80 mb was mijn initiële beta..quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Via een USB stick zeker?Die heb ik niet zo groot geloof ik
Zo weinig?quote:
Dat is toch nog steeds bar weinig voor een spel, 680 mb.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef KoningStoma het volgende:
Het is eigenlijk alleen de engine en het menu. De content wordt met een update binnengehaald. Die is rond de 600 mb.
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+downloadquote:
Joh pancake. Heb al die shit al. Wil alleen weten of het nog werkt en shit..quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het zijn 4 mp maps en een paar characters met alle models en textures. Dan het geluid ook nog. Met de Unreal Engine 3 worden een aantal decoraties vaak hergebruikt en dat scheelt ook wat ruimte.
[..]
http://lmgtfy.com/?q=gears+beta+free+download
Sorry, zat ff lekker aan de spareribs, vers van de bbqquote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als die Michhas nou even reageert!
Hij is ook away @ xbox.
Je zusje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die iets anders willen doen dan GoW3?
Moet je me wel nog ff toevoegen denk ik...quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog mensen die het wël gaan doen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mijquote:
Kost hem niks. Waarom denk je dat er zo groot AA-12 op de stock van dat ding staat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Scherp.quote:
Nope, de verkoop prijs van een standaard shotgun shell in NL ligt ergens rond de 20 en 50 cent...quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft een mooie lul die gast. In dat filmpje schiet hij voor ong 300 dollar aan kogels op volgens mij
Akimbo AA-12, wat een held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |