Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&Pquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"
En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
Heel herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&PEn daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.
Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren![]()
Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment.
Beterschap Mo, wat een rotnacht!
Vik, mijn duimen draaien weer voor je.
Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
Hij is tof he?quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goeie timing! Je riep en ik kwam![]()
Wat een tof jurkje*wil*
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haarquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30). Volgens mij die die winkel eerst nog een C1000 geworden, en inmiddels ook een AH.
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phaiquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenenquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vriendin werkte er en ik heb nog een tijdje iets gehad met een collegaatje van haar. Heel schattig, we waren 15/16 ofzo
.
Krijg je het wel warm vanquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vakkenvuller in de koelcel staan zoenen![]()
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Collegaatje klinkt wel vrouwelijk Phai![]()
.
En Maria, hoe tof zou die ketting zijn bij dat jurkje!
Wat rrrrromantiessss!quote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Hoe romantischquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
Efteling-aspiraties!quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Merel het volgende:
En er staat dus een rij 3x de winkel rond.
Het ziet er echt uit alsof je ruzie met de papierversnipperaar hebt gehadquote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een enig topje![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me; tijdens een romantische picknick in het veld. Mijn minnaar die op me staat te wachten in zijn spijkerbroek en verder niets. En ik die aan kom huppelen in een sexy kort broekje, dat topje, en vooral hoe mijn buikkwabbels tussen de shirtslierten door wapperen
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertquote:
Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ookEn in het flessenmagazijn
![]()
en ook met de baas, maar goed, die vakkenvuller was mijn grote liefde![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook wel een hele leuke vakkenvullertMet hele gespierde armen ende zo. En hij zoende heel lekker.
We vonden elkaar allebei heel leuk, blijkt achteraf, maar waren allebei te verlegen. Dus daar is het toen eigenlijk bij gebleven ^^
Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe romantisch![]()
Ik ben nooit gezoend door een vakkenvuller of baas
En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.quote:
De baas was een enome wanhopige sletquote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met de baas? Zo ver ben ik nooit gekomen. Heb geloof ik uiteindelijk met 4 jongens daar iets gehad. Wat erg eigenlijk
Uitverkoop leeggeshopt?quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren ook voor een fortuin (> ¤200) aan jurkjes uitgegeven bij ASOS
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehadquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
De baas was een enome wanhopige sletGetrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden![]()
Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En dat je man dan op de achtergrond met een verbeten boer-met-kiespijn-grijns vertelt hoe geweldig hij het voor je vindt.
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmakenquote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik een heel saaie jeugd heb gehad
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Syrena het volgende:
Overigens kon ie niet bijster goed zoenen.
Yup, inderdaad, wasmachinequote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een jongen van mijn klas (heao tijd) gezoend. Hij was zo iemand die continu iemand anders had. En er hing altijd wel een spanning tussen ons.
Dus, dat kan niet misgaan! Want:
• Hij was een versierder -> continu andere meisjes -> moet dus wel lekker kunnen zoenen
• Hij werd nooit echt verliefd -> dus geen gedoe na het zoenen, yay
Kan dus wel misgaan. Want:
• Hij was net een wasmachine*En trommelde op de maat van de muziek op mn achterste.
• Uiteraard bleek hij al tijden stapelverliefd te zijn op mij.
Wat een gedoe![]()
* En hij heette Bas. Dus vanaf toen ging hij bij ons (=mijn vriendinnen en mij) door het leven als "de Basmachine".
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk juist: DAMN ik had alles wat anders moeten aanpakken, wat meer losse flings ipv meteen aan de 1 of ander blijven plakken en wachten tot zij het uitmakenNu ben ik te oud
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijfquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
En omgquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
De baas was een enome wanhopige sletGetrouwd met een ex-kassameisje, want die was ineens zwanger. Een ander had ie nog kunnen ompraten tot een abortus maar deze dus niet.
Het was wel een lekkere vent (toen), maar toen ik mijn la ging inleveren op kantoor en ineens zijn leuter moest vasthouden heb ik de boot verder maar afgehouden![]()
Hij heeft later nog een taakstraf gehad wegens het tongzoenen van een meisje (ongeoorloofd binnendringen van het lichaam). Stond hier op de FP.
Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik vroegah echt super onzeker was over mijn uiterlijk. Kon niet eens in spiegels kijken, vond mezelf echt zoooo lelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was onzeker over mijn persoonlijkheid, niet over mijn lijf![]()
Nu ben ik 't allebei
En dat is heul nergens voor nodig!quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet dol op spiegels eigenlijk.
Hahaha! Grapjurk, met uiltjesquote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dat is heul nergens voor nodig!![]()
Als ik eruit zag zoals jij, dan zou ik een relatie aangaan met mijn eigen spiegelbeeld
Ow, wat leukquote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Merel het volgende:
En toen ging er eindelijk een extra kassa kopen, en waar je zou verwachten dat iedereen er als een stel aso's op af zou vliegen, waren alle mensen zo beleefd! "Ga jij maar voor" - "Nee ga jij maar voor, jij staat er langen"- "Jij hebt een kindje bij je" - "Jij hebt maar weinig boodschappen" - "Ach ik heb geen haast"
Nee nee. Jij hebt een fladderend zelfbeeld. En dat is nergens voor nodig, want jij bent een mooierd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Grapjurk, met uiltjes.
Ik heb ook fladderende buikkwabbels heur.
Ja ik werd er ook helemaal vrolijk vanquote:
Hear hearquote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef loveli het volgende:
I'd laugh a little louder.Sing more in the shower.
Care a little less if I'm in tune.
Concentrate on who I am, not who I might have been.
If I could do it all again.
Omnomnom!quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Perruche het volgende:
BBQ geprepareerd!
Kip in sojamarinade, groente spiesjes, garnalenspiesjes, hamburgertjes gemaakt, en dan ook nog chipolata en lamsdingetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |