Ken ik niet. Ik kijk dan ook geen Gleequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. zeker.. De Glee uitvoering vond ik ook erg tof met die doven
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?quote:
Ik al vijf keerquote:
Oh, zelfs vaker. Vooral goede filmsquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?
Nja, ik download die afleveringen en dan kijk ik ze achter elkaar, maar heb dat stukje wel 100 keer bekeken ofzoquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij kijkt een film dus nooit 2x?
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk 'm niet nu. Niet voor in de stemming.
Zo goed?
ik typte te snelquote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het Mark Wahlberg.
En Christian Bale
[..]
Ik al vijf keer
Glee is toch een typische vrouwen serie?quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik download die afleveringen en dan kijk ik ze achter elkaar, maar heb dat stukje wel 100 keer bekeken ofzo
quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Glee is toch een typische vrouwen serie?
Hintquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bent
Jullie zijn gezellig samen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben in een rot bui, wees blij dat je morgen avond van me verlost bent
En voor homo'squote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Glee is toch een typische vrouwen serie?
Straks insmeren met dat antimuggenspul dusquote:
Niet eens, ben 's avonds gewoon bij mn broertjequote:
en mn neefje ook ..quote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, Ang3l kijkt er volgens mij ook naar
Volgens mij zit Yuki ruim 150km verderopquote:
Ik moet eerlijk bekennen, ik keek vroeger Charmedquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mn neefje ook ..
en volgens mij mn pa ook
Nooit gekeken .. nog niet eens n afleveringquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen, ik keek vroeger Charmed
Charmed is leuk. Mijn eerste ex keek dat ook.quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen is leukquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charmed is leuk. Mijn eerste ex keek dat ook.
Pa kijkt Gooische Vrouwen en m'n oom is net als mijn tante en ik fan van Sex and the City
Een paar daarvan waren bestquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort weer eens kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen is leuk
ik weet alleen niet bij welk seizoen ik was
Die er als laatste bij kwam vond ik nog net iets leukerquote:
Penny?quote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die er als laatste bij kwam vond ik nog net iets leuker
Moet ik ook doen.. maar eerst weer downloadenquote:
Pagequote:
Paigequote:
Wij hebben ze allemaal op dvd.quote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik ook doen.. maar eerst weer downloaden
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.quote:
Ja ik niet.. geld enzoquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paige
[..]
Wij hebben ze allemaal op dvd.
Zéker!quote:
Ze is gewoon Italiaansquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de weinige mooie roodharigen.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is gewoon Italiaansen uit 75, dus in mijn leeftijds categorie
lijnquote:
Ja. Maar ik vind Rose veel mooier.quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?
Zelfspot FTWquote:
Ik ken dr vooral uit 8 simple rulesquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wist dat Penny uit TBBT ook in Charmed speelde?
Trustequote:
i have to take your word for itquote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
zo zielig toen john ritter doodging
al moet ik bij john ritter toch altijd aan deze film denkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
Daarna vond ik het toch minder, de serie ging om de relatie van de kinderen met hun vader, toen die wegviel was het allemaal net niks.quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuke serie
volgens mij hield de serie er toen ook vrij snel mee op toch?quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarna vond ik het toch minder, de serie ging om de relatie van de kinderen met hun vader, toen die wegviel was het allemaal net niks.
Volgens mij nog wel anderhalf seizoen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij hield de serie er toen ook vrij snel mee op toch?
Ik blijf het een van de engste boeken en films ooit vinden.quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
al moet ik bij john ritter toch altijd aan deze film denken
'Scuse me? Wij als 9-jarigen hebben onszelf kapot gelachen om de bloedballonnenquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel anderhalf seizoen.
[..]
Ik blijf het een van de engste boeken en films ooit vinden.
Ik heb het boek eerst gelezen, fuck, die is echt wel eng. Daarin kom je nooit te weten wat nu eigenlijk echt de oorzaak was. Pas in de film hebben ze het de vorm van een clown (Pennywise) gegeven.quote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Scuse me? Wij als 9-jarigen hebben onszelf kapot gelachen om de bloedballonnen
Trusten, ik kijk nog ff de film afquote:
Nja, wij zijn dus begonnen met stiekem die horror te huren, was nog lastig ook, ze wilden die niet aan ons meegeven omdat we te jong warenquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het boek eerst gelezen, fuck, die is echt wel eng. Daarin kom je nooit te weten wat nu eigenlijk echt de oorzaak was. Pas in de film hebben ze het de vorm van een clown (Pennywise) gegeven.
Je hebt je week niet zo he?quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef L-E het volgende:
Godverdomme.
Omdat die eikel van een buschauffer niet wilde vragen of de aansluitende bus twee minuten wilde wachten, heb ik een uur moeten wachten op de volgende bus, in de kou in mijn eentje op een verlaten busstation, om middernacht. Hoe zielig ben ik.
1m70 aan zieligheidquote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef L-E het volgende:
Godverdomme.
Omdat die eikel van een buschauffer niet wilde vragen of de aansluitende bus twee minuten wilde wachten, heb ik een uur moeten wachten op de volgende bus, in de kou in mijn eentje op een verlaten busstation, om middernacht. Hoe zielig ben ik.
dan zat ik in de buurtquote:
Er was vast 3cm van jou niet zieligquote:
Nee, het geheel was zielig.quote:
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdingesquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
Maar ik deed heel snel weer lief!quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]t was Karma voor hoe je tegen mij deed
Dan was het gewoon een kutavond.quote:Op zondag 24 april 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdinges
Ik vind je ook wel liefquote:
Dat laatste begon me al te dagen ja.quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel liefmaar Karma blijkbaar niet
okayquote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
hoe was de rest van je dag? net zo dramatisch?
woohooo you're still alivequote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Maarrr! Ik luister nu naar dit:
White Limo bij Letterman isquote:
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
White Limo bij Letterman isop YT
Als het Romeinse rijk nog intact was zouden we Dave Grohl vereren als de god van rock
vraagje, waar staat GMTA voor???quote:
*offert aan je altaar*quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
en dan mag je het mij leren...quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
Natuurlijk! Ik zit op de bank met chips en cola, morgenochtend word ik wakker gemaakt door een zweterig plakkerig kinderlijfje dat me plat knuffelt terwijl hij me vertelt hoe lief en mooi ik ben, daarna ga ik brunchen met de familie, en na het paasweekend ben ik vermoedelijk een stap dichter bij de baan van mijn dromen. Dus ja, een deel is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |