Dan de clubs gaan hitten om zo de chi vrouwtjes in bed te hosselenquote:
jeweetselluf gewoon remsporen achter laten in hun bed!quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef kenserkabouter het volgende:
de vrouwtjes je bed in hosselen is een contaminatie.
Ja ik weet, stond ook op facebook alles. Wat doe jij nog wakker dan.quote:Op zondag 24 april 2011 04:20 schreef KoningStoma het volgende:
Dé park jongen, dé park. Niet "het park".
Nachtbaasquote:Op zondag 24 april 2011 04:29 schreef KoningStoma het volgende:
Film gekeken. Tevens het ritme van een nachtdier.
quote:Op zondag 24 april 2011 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
Het is niet "Playstation network", maar "Playstation Notwork"a.d.:D a! !1 !!11
Maar met andere woorden heb je het nu helemaal verpest bij haar?quote:Op zondag 24 april 2011 10:55 schreef kenserkabouter het volgende:
ja
Het viel allemaal wel mee met haar knie, ze kan gewoon alles weer, maar ze is boos dat ik niet gezegd had dat ik bezopen was anders was ze nooit achterop gestapt.
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar met andere woorden heb je het nu helemaal verpest bij haar?
Ach jij vind met jou uiterlijk vast wel weer een ander.quote:Op zondag 24 april 2011 11:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Ik ken haar niet eens. Sorry, maar het maakt me niet bijster veel uit. Ik heb m'n excuses aangeboden.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach jij vind met jou uiterlijk vast wel weer een ander.
Nu we het toch over vrouwen hebben, wie is die vrouw in de zwarte bikini op wiens foto je hebt gereageerdquote:
UI-jattert!quote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach jij vind met jou uiterlijk vast wel weer een ander.
Meisje van de middelbare school en m'n galadate van een aantal maandjes terug. Ze studeert in Utrecht.quote:Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu we het toch over vrouwen hebben, wie is die vrouw in de zwarte bikini op wiens foto je hebt gereageerdZiet er fijn uit.
Iedereen gelukkig pasen btw
Interesting, was dit die waar je laatst mee naar gala was?quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meisje van de middelbare school en m'n galadate van een aantal maandjes terug. Ze studeert in Utrecht.
Man man man.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Interesting, was dit die waar je laatst mee naar gala was?
Las dit nieuws trouwens, niet echt fijn voor paaszondag:
http://www.powned.tv/nieu(...)e_dood_en_rijdt.html
Maar dan bij de telegraaf lees ik dat als commentaar op het nieuws
"Mijn mening; Gewoon alle cafe`s en bars sluiten om 24.00 uur!! Alzo vanaf 22.00 politie aanwezig bij al deze zaken en iedereen laten blazen! Zeker is; dat dit zal helpen bij dit soort ongevallen!! Dit is verschrikkelijk voor het kind en zeker voor de nabestaanden! Ik wens hen allen heel veel sterkte toe in deze dagen."
Geitewollensokken dragende mensen heb je ook in de wereld
Ja dat was die.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Interesting, was dit die waar je laatst mee naar gala was?
Las dit nieuws trouwens, niet echt fijn voor paaszondag:
http://www.powned.tv/nieu(...)e_dood_en_rijdt.html
Maar dan bij de telegraaf lees ik dat als commentaar op het nieuws
"Mijn mening; Gewoon alle cafe`s en bars sluiten om 24.00 uur!! Alzo vanaf 22.00 politie aanwezig bij al deze zaken en iedereen laten blazen! Zeker is; dat dit zal helpen bij dit soort ongevallen!! Dit is verschrikkelijk voor het kind en zeker voor de nabestaanden! Ik wens hen allen heel veel sterkte toe in deze dagen."
Geitewollensokken dragende mensen heb je ook in de wereld
Je vroeg erom toen je me een steek onder water gaf.quote:
Ik ben wel benieuwd wie je bedoeldequote:
Tams en BzP?quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh wacht even met bzp erbij kunnen het er nu 2 zijn.
Liepen 4 mannetjes, 2 blanke een neger en een chinees, over een bospad te zingen over hoe Jezus ze gered had ofzoquote:
Geen moslims erbij?quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Parvus het volgende:
[..]
Liepen 4 mannetjes, 2 blanke een neger en een chinees, over een bospad te zingen over hoe Jezus ze gered had ofzo
Tv aanzetten en niet eens voetbal kijken. Mensen het is super sunday, Ajax kan virtueel kampioen worden vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Parvus het volgende:
[..]
Liepen 4 mannetjes, 2 blanke een neger en een chinees, over een bospad te zingen over hoe Jezus ze gered had ofzo
quote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Het is heerlijk weer buiten en mensen gaan naar ajax kijken.
Ik zit in de zon, met bier en etenquote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Tv staat in open deur en lig zo meteen in het gras met bier ajax te kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Dat is net zo kansloos.quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tv staat in open deur en lig zo meteen in het gras met bier ajax te kijken
quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tv staat in open deur en lig zo meteen in het gras met bier ajax te kijken
Door te leaven ja.quote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wij hadden gister avond de "échte" optic predator in de gameEn hij liet het weten ook
Eredivisie.quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax kijken.![]()
Feyenoord - PSV![]()
Hopelijk weer 10 - 0 voor PSV
Het blijft altijd top oss.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
voetbal.. Zullen we ons met z'n allen druk maken over een stelletje mensen (die we niet eens kennen), die tegen balletjes schoppen? Zullen we dan onze partijdigheid baseren op de topografische locatie van deze mensen?
Been there, done that.quote:
Verdammtquote:@iOS4guy lol i got a 72 hours version but it's like 26 gb big and it would take forever toooo upload hahah!
LauretteOnkelinx
Kom straks nog wel even gamenquote:Op zondag 24 april 2011 15:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een idioten heb ik weer als teamgenoten. Kom eens helpen jullie
Niemand maakt zoveel noscopes zonder aimbot..quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef kenserkabouter het volgende:
Jammer van de kutmuziek, maar wat is dit ontzettend vet gedaan.
Dat viel ff tegen he!quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax kijken.![]()
Feyenoord - PSV![]()
Hopelijk weer 10 - 0 voor PSV
Ga jij wel? Ik wou gaan maar mijn vriend zit morgen in Amsterdam, en had al vriendinnen gevraagd maar die hebben de verplichte familie bezoekjes.quote:
quote:
Tering wat een emo's.quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Rossdale het volgende:
Je kan hem uitbreiden tauchie
(let niet op de domme dozen in het filmpje)
kippetjes poffertjes crackertjes
Altijd mooi he, nog effe wat proberen te posten als je zat bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax kkijken was goed nu net thuis fucking dronken dit dt
Ajaxxxquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik lig al vanaf half 5 in een hoekje te huilen.
Ajax is wel de club met het miwnste geluk zeker in vergelijking g met PSV en Twentequote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax verdient het helemaal niet.
Dan maar TWENTE.
Twente verdient het? Met hun geluksgoals in de 85e minuut? Flikker toch een end op, Twente heeft tot nu toe nog niet aan mij laten zien dat ze beter zijn dan ajaxquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax verdient het helemaal niet.
Dan maar TWENTE.
Hoeveel goals heeft PSV in de laatstwe 10 minuten al gehad deze seizoenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ach psv werd vandaag ook flink genaaid door de scheids..
Die rode kaart van engelaar sloeg echt helemaal nergens op.
Mischien dat het net geel was.
mjaa
Ga weg man, tegen Groningen en Heracles had Ajax ook twee grote blunders van de keepers nodig om op voorsprong te komen. Maar dat is zeker geen geluk.quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Twente verdient het? Met hun geluksgoals in de 85e minuut? Flikker toch een end op, Twente heeft tot nu toe nog niet aan mij laten zien dat ze beter zijn dan ajax
2 wedstrijden tegenover een heel seizoen geluk, vorig jaar won twente ook elke wedstrijd met 1-0 door een goal in de 80+ste minuutquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga weg man, tegen Groningen en Heracles had Ajax ook twee grote blunders van de keepers nodig om op voorsprong te komen. Maar dat is zeker geen geluk.
Stoma's grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef KoningStoma het volgende:
WTF man ik schrik mijn kapot. Ik stop crysis 2 erin en ineens begint mn xbox het geluid van een stervende koe te maken.:o Was die la verkeerd dichtgegaan ofzo. Gelukkig werkt ie nog
Hoi Michiel!quote:Op maandag 25 april 2011 09:32 schreef Michhas het volgende:
..
Meer dan dat heb ik ook niet te vertellen
Ik lig nog in bed in een verduisterde kamer zonder enig licht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed in een verduisterde kamer zonder enig licht.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ga nu maar eens douchen en wat van mijn dag maken.
All good things are wild and free.
Zou het?quote:
Q: What time will Beta access go live on the 18th and 25th?quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd. Heb niet zo heel lang live meer
09:00:00 a.m. Monday April 25, 2011 in EST converts toquote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Q: What time will Beta access go live on the 18th and 25th?
A: Were currently targeting 9:00 a.m. Eastern time on April 18th for Bulletstorm Epic Edition users and 9:00 a.m. Eastern on April 25th for Gears of War per-order users. Times are subject to change, so be sure to Like Gears of War 3 on Facebook and follow us on Twitter for updated information.
Je kunt hem al wel downloaden dan? Moet ik ook maar eens doen dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Beta GoW 3 is nu weer iets aan het downloaden...
Nice, morgen maar eens checkenquote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is wel leuk! begint ook al meteen lekker positief!
Jij ook aan het spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is wel leuk! begint ook al meteen lekker positief!
Klinkt best lekker, als ik thuis ben zal ik mn 5.1 geluidsinstallatie erop loslaten.quote:
Ik wel, dat is die nederlandse muts die bekend is geworden via youtube, ben haar naam alleen kwijtquote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Now you know.quote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Zeker vet spel alleen erg wennen voor me omdat ik al zeker een jaar geen GoW heb gespeeld :pquote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zeker, paar potjes gespeeld nu en bevalt wel
Lekker nummertje met dit weer.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
Hoe dan teun?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
Vraag ff aan michhas het was niet zo heel moeilijk namelijk.quote:
80 mb was mijn initiële beta..quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Via een USB stick zeker?Die heb ik niet zo groot geloof ik
Zo weinig?quote:
Dat is toch nog steeds bar weinig voor een spel, 680 mb.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef KoningStoma het volgende:
Het is eigenlijk alleen de engine en het menu. De content wordt met een update binnengehaald. Die is rond de 600 mb.
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+downloadquote:
Joh pancake. Heb al die shit al. Wil alleen weten of het nog werkt en shit..quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het zijn 4 mp maps en een paar characters met alle models en textures. Dan het geluid ook nog. Met de Unreal Engine 3 worden een aantal decoraties vaak hergebruikt en dat scheelt ook wat ruimte.
[..]
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+download
Sorry, zat ff lekker aan de spareribs, vers van de bbqquote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als die Michhas nou even reageert!
Hij is ook away @ xbox.
Je zusje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die iets anders willen doen dan GoW3?
Moet je me wel nog ff toevoegen denk ik...quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die het wël gaan doen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mijquote:
Kost hem niks. Waarom denk je dat er zo groot AA-12 op de stock van dat ding staat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Scherp.quote:
Nope, de verkoop prijs van een standaard shotgun shell in NL ligt ergens rond de 20 en 50 cent...quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Akimbo AA-12, wat een held.quote:
over weekend gesproken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
Morning! Pff, moeilijk uit bed komen als je lang weekend gehad hebt.
Begin er niet over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
over weekend gesproken.
Is het al weekend...
yayquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begin er niet over.
Overigens nog even volhouden want koninginnedag.
Ben je niet meer naar xxlerator geweest? Je zou misschien gaan toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begin er niet over.
Overigens nog even volhouden want koninginnedag.
Nee ben echt hele weekend in Druten geweest. En de bbq's werden allemaal zo laat dat het geen eens zin had om nog te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet meer naar xxlerator geweest? Je zou misschien gaan toch?
Hehe ait.. Ja ben wel geweest, was ouderwets gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ben echt hele weekend in Druten geweest. En de bbq's werden allemaal zo laat dat het geen eens zin had om nog te gaan.vond het ook niet erg.
Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Geef hem eens ongelijk, dat jong geniet van het mooie weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pietertje![]()
Je laat je hoofd zo weinig zien hier de laatste tijd
Klopt,ben grootste deel van de tijd ook niet thuis vanwege het geniale weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pietertje![]()
Je laat je hoofd zo weinig zien hier de laatste tijd
Dit inderdaad.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen
3 dagen school, weekje vrij.
Thts the way I roll niggaquote:
Gewoon zorgen dat je niet in de friendzone komt.quote:
gewoon meteen naar de rape/murder-zonequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet in de friendzone komt.
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon meteen naar de rape/murder-zone
Ha! Hier 2 dagen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen
3 dagen school, weekje vrij.
maar dan is het vrijwillig en dat is saai..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.
10 jaar gevangenis, dat is pas saai.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan is het vrijwillig en dat is saai..
Poker tilly?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.
Dat is die chick van Bride of Chucky.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is die chick van Bride of Chucky.
Dikke jetsers.
Goeie pokerface wel.quote:
Hehe geinig nummertje is datquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
This was a triumph.
I'm making a note here: HUGE SUCCESS.
It's hard to overstate my satisfaction.
Aperture Science:
We do what we must because we can.
For the good of all of us
Except the ones who are dead.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt een tokkie.
quote:
Ik heb mijn huidige UI ook zelf getekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja hij blijft gaaf. Ooit zelf getekend
Dat hadden Blazarr en ik ook. We kwamen ook in een lobby waar je opeens fckn hoog kon springen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
Had ik ook last van. Steeds maar geleaved, omdat ik geen kut meer kon zien doordat heel m'n scherm vol stond met zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
quote:
Jep, had ik ook last vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tittyliciouz? Ben jij dat?
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Ja, erg stiekem inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Die had daarna iedereen gezien hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.
Die mocht ik ook niet doorsturen, maar die staat gewoon op je facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |