quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
uitsmijters
2 eitjes
1 grote plak ham
1 plak kaas
tomaat
sla
ui met champs gebakken
tussen 4 geroosterde niet al te grote grofvolkorenboterhammen met wat peper, zout en ketchup/chilisaus!
En nu zit ik vol genoeg
Wat heb je dan?quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet straks toch ook nog wel wat eten, maar ik kijk er nog niet naar uit.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXBjrc1qYgbNH14lk-6pwaG11rd-xFj9Ffshbp4pStoDyckYHb&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waaraan heeft ze zich zo bolrond gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe maak je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG![]()
* Ml-etjemompelt iets met zonnesteek versus slaapgebrek
Denk dat ik eens watermeloenijs ga maken
quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, je kan Project Runway winnen nu wel vergeten!
Hahaha, gewoon een hele korte legging, hou het daar maar opquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
een fietsbroek zonder zeem, mag ik hopen?
dat heb ik bij vriendje in huis ook een beetje, en dat zijn nota bene werkende mensen meerendeel. ze zijn gewoon stront irritant (van die mensen die niet zeggen wat ze dwarszit -bijvoorbeeld dat vriendje enik teveel ruimte op de bank innemen- maar dat tegen ánderen zeggen, die dan tegen jou gaan zeuren dat je onaangepast bent. ik...onaangepast... laat me niet lachen....) ze maken echt overal een probleem van ...quote:Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Baardmans maar dan zonder Baardmans. Hij is ook druk op zoek naar iets voor zichzelf, maar dat wil nog niet zo lukken...
Een kwartier geleden zouden ze over vijf minuten klaar zijn met koken. Yeah, right..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |