Dat viel ff tegen he!quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax kijken.![]()
Feyenoord - PSV![]()
Hopelijk weer 10 - 0 voor PSV
Ga jij wel? Ik wou gaan maar mijn vriend zit morgen in Amsterdam, en had al vriendinnen gevraagd maar die hebben de verplichte familie bezoekjes.quote:
quote:
Tering wat een emo's.quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Rossdale het volgende:
Je kan hem uitbreiden tauchie
(let niet op de domme dozen in het filmpje)
kippetjes poffertjes crackertjes
Altijd mooi he, nog effe wat proberen te posten als je zat bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax kkijken was goed nu net thuis fucking dronken dit dt
Ajaxxxquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik lig al vanaf half 5 in een hoekje te huilen.
Ajax is wel de club met het miwnste geluk zeker in vergelijking g met PSV en Twentequote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax verdient het helemaal niet.
Dan maar TWENTE.
Twente verdient het? Met hun geluksgoals in de 85e minuut? Flikker toch een end op, Twente heeft tot nu toe nog niet aan mij laten zien dat ze beter zijn dan ajaxquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax verdient het helemaal niet.
Dan maar TWENTE.
Hoeveel goals heeft PSV in de laatstwe 10 minuten al gehad deze seizoenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ach psv werd vandaag ook flink genaaid door de scheids..
Die rode kaart van engelaar sloeg echt helemaal nergens op.
Mischien dat het net geel was.
mjaa
Ga weg man, tegen Groningen en Heracles had Ajax ook twee grote blunders van de keepers nodig om op voorsprong te komen. Maar dat is zeker geen geluk.quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Twente verdient het? Met hun geluksgoals in de 85e minuut? Flikker toch een end op, Twente heeft tot nu toe nog niet aan mij laten zien dat ze beter zijn dan ajax
2 wedstrijden tegenover een heel seizoen geluk, vorig jaar won twente ook elke wedstrijd met 1-0 door een goal in de 80+ste minuutquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga weg man, tegen Groningen en Heracles had Ajax ook twee grote blunders van de keepers nodig om op voorsprong te komen. Maar dat is zeker geen geluk.
Stoma's grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef KoningStoma het volgende:
WTF man ik schrik mijn kapot. Ik stop crysis 2 erin en ineens begint mn xbox het geluid van een stervende koe te maken.:o Was die la verkeerd dichtgegaan ofzo. Gelukkig werkt ie nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |