quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt een tokkie.
quote:
Ik heb mijn huidige UI ook zelf getekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja hij blijft gaaf. Ooit zelf getekend
Dat hadden Blazarr en ik ook. We kwamen ook in een lobby waar je opeens fckn hoog kon springen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
Had ik ook last van. Steeds maar geleaved, omdat ik geen kut meer kon zien doordat heel m'n scherm vol stond met zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
quote:
Jep, had ik ook last vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tittyliciouz? Ben jij dat?
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Ja, erg stiekem inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Die had daarna iedereen gezien hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.
Die mocht ik ook niet doorsturen, maar die staat gewoon op je facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |