Nee? Owquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteravond niet gebarbecued
Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentjequote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
heerlijk in het park gelegen, m'n schouders zijn een beetje verbrand. Nu ook weer lekker thuis. het is altijd gezellig om mensen op bezoek te hebben, maar ook fijn om weer alleen thuis te zijn, vind ik!
in stockholm was het meerendeel van de winkels gister zelfs open...quote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NL is een van de weinige landen met een 2e Paas-/Pinksterdag. Was een keer met Pinksteren in Stockholm en alles was gewoon open. In Amerika is het ook maar 1 dag.
ik was wel met een vriend in het park, maar na 2 uur vond ik het wel best. Ik hou (gelukkig) best van alleen zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ook een fijne dag in m'n eentje
Die vond ik niksquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Tip voor Vik: de film Shaun of the dead! Hilarisch tof! En daarna Hot Fuzz.
is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die vond ik niks.
Dawn of the dead daarentegen wel. En Zombieland ook
.
Ik heb toch nog lekker in het parkje naast m'n huis gelegen. Zo lekker, zo sereen! En ik hoef ook geen zand van me af te spoelen.
Nu maar even koken en eten en dan naar de kermis, een suikerspin scoren.
Lijstje is niet zo denderend vandaag:
T: banaan
O: twee geroosterde boterhammen met tomaten etc
T: blikje cola
T: een raketijsje
D: ovenchili met tortillachips,. laatste blikje cola
T: suikerspin
T: iets van fruit
Ik roep maar wat (en trap miss een open deur inquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria, weet jij zo uit je hoofd literatuur van vķor 1800 waarin duidelijk een anti-slavernij bericht naar buiten komt?
Zit zelf te denken aan Oroonooko
Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is dat nu al de derde keer deze week dat je ovenchili eet?
@ Mo: een film kijken ofzo? Je moet er gewoon maar aan toegeven!
is niet Brits én na 1800quote:Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik roep maar wat (en trap miss een open deur in): Uncle Tom's Cabinet van what's her name again? Dat boek heeft bijgedragen aan de afschaffing van de slavernij.
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee tweede keer. Maar zo'n recept is altijd voor vier personen, dus we moeten het twee keer redelijk vlot na elkaar eten. Dodag was de vorige keer.
dat zou te makkelijk zijnquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen maken
dat vermoeden had ik al jaquote:
Nee, dan blijf ik zitten met met dingen die beperkt houdbaar zijn (geldt niet per se voor dit gerecht) en ik ben niet zo'n crea kok dat ik dat zo even in iets anders kan combineren.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon de helft kunnen maken
Oh ja, Amerikaansquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet Brits én na 1800![]()
maar toch bedankt!
ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabinquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Amerikaans. Maar anders was het wel een goeie poging geweest toch?
.
"Ja maar dat zei ik toch ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeker, alle hulp is welkom! Oh, en het was zijn Cabin
Vraag of ze een beschuitje voor je makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou morgen met m'n oud bestuursgenootjes bij Popocatepetlgaan eten.. maar als ik nu al denk aan fajitas, enchiladas en Corona ren ik alweer naar de wc
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |