80 mb was mijn initiële beta..quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Via een USB stick zeker?Die heb ik niet zo groot geloof ik
Zo weinig?quote:
Dat is toch nog steeds bar weinig voor een spel, 680 mb.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef KoningStoma het volgende:
Het is eigenlijk alleen de engine en het menu. De content wordt met een update binnengehaald. Die is rond de 600 mb.
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+downloadquote:
Joh pancake. Heb al die shit al. Wil alleen weten of het nog werkt en shit..quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het zijn 4 mp maps en een paar characters met alle models en textures. Dan het geluid ook nog. Met de Unreal Engine 3 worden een aantal decoraties vaak hergebruikt en dat scheelt ook wat ruimte.
[..]
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+download
Sorry, zat ff lekker aan de spareribs, vers van de bbqquote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als die Michhas nou even reageert!
Hij is ook away @ xbox.
Je zusje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die iets anders willen doen dan GoW3?
Moet je me wel nog ff toevoegen denk ik...quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die het wël gaan doen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mijquote:
Kost hem niks. Waarom denk je dat er zo groot AA-12 op de stock van dat ding staat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Scherp.quote:
Nope, de verkoop prijs van een standaard shotgun shell in NL ligt ergens rond de 20 en 50 cent...quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Akimbo AA-12, wat een held.quote:
over weekend gesproken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
Morning! Pff, moeilijk uit bed komen als je lang weekend gehad hebt.
Begin er niet over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
over weekend gesproken.
Is het al weekend...
yayquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begin er niet over.
Overigens nog even volhouden want koninginnedag.
Ben je niet meer naar xxlerator geweest? Je zou misschien gaan toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begin er niet over.
Overigens nog even volhouden want koninginnedag.
Nee ben echt hele weekend in Druten geweest. En de bbq's werden allemaal zo laat dat het geen eens zin had om nog te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je niet meer naar xxlerator geweest? Je zou misschien gaan toch?
Hehe ait.. Ja ben wel geweest, was ouderwets gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ben echt hele weekend in Druten geweest. En de bbq's werden allemaal zo laat dat het geen eens zin had om nog te gaan.vond het ook niet erg.
Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Geef hem eens ongelijk, dat jong geniet van het mooie weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pietertje![]()
Je laat je hoofd zo weinig zien hier de laatste tijd
Klopt,ben grootste deel van de tijd ook niet thuis vanwege het geniale weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pietertje![]()
Je laat je hoofd zo weinig zien hier de laatste tijd
Dit inderdaad.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen
3 dagen school, weekje vrij.
Thts the way I roll niggaquote:
Gewoon zorgen dat je niet in de friendzone komt.quote:
gewoon meteen naar de rape/murder-zonequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet in de friendzone komt.
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon meteen naar de rape/murder-zone
Ha! Hier 2 dagen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen
3 dagen school, weekje vrij.
maar dan is het vrijwillig en dat is saai..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.
10 jaar gevangenis, dat is pas saai.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan is het vrijwillig en dat is saai..
Poker tilly?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meesleuren op de motor. Vindt Tilly sowieso niet erg dus daar kom je wel mee weg.
Dat is die chick van Bride of Chucky.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is die chick van Bride of Chucky.
Dikke jetsers.
Goeie pokerface wel.quote:
Hehe geinig nummertje is datquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
This was a triumph.
I'm making a note here: HUGE SUCCESS.
It's hard to overstate my satisfaction.
Aperture Science:
We do what we must because we can.
For the good of all of us
Except the ones who are dead.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt een tokkie.
quote:
Ik heb mijn huidige UI ook zelf getekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja hij blijft gaaf. Ooit zelf getekend
Dat hadden Blazarr en ik ook. We kwamen ook in een lobby waar je opeens fckn hoog kon springen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
Had ik ook last van. Steeds maar geleaved, omdat ik geen kut meer kon zien doordat heel m'n scherm vol stond met zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Nog mensen die MW2 hebben gespeeld toevallig? Sinds gisteren verschijnt er continu tekst in het scherm van een of andere franse hacksite... Ik word er helemaal scheel van.
quote:
Jep, had ik ook last vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tittyliciouz? Ben jij dat?
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Ja, erg stiekem inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hihih, heeft ie stiekempjes van dumpert af.
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom stuur je die foto nou door? Die was alleen voor jou bestemd.
Die had daarna iedereen gezien hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net als die ene die je me eerst had gestuurd.
Die mocht ik ook niet doorsturen, maar die staat gewoon op je facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |