Oh jee, dat is ook vervelend ja!quote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...ik heb in bijna 10 maanden tijd al twee keer een soort ruzie gehad met ze...
/rant
Melasma?quote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Mark is echt vreemd verbrand trouwens. Een deel van z'n gezicht (waarmee hij in de zon heeft gezeten dus) is wit en voor een deel is hij echt heel donker, bijna zwart, net alsof z'n gezicht vies is.
Ach, het eindresultaat is hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
gedeelde smart...Alleen komt het hier niet door drank
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
wow dan had je wel écht veel gedronken XM als je nu nog zo'n erge kater hebt?
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beterquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
4 glazen rosé. Niet echt shocking. Maar het kwam blijkbaar nogal hard aan.
Ik heb het ook wel eens gehad van 2 Palmbiertjes. Soms valt het gewoon echt helemaal verkeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm dat valt idd wel mee ja! vreemd dat je er zo'n last van hebt.. zo lekker slapen en dan voel je je morgen vast weer beter
Nakende?quote:
Ik heb ineens visioenen van naakt bikram RPM. Not a pretty sightquote:
dat nog net nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |