Leuke avond gehad?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet zo'n trek. De wereld draait nog een beetje. Boel.
Zeker! Maar voel me nu niet zo fijnquote:
Nee, hele slanke!quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik draag trouwens nooit iets onder rokjes en het fenomeen plakbenen is mij volkomen vreemd. Heb ik zulke rare benen?.
Goed punt! Ik heb geen idee!quote:Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
moet dit niet 1442 zijn? we hebben twee keer 1441 gehad, maar 1440 is overgeslagen dus vorige 1441 was toch kloppend?
Kan best toch?quote:@merel: ik draag, tot jullie aller gruwel, gewoon een korte legging onder zo'n jurkje. of als t niet leuk staat soms een soort correctiebroekje met langere pijpjes... ik haat plakbenen....
quote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef progje het volgende:
Dus... stukje fietsen, gaat halverwege die fiets verrot. Rem bleef opeens hangen en de eerste versnelling deed het alleen nog maaren zo kon ik dus 10km terug naar huis fietsen *hijg* *warm*
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?quote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Hm, leggings draag ik er niet onder. Een korte fietsbroek kan wel (mijn jurkjes zijn eigenlijk altijd tot op de knie en dan zie je dat niet).
*boksquote:
Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stomquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?
Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?quote:Op zondag 24 april 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
Jeetje Mo, was dat niet warm??
[..]
Ja, jou moet ik net hebben! Want ik heb net weer een uurtje gefietst (fiets stond nog op werk, dus heb de trein daarheen gepakt en teruggefietst) en ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik dan met dit soort weer moet aantrekken. Ik heb een brave stadsfiets met fietstassen, dus om nou een complete fietsoutfit aan te trekken staat ook zo stomMaar ondertussen zit ik wel lekker op m'n zadel te zweten en schuren m'n bovenbenen erlangs enzo. Tips?
Normaal als ik naar werk fiets heb ik inderdaad een legging aan met een katoenen jurkje (eerder een heel lang t-shirt eigenlijk) en dan kleed ik me daar om (vandaar de fietstassen, daar moet de werkoutfit dan in). Misschien eens wat korte leggings gaan zoeken. Niet dat ik ooit echt bruin word, maar als ik dan een béétje kleur krijg, dan wel graag een zo groot mogelijk stuk been in de zonquote:Op zondag 24 april 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ha, kan ik me voorstellen ja. Wat dacht je van een luchtige 3 kwartsbroek die losjes zit maar niet heel sporty oogt? Of een rokje met een (korte) legging? en bovenstukje: een tshirtje,en dan een ander shirtje mee zodat het niet uitmaakt als je zweet?
quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
uitsmijters
2 eitjes
1 grote plak ham
1 plak kaas
tomaat
sla
ui met champs gebakken
tussen 4 geroosterde niet al te grote grofvolkorenboterhammen met wat peper, zout en ketchup/chilisaus!
En nu zit ik vol genoeg
Wat heb je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet straks toch ook nog wel wat eten, maar ik kijk er nog niet naar uit.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXBjrc1qYgbNH14lk-6pwaG11rd-xFj9Ffshbp4pStoDyckYHb&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waaraan heeft ze zich zo bolrond gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe maak je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, je kan Project Runway winnen nu wel vergeten!
Hahaha, gewoon een hele korte legging, hou het daar maar opquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...quote:Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Baardmans maar dan zonder Baardmans. Hij is ook druk op zoek naar iets voor zichzelf, maar dat wil nog niet zo lukken...
Een kwartier geleden zouden ze over vijf minuten klaar zijn met koken. Yeah, right..
Zal morgen even een receptje postenquote:
Oh jee, dat is ook vervelend ja!quote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...ik heb in bijna 10 maanden tijd al twee keer een soort ruzie gehad met ze...
/rant
Melasma?quote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Mark is echt vreemd verbrand trouwens. Een deel van z'n gezicht (waarmee hij in de zon heeft gezeten dus) is wit en voor een deel is hij echt heel donker, bijna zwart, net alsof z'n gezicht vies is.
Ach, het eindresultaat is hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
gedeelde smart...Alleen komt het hier niet door drank
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
wow dan had je wel écht veel gedronken XM als je nu nog zo'n erge kater hebt?
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beterquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.
Ik heb het ook wel eens gehad van 2 Palmbiertjes. Soms valt het gewoon echt helemaal verkeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beter
Nakende?quote:
Ik heb ineens visioenen van naakt bikram RPM. Not a pretty sightquote:
dat nog net nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |