Ken ik niet. Ik kijk dan ook geen Gleequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. zeker.. De Glee uitvoering vond ik ook erg tof met die doven
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?quote:
Ik al vijf keerquote:
Oh, zelfs vaker. Vooral goede filmsquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?
Nja, ik download die afleveringen en dan kijk ik ze achter elkaar, maar heb dat stukje wel 100 keer bekeken ofzoquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk 'm niet nu. Niet voor in de stemming.
Zo goed?
ik typte te snelquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het Mark Wahlberg.
En Christian Bale
[..]
Ik al vijf keer
Glee is toch een typische vrouwen serie?quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik download die afleveringen en dan kijk ik ze achter elkaar, maar heb dat stukje wel 100 keer bekeken ofzo
quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Glee is toch een typische vrouwen serie?
Hintquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bent
Jullie zijn gezellig samen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bent
En voor homo'squote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Glee is toch een typische vrouwen serie?
Straks insmeren met dat antimuggenspul dusquote:
Niet eens, ben 's avonds gewoon bij mn broertjequote:
en mn neefje ook ..quote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, Ang3l kijkt er volgens mij ook naar
Volgens mij zit Yuki ruim 150km verderopquote:
Ik moet eerlijk bekennen, ik keek vroeger Charmedquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mn neefje ook ..
en volgens mij mn pa ook
Nooit gekeken .. nog niet eens n afleveringquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen, ik keek vroeger Charmed
Charmed is leuk. Mijn eerste ex keek dat ook.quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen is leukquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charmed is leuk. Mijn eerste ex keek dat ook.
Pa kijkt Gooische Vrouwen en m'n oom is net als mijn tante en ik fan van Sex and the City
Een paar daarvan waren bestquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort weer eens kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen is leuk
ik weet alleen niet bij welk seizoen ik was
Die er als laatste bij kwam vond ik nog net iets leukerquote:
Penny?quote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die er als laatste bij kwam vond ik nog net iets leuker
Moet ik ook doen.. maar eerst weer downloadenquote:
Pagequote:
Paigequote:
Wij hebben ze allemaal op dvd.quote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik ook doen.. maar eerst weer downloaden
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.quote:
Ja ik niet.. geld enzoquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paige
[..]
Wij hebben ze allemaal op dvd.
Zéker!quote:
Ze is gewoon Italiaansquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is gewoon Italiaansen uit 75, dus in mijn leeftijds categorie
lijnquote:
Ja. Maar ik vind Rose veel mooier.quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?
Zelfspot FTWquote:
Ik ken dr vooral uit 8 simple rulesquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?
Trustequote:
i have to take your word for itquote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
zo zielig toen john ritter doodging
al moet ik bij john ritter toch altijd aan deze film denkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
Daarna vond ik het toch minder, de serie ging om de relatie van de kinderen met hun vader, toen die wegviel was het allemaal net niks.quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
volgens mij hield de serie er toen ook vrij snel mee op toch?quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarna vond ik het toch minder, de serie ging om de relatie van de kinderen met hun vader, toen die wegviel was het allemaal net niks.
Volgens mij nog wel anderhalf seizoen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij hield de serie er toen ook vrij snel mee op toch?
Ik blijf het een van de engste boeken en films ooit vinden.quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
al moet ik bij john ritter toch altijd aan deze film denken
'Scuse me? Wij als 9-jarigen hebben onszelf kapot gelachen om de bloedballonnenquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel anderhalf seizoen.
[..]
Ik blijf het een van de engste boeken en films ooit vinden.
Ik heb het boek eerst gelezen, fuck, die is echt wel eng. Daarin kom je nooit te weten wat nu eigenlijk echt de oorzaak was. Pas in de film hebben ze het de vorm van een clown (Pennywise) gegeven.quote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Scuse me? Wij als 9-jarigen hebben onszelf kapot gelachen om de bloedballonnen
Trusten, ik kijk nog ff de film afquote:
Nja, wij zijn dus begonnen met stiekem die horror te huren, was nog lastig ook, ze wilden die niet aan ons meegeven omdat we te jong warenquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het boek eerst gelezen, fuck, die is echt wel eng. Daarin kom je nooit te weten wat nu eigenlijk echt de oorzaak was. Pas in de film hebben ze het de vorm van een clown (Pennywise) gegeven.
Je hebt je week niet zo he?quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef L-E het volgende:
Godverdomme.
Omdat die eikel van een buschauffer niet wilde vragen of de aansluitende bus twee minuten wilde wachten, heb ik een uur moeten wachten op de volgende bus, in de kou in mijn eentje op een verlaten busstation, om middernacht. Hoe zielig ben ik.
1m70 aan zieligheidquote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef L-E het volgende:
Godverdomme.
Omdat die eikel van een buschauffer niet wilde vragen of de aansluitende bus twee minuten wilde wachten, heb ik een uur moeten wachten op de volgende bus, in de kou in mijn eentje op een verlaten busstation, om middernacht. Hoe zielig ben ik.
dan zat ik in de buurtquote:
Er was vast 3cm van jou niet zieligquote:
Nee, het geheel was zielig.quote:
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdingesquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
Maar ik deed heel snel weer lief!quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]t was Karma voor hoe je tegen mij deed
Dan was het gewoon een kutavond.quote:Op zondag 24 april 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdinges
Ik vind je ook wel liefquote:
Dat laatste begon me al te dagen ja.quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel liefmaar Karma blijkbaar niet
okayquote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
hoe was de rest van je dag? net zo dramatisch?
woohooo you're still alivequote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Maarrr! Ik luister nu naar dit:
White Limo bij Letterman isquote:
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
White Limo bij Letterman isop YT
Als het Romeinse rijk nog intact was zouden we Dave Grohl vereren als de god van rock
vraagje, waar staat GMTA voor???quote:
*offert aan je altaar*quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
en dan mag je het mij leren...quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
Natuurlijk! Ik zit op de bank met chips en cola, morgenochtend word ik wakker gemaakt door een zweterig plakkerig kinderlijfje dat me plat knuffelt terwijl hij me vertelt hoe lief en mooi ik ben, daarna ga ik brunchen met de familie, en na het paasweekend ben ik vermoedelijk een stap dichter bij de baan van mijn dromen. Dus ja, een deel is goed.quote:
wow, deels goed bij jou en deels drukquote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik zit op de bank met chips en cola, morgenochtend word ik wakker gemaakt door een zweterig plakkerig kinderlijfje dat me plat knuffelt terwijl hij me vertelt hoe lief en mooi ik ben, daarna ga ik brunchen met de familie, en na het paasweekend ben ik vermoedelijk een stap dichter bij de baan van mijn dromen. Dus ja, een deel is goed.
Met jou?
Twijfeltjes over wat?quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow, deels goed bij jou en deels druk![]()
Ja hier ook wel redelijk, wat twijfeltjes en wat ongeduld![]()
Maar zit nu lekker op bed, met een biertje wat series te kijken en fokken..en strakjes slapen en morgen bbq
Dan zal je echt zelf moeten luisterenquote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef L-E het volgende:
Artic, staat er op het nieuwe album een liedje dat net zo mooi is als mijn alltime favourite Walking after you?
Ach, wat studie twijfels en wat persoonlijke. En ongeduldig ivm. met studiefinanciering boor buitenland en het moeten afwachten en maken van afwegingenquote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Twijfeltjes over wat?
Barbecuen is zo geweldig.
hahaha. Dat is mij ook wel gebeurd op bed danquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Ik was zittend, achter mijn laptop, in slaap gevallen.
omdat ik iets zei over mijn kontquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Mag je weer je bed niet in van de boogieman?quote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Dan mag er geen alcohol aanwezig zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 01:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach, wat studie twijfels en wat persoonlijke. En ongeduldig ivm. met studiefinanciering boor buitenland en het moeten afwachten en maken van afwegingen![]()
Verder vlees van de bbq is inderdaad heerlijk...ik zie het vlees al voor me
alleen het mindere is dat ik dan toch een glaasje wijn of biertje ofzo erbij mis, aangezien er een AA'er komt
Neequote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag je weer je bed niet in van de boogieman?
het gaat om 1 gezin dat op bezoek komt met 3 kleintjes en de AA'er is pas gestopt, en het is een goede vriend dus doen we het zonder alcoholquote:
Laura Jansen - Pretty Mequote:Op zondag 24 april 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb van die liedjes die me jarenlang tot tranen toe roeren. Bij de eerste klanken al. Ik jank echt zo makkelijk.
Ik begrijp het.quote:Op zondag 24 april 2011 01:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
het gaat om 1 gezin dat op bezoek komt met 3 kleintjes en de AA'er is pas gestopt, en het is een goede vriend dus doen we het zonder alcohol![]()
Maar maakt niet uit, alcohol of geen bbq'en is leuk
Ik ken het niet eens.quote:Op zondag 24 april 2011 01:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laura Jansen - Pretty Me
Het heeft z'n sporen nagelaten op m'n gezicht
Dat snap ik. Is ook nog niet officieel uitquote:
Ik ook, ik moet altijd huilen van haleluja uit shrekquote:
Hier hoor ik de laatste dagen echt geen een, terwijl je ze altijd de hele dag door hoortquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef Yuki het volgende:
Ja. Ik ga eens in een normale houding slapen.
Truste allemaal!
Eet m op!quote:
Gewoon mond open en afwachten.. kikkers doen het ook op ongeveer die manierquote:
Geen verplichte bezoekjes in ieder geval. Misschien dat ik nog even langs m'n pa en ma ga maar tis niet noodzakelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 08:46 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, dat kan natuurlijk ook. Uberhaubt bijzonder dat die open is eigenlijk. Denk niet dat er hier iets open is in de buurt (buiten de tankstations)
geen familie bezoekjes?
Dat scheelt weer, ik ga zo brunchen met mn ouders en vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje.quote:Op zondag 24 april 2011 08:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen verplichte bezoekjes in ieder geval. Misschien dat ik nog even langs m'n pa en ma ga maar tis niet noodzakelijk.
Dus enkel je middag wat voor jezelf?quote:Op zondag 24 april 2011 08:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheelt weer, ik ga zo brunchen met mn ouders en vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje.
nee, want om 14u al bij mn broertje en t is een uur rijden, maar ik ga vlot na t eten weg, dan vind ik t wel goed geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 08:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus enkel je middag wat voor jezelf?
Ik zal alle cougars in de sportschool dan wel de groetjes van je doenquote:Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, want om 14u al bij mn broertje en t is een uur rijden, maar ik ga vlot na t eten weg, dan vind ik t wel goed geweest.
quote:Op zondag 24 april 2011 08:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal alle cougars in de sportschool dan wel de groetjes van je doen![]()
Hey Samzz, Zalig pasenquote:
Jazeker. Jong en oud in goede vorm, dus ook cougars. Hoewel...goed uitziende oudere dames, of ze cougars zijn is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]cougars zijn van mij
lopen er nog wat leuke vrouwen rond daaro?
jummiequote:Op zondag 24 april 2011 09:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jazeker. Jong en oud in goede vorm, dus ook cougars. Hoewel...goed uitziende oudere dames, of ze cougars zijn is nog maar de vraag natuurlijk.
Dan heb je twee extra bultenquote:
tsja, dat kan ik ook niet helpenquote:
huh? Waarom?quote:
Moet je ook slapen ipv aan jezelf zittenquote:
Katholiekquote:
Tsja, met twee pastors in de familie kan t niet anders hieroquote:Op zondag 24 april 2011 09:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Katholiek
Dat wordt weer leuk bij de familie van papsDie zeggen allemaal zalig Pasen tegen me, terwijl ik daar (als niet-katholiek) niet mee opgegroeid ben
Dat klinkt echt heel raar voor mij. Zalig is een begrip waar ik niet mee opgegroeid ben, dus dat rolt er niet zo makkelijk uitquote:Op zondag 24 april 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, met twee pastors in de familie kan t niet anders hiero
gewoon zalig pasen terug zeggen
Ik denk dat tegenwoordig steeds minder mensen weten wat het betekendquote:Op zondag 24 april 2011 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel raar voor mij. Zalig is een begrip waar ik niet mee opgegroeid ben, dus dat rolt er niet zo makkelijk uit
Betekentquote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig steeds minder mensen weten wat het betekend
Maar goed, douchen
Oh ja, vrolijk (of zaligquote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef Yuki het volgende:
voor Mystikvm
En een vrolijk Pasen natuurlijk
Ik vind wel dat mensen de betekenissen achter feestdagen horen te weten en ze ook juist te adresseren, vrolijk pasen heeft geen betekenis, Zalig Pasen wel (officieel beide met hoofdletter volgens mij).quote:Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Betekent
Maar zonder dollen: doe jij er iets mee dan? Dat jevoelt omdat mensen niet weten wat zalig betekent?
Ik hoor je nooit positief over je/het geloof.
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toequote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wasje zit erin, keuken is geschrobt, vrolijk pasen allemaal!
Jij ook lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toe
Dat eerste ben ik met je eens, dat tweede deels.quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen de betekenissen achter feestdagen horen te weten en ze ook juist te adresseren, vrolijk pasen heeft geen betekenis, Zalig Pasen wel (officieel beide met hoofdletter volgens mij).
Een heel fijn Pasenquote:Op zondag 24 april 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toe
Het goedequote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?!Dat je me zomaar een lieverd noemt
![]()
van wat?quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Yuki het volgende:
Potver
Waarom heb ik destijds niet de Deluxe Edition van Bells gekocht?
3? Je post van vannacht impliceerd dat het er wat meer warenquote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
Man man wat voel ik me beroerd na drie biertjes.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laura Jansen - Bells.
Nu mis ik dit nummer
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3? Je post van vannacht impliceerd dat het er wat meer waren
Je kent mij echt niet he?quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]balen. In de iTunes store kopen? Zodat het iig op je telefoon staat?
Wacht even - volgens mij heb ik vannacht überhaupt niet gepost.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.
Dezequote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef Watertornado het volgende:
Man man wat ben ik lam, snel slapen.
Nou, daar is toch niets aan gelogen?quote:
ohjaquote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent mij echt niet he?
Ik ga het Deluxe album volgende week kopen en die ander verkoop ik of geef ik weg
hmm, my mistake, weet ff niet wanneer ik zoiets heb gelezen dan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.
ooh kijk, die bedoel ikquote:
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die postquote:Op zondag 24 april 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, daar is toch niets aan gelogen?
PeuRac heeft gewoon een brede fantasie.
Aanname: the mother of all fuck upsquote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh kijk, die bedoel ik![]()
[..]
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die post
check.quote:
Jawel, want die aanname is gewoon fantasie. Je schetst een geromantiseerd denkbeeld van mij dat ik pas lam ben na 22 biertjes.quote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh kijk, die bedoel ik![]()
[..]
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die post
Nu doe jij een aanname. Overigens zegt 3 bier ook nog niks, als je de hele dag weinig gedronken en gegeten hebt, komen die ook knal hard aan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want die aanname is gewoon fantasie. Je schetst een geromantiseerd denkbeeld van mij dat ik pas lam ben na 22 biertjes.
Ik moet trouwens wel erbij zeggen dat mijn maat waarmee ik dronk ook amper meer recht op zijn benen kon staan. De alcoholpercentages waren niet eens zo heftig (6, 6,2 en 9,5 %) maar vooral de cumulatieve smaakbeleving was gewoon heftig. De heftigheid had ik exponentieel gemaakt, samen met het alcoholpercentage doet dat gewoon veel meer dan je zou verwachten.
Tijd voor een levenswijsheid van Urbanus dan.quote:
Hoi Samzzie! Lekker gesnurkt?quote:Op zondag 24 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en klaarmaken. Paaslunch en zo...
Mieuw.quote:
Als je daaraan kan denken nu, is je kater al aan het verdwijnen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mieuw.
3 minuten na het ontwaken heb ik dan ook gelijk een kop thee, kop sinaasappelsap en krentenbrood naar binnen gepropt in de hoop dat het beter werd.
Misschien moet ik nu maar effe een dönertje halen.
Agossiequote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mieuw.
3 minuten na het ontwaken heb ik dan ook gelijk een kop thee, kop sinaasappelsap en krentenbrood naar binnen gepropt in de hoop dat het beter werd.
Misschien moet ik nu maar effe een dönertje halen.
Paaseitjes? Daar zit toch maar minimaal vet in?quote:Op zondag 24 april 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agossie
Doe dat maar! Misschien een paaseitje
Als in, een ei. Gekookt, gebakken in veel vet, geroerd. Weet ik het.quote:Op zondag 24 april 2011 11:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paaseitjes? Daar zit toch maar minimaal vet in?
Mijn situatie is trouwens vrij onstabiel op het moment.
Vorig jaarquote:
VOor mij is het wel wat langer geleden.quote:
Maar ook niet minderquote:Op zondag 24 april 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens.
Hoevaak ik wel niet geroepen heb dat ik echt nooit meer drink
Ja inderdaad, meestal dezelfde avond werden er al weer een paar naar binnen gegotenquote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ook niet minder
Eén keer een echte kater. Man, wat voelde ik me beroerd
Ik heb wel een paar keer een kater gehadquote:Op zondag 24 april 2011 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOor mij is het wel wat langer geleden.
Eigenlijk nooit. Ja 1 keer ben ik goed ziek geweest tijdens Carnaval, maar dat kwam meer omdat ik te koud was aangekleed en even naar de andere kant van het dorp moest om iemand thuis te brengen die straal bezopen was.
Huuuquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
Zo, net maar even de krentenbrood retour afzender gedaan.
't Is ook echt slecht voor je tanden. Water proeft zo zoet, zelfs als je lucht hapt is het alsof je in een suikerspin hapt.quote:
Agossiequote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
Zo, net maar even de krentenbrood retour afzender gedaan.
Zoals ik al zei mijn situatie werd astabiel/onstabiel/instabiel/labiel dus toen ben ik even gaan liggen maar naja goed.quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieJe bent er echt ziek van he...
Sterkte
Gecondoleerd, lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Geen vrolijk Pasen hier: m'n opa is vandaag overleden
Ff wat anders dan de verjaardag die voor morgen gepland stond.
Gecondoleerd & sterkte.quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Kut...quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
sterkte ermeequote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Gecondoleerd!quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Havengebied is prima, Rode Steen zal wel proppievol zitten.quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
Douchen en kijken of ik naar Hoorn kan vandaag.
Ik ga naar de Kersenboogerd, als het doorgaatquote:Op zondag 24 april 2011 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Havengebied is prima, Rode Steen zal wel proppievol zitten.
Daar kan je zeker zitten jaquote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kersenboogerd, als het doorgaatAchtertuin van familie onveilig maken
We denken aan je schat!quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Daar liep van de week nog een verwarde man rond met een mes en allesquote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kersenboogerd, als het doorgaatAchtertuin van familie onveilig maken
Ja, ik las hetquote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar liep van de week nog een verwarde man rond met een mes en alles
Mooi!quote:Op zondag 24 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik las het
Maar die is gepakt, dus ik ben veilig
Ja, was echt onwijs dicht bij haar in de buurtquote:Op zondag 24 april 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
LL was wel ff geschrokken toen geloof ik. Logisch ook wel
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, was echt onwijs dicht bij haar in de buurt
Ik las het later pas, maar schrok wel enormquote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Blij dat de kids niet daar aan het spelen waren enz.
Ik heb haar ook met kippenvel op mn armen gevolgd op twitter toen
Ja maar zoiets is ook gewoon schrikken. Zeker als het bij iemand gebeurt die je kentquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
Hallo mooie vrouw met gave schoenenquote:
En anders sms je maar voor beschermingquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
DAT is nog eens een binnenkomer.quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo mooie vrouw met gave schoenen
Oehquote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
In return for a possible small favor in the future, Tony?quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
Tofquote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
Broertje en schoonzusje zijn ff met ventje de hort op, dus ff van angus&julia stone genieten
@Yuki: kersenboogerd klinkt onwijs bekend, zal me niks verbazen als m'n oom en tante daar gewoond hebben
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...quote:
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...
kon ik maar burgerlijk doenquote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.
Wat houdt je tegen?quote:
gebrek aan een partnerquote:
Dan ga je je stinkende best doen om een partner te regelen.quote:
eerst zelf nadenken en actie ondernemen met als doel niet meer zelf na te hoeven denken? Ben jij gek?!quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je je stinkende best doen om een partner te regelen.
Yup, op MissMSX.quote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst zelf nadenken en actie ondernemen met als doel niet meer zelf na te hoeven denken? Ben jij gek?!
Feyenoord is goed bezigquote:
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.quote:
Oh dus dat is gezellig vanavond in huize Kluts?quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.
K!quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.
Oh, dat komt hoe dan ook wel goed hoor. Normaal gesproken maakt het me niet uit, maar nu even wel.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus dat is gezellig vanavond in huize Kluts?
Nah ik gun feyenoord de wraak en het is nog gunstig voor ons ook
Goed. Redelijk weer dus dat is altijd fijn!quote:
Hier is het ook zulk fijn weer.quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Redelijk weer dus dat is altijd fijn!
Ik hou er van. Ben ook niet lang binnen.
Moest ff alleen download aanzetten
Haarlemquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier is het ook zulk fijn weer.Gister lekker op het terras gezeten in de zon.
Waar ben je nu?
Je bent alweer terug?quote:Op zondag 24 april 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem
Gisteren bbq al gehad, vandaag al lunch met lekkere wijntjes en gerookte zalm. Wat wil een mens nog meer.
Dat wist ik helemaal niet.quote:
Kut?quote:Op zondag 24 april 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Hoe is het om weer terug te zijn?
Ja, je moet snel weer aan de bak toch?quote:Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kut?![]()
Nee lekker om vrienden en familie te zien. Werken zal wel ff tegen vallen.
Kloptquote:Op zondag 24 april 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Je bent toch ongeveer 3,5 maanden weggeweest, Godt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |