Hoi Michiel!quote:Op maandag 25 april 2011 09:32 schreef Michhas het volgende:
..
Meer dan dat heb ik ook niet te vertellen
Ik lig nog in bed in een verduisterde kamer zonder enig licht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 09:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed in een verduisterde kamer zonder enig licht.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ga nu maar eens douchen en wat van mijn dag maken.
All good things are wild and free.
Zou het?quote:
Q: What time will Beta access go live on the 18th and 25th?quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd. Heb niet zo heel lang live meer
09:00:00 a.m. Monday April 25, 2011 in EST converts toquote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Q: What time will Beta access go live on the 18th and 25th?
A: Were currently targeting 9:00 a.m. Eastern time on April 18th for Bulletstorm Epic Edition users and 9:00 a.m. Eastern on April 25th for Gears of War per-order users. Times are subject to change, so be sure to Like Gears of War 3 on Facebook and follow us on Twitter for updated information.
Je kunt hem al wel downloaden dan? Moet ik ook maar eens doen dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Beta GoW 3 is nu weer iets aan het downloaden...
Nice, morgen maar eens checkenquote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is wel leuk! begint ook al meteen lekker positief!
Jij ook aan het spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is wel leuk! begint ook al meteen lekker positief!
Klinkt best lekker, als ik thuis ben zal ik mn 5.1 geluidsinstallatie erop loslaten.quote:
Ik wel, dat is die nederlandse muts die bekend is geworden via youtube, ben haar naam alleen kwijtquote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Now you know.quote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Zeker vet spel alleen erg wennen voor me omdat ik al zeker een jaar geen GoW heb gespeeld :pquote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zeker, paar potjes gespeeld nu en bevalt wel
Lekker nummertje met dit weer.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
Hoe dan teun?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |