dan zat ik in de buurtquote:
Er was vast 3cm van jou niet zieligquote:
Nee, het geheel was zielig.quote:
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdingesquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het geheel was zielig.
Ik had gerust Zwager mogen bellen, was hij me komen halen, tien minuten rijden voor hem. Maar de batterij van mijn telefoon ging net leeg.
Misschien was ik wel dood geweest als ik die andere bus had gehaald en heeft het zo moeten zijn.
Maar ik deed heel snel weer lief!quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]t was Karma voor hoe je tegen mij deed
Dan was het gewoon een kutavond.quote:Op zondag 24 april 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord over een ontplofte bus in purmerdinges
Ik vind je ook wel liefquote:
Dat laatste begon me al te dagen ja.quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel liefmaar Karma blijkbaar niet
okayquote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
hoe was de rest van je dag? net zo dramatisch?
woohooo you're still alivequote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Maarrr! Ik luister nu naar dit:
White Limo bij Letterman isquote:
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
White Limo bij Letterman isop YT
Als het Romeinse rijk nog intact was zouden we Dave Grohl vereren als de god van rock
vraagje, waar staat GMTA voor???quote:
*offert aan je altaar*quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
en dan mag je het mij leren...quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! En mag ik dan de godin van de dans zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |