D
  maandag 25 april 2011 @ 12:43:44 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951707
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk :').
pi_95951756
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf :{
Nu ben ik 't allebei oO<

Nou, niet eens zozeer mijn lijf. Vooral mijn hoofd was het probleem. Als ik met mensen praatte, was ik ervan overtuigd dat ze continu dachten "acherm, wat een lelijk meisje. Wat moet het erg zijn om zó ontzettend lelijk te zijn".

Niet dat ik nu zo zeker ben, maar het is tenminste niet meer zó erg :')
  maandag 25 april 2011 @ 12:47:05 #189
331 Merel
Be here now.
pi_95951855
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langer"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast" O+
pi_95951872
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk :').
En dat is heul nergens voor nodig! }:|

Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld *;
  maandag 25 april 2011 @ 12:48:36 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95951916
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat is heul nergens voor nodig! }:|

Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld *;
Hahaha! Grapjurk, met uiltjes :P.

Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur :+.
pi_95951933
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Merel het volgende:
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langen"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast" O+
Ow, wat leuk :D

Als ik vroeger een kassa bij moest openen, wees ik echt mensen aan die er imo 'recht' op hadden. "Komt u maar mee naar deze kassa, die gaat ook open". Had een hekel aan van die lui die van achter in de winkel aan kwamen rennen om dan de eerste te zijn terwijl anderen al lang(er) stonden te wachten ^^
  maandag 25 april 2011 @ 12:49:33 #193
331 Merel
Be here now.
pi_95951963
Ik vind het ook jammer dat ik vroeger niet blijer was met mezelf. Ik heb het mezelf onterecht zo moeilijk gemaakt, dat was helemaal nergens voor nodig!

Dat ik nu onzeker ben en issues heb is echter volkomen terecht 8-)
pi_95951978
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hahaha! Grapjurk, met uiltjes :P.

Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur :+.
Nee nee. Jij hebt een fladderend zelfbeeld. En dat is nergens voor nodig, want jij bent een mooierd.
  maandag 25 april 2011 @ 12:50:13 #195
331 Merel
Be here now.
pi_95951994
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ow, wat leuk :D

Ja ik werd er ook helemaal vrolijk van :D
  Vis een optie? maandag 25 april 2011 @ 12:52:42 #196
70532 loveli
N
pi_95952079

I'd laugh a little louder, sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
crap in = crap out
  maandag 25 april 2011 @ 12:54:13 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95952140
Ik heb nog steeds o.a. buikkwabbels-complexen, maar verders ben ik veel meer zen dan vroegahh :7
pi_95952173
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef loveli het volgende:

I'd laugh a little louder.Sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
Hear hear _O_
  maandag 25 april 2011 @ 12:57:03 #200
331 Merel
Be here now.
pi_95952242
Ik heb het idee dat ik dit jaar minderl cellulitis heb :? *O*
pi_95952375
Ik heb trouwens in 9 dagen tijd slechts 2x gesnoept. Zaterdagavond een uitdeelzakje chips & gisteren bij mijn moeder een beetje B&J-ijs met slagroom en een plakje cake. Voor de rest heul niks.

Ow, en sinds dit weekend hebben we eindelijk onze bokszak opgehangen. Dus dat wil ik nu een paar keer in de week proberen te gaan doen.
pi_95952443
Merel, welke jurkjes heb jij eigenlijk gekocht?
pi_95952461
BBQ geprepareerd!

Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes :')
pi_95952472

Echt een Merel-rokje, niet? O+
  maandag 25 april 2011 @ 13:04:28 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95952480
Ik zit meestal na 2 spiesjes al vol :').
pi_95952481
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
BBQ geprepareerd!

Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes :')
Omnomnom! :Y)
pi_95952510
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit meestal na 2 spiesjes al vol :').
voor 6 mensen :P waarvan 3 mannen :D
pi_95952537
En dan ook nog brood, tomaatjes, druiven... hmm misschien laat ik maar wat hier in de koelkast staan :D
pi_95952566
Ik was vroeger ook enorm onzeker. Kwam vooral door mijn haar ( :') ) dat opeens veranderde in een kroeskop en door de eerdergenoemde vriendin die zo expressief was en hordes jongens aantrok dat ik me altijd de lelijke eend voelde. Ik heb ook lang gedacht dat mensen die met me om gingen me eigenlijk niet echt aardig vonden. Ik ben zo blij dat ik tegenwoordig wat meer eigenwaarde heb :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95952670
:o phaidra +1 herkenbaar! ik ben nu nog verbaasd dat mensen met mij willen omgaan :') nou ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')