De ToGo ook niet open?quote:Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef Merel het volgende:
Als de supermarkt op de website beweert om 10 uur open te zijn, dan moeten ze niet opeens een papiertje met "sorry, toch 12 uur!" op de deur hangen hèIk sla vandaag m'n ontbijt dus over met dank aan de AH.
dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgenquote:Op maandag 25 april 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is hoor ik morgen of woensdag of de keus op mij gevallen is. En zo niet, dan ben ik weer terug bij af. Waar ik nu nog niet aan wil denken, want ik ben al dat solliciteren en de spanning en het wachten die het met zich meebrengt zo ontzettend moe. Weet niet of ik mezelf nog een keer kan oplappen om weer die molen in te gaan en tegelijkertijd heb ik geen keus.
Hier nog twee duimenquote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen ja! ik duim iig voor je morgen
dat!quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier nog twee duimenen ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om steeds weer zo met werk zoeken bezig te moeten zijn, maar ik vind het razend knap dat je het tóch steeds weer doet. Just my two cents.
Heel nieuw pand!quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
* Razztwizzle herinnert zich een gesprek in de AH, ergens in november vorig jaar:quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Vernieuwd: glazen deuren voor de koeling, onhandige te grote blauwe wagentjes. Zelfde personeel.
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&Pquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Als je iets vraagt laten ze al hun werk liggen om mee te lopen, daar heb ik zo'n hekel aan. Als ik iets niet kan vinden zeg ik "je hoeft niet mee te lopen, maar waar staat de ****?"
En vaak staan ze in plaats van te werken met elkaar te praten om te klagen over de werkdruk. Uhm.. hallo?
Heel herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar lang brood-vlees-kaasmeisje geweest bij de A&PEn daarna nog 2 jaar kassameisje bij de Konmar.
Sinds mijn tijd daar ben ik mijn vertrouwen in de vakkenvullers overigens wel verloren![]()
Klant: "Hebben jullie nog product X? Dat ligt niet meer in het rek."
Vv: "Ik ga even voor u kijken" --> loopt magazijn in & gaat daar even een paar minuten lekker staan kletsen met een collega-vakkenvuller of sjansen indien vrouwelijk/
Vv: "Nee, helaas. Ik heb alles afgezocht, maar het is er niet meer"
Nee, ik was 17-18 toen ik daar werkte (nu word ik 30quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
A&P, bestaat dat nog ergens?? In onze omgeving allang omgevormd tot AH's. Jeugdsentiment.
Beterschap Mo, wat een rotnacht!
Vik, mijn duimen draaien weer voor je.
Met dank aan het microklimaat van de vliegtuigen is mijn verkoudheid volop teruggekeerd. Hardlopen gaat 'm vandaag niet worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |