Ik wel, dat is die nederlandse muts die bekend is geworden via youtube, ben haar naam alleen kwijtquote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Now you know.quote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet weet waarvan die songtekst is.
Zeker vet spel alleen erg wennen voor me omdat ik al zeker een jaar geen GoW heb gespeeld :pquote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zeker, paar potjes gespeeld nu en bevalt wel
Lekker nummertje met dit weer.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
Hoe dan teun?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen heeft de beta, sinds je hem gewoon kan downloaden via PC zoals michhas nu ook gedaan heeft!?!?!
Vraag ff aan michhas het was niet zo heel moeilijk namelijk.quote:
80 mb was mijn initiële beta..quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Via een USB stick zeker?Die heb ik niet zo groot geloof ik
Zo weinig?quote:
Dat is toch nog steeds bar weinig voor een spel, 680 mb.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef KoningStoma het volgende:
Het is eigenlijk alleen de engine en het menu. De content wordt met een update binnengehaald. Die is rond de 600 mb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |