Was geen kleinequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh en weer een kleine hint richting z.m.
En je bent een jaar of 59quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Brak, moe, morgen niet brak zijn.
Hetgeen waar ik nu zin in heb, is geen optie.
Ja hequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoewel ik een ENORME Heideroosjes fan ben, is de versie van BZB de meest ultieme
Waar!?quote:
Ga je mee naar bed?quote:
heb ik nietquote:
Wat is er meisje?quote:
Niets dat je nog niet weetquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niets dat je nog niet weet
Vind dit gewoon een heel mooi liedje
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wil de lp van haar hebben
Platenspelers zijn tofquote:
Als jullie toch over hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Platenspelers zijn tofHier in huis staan er meerdere
NOS van de winkel die mijn opa had toen die overleed, kleine kans dat die ooit weggaan, zelfs niet als mijn ouders overleven. De enige manier om die te krijgen, is door met mij te trouwenquote:
Nou. Laat dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NOS van de winkel die mijn opa had toen die overleed, kleine kans dat die ooit weggaan, zelfs niet als mijn ouders overleven. De enige manier om die te krijgen, is door met mij te trouwen
Sorryquote:
Taalnazi to the rescuequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
YUKI!!
Jouw boek en je boek.
Is dat beiden correct Nederlands?
Je boek is dan toch eerder spreektaal?
Op jou of op die platenspeler?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorryje mag er wel op komen spelen?
Thnx babe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Taalnazi to the rescue
Het is beiden correct.
In sommige zinnen is jouw boek een beetje raar. Net als dat je "jij" niet altijd mooi kunt gebruiken.
Nouja zegquote:
Ik weet dat het moeilijk te begrijpen is voor jou, maar sommige mensen, als ze in de zon zitten, worden minder wit, of zelfs bruin! Het is echt zo!quote:
Waarom ik dan niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te begrijpen is voor jou, maar sommige mensen, als ze in de zon zitten, worden minder wit, of zelfs bruin! Het is echt zo!
jij bent kapotquote:
Zal ik even naast je komen staan?quote:
JIJ!!!quote:
mijn humor is kapotquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef STING het volgende:
[..]
Jij moet echt aan je humor werken soms
Vergis je niet. Ik zou wel eens bijzonder vergelijkbaar wit kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik even naast je komen staan?
Wedden dat je jezelf dan wel bruin voelt
Jij zegt kapot, ik noem het total lossquote:
Nee niks gehoord, heb je een link?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
JIJ!!!
Heb jij al een nummer gehoord van het nieuwe album van Laura Jansen?
Ik zit gewoon te janken hier, is zo mooi![]()
![]()
Het moet er eerst zijn geweest voor het stuk kan zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij zegt kapot, ik noem het total loss
Moet nog uitkomen, album is volgens mij nog niet eens van bekend wanneer het uitkomt.quote:
Ik zit niet voor niks te janken nu.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef STING het volgende:
Ik word juist nog downer, als ik dit soort muziek luister.
Niet heel fijn opgenomen en afspelen op de ipad maakt het niet veel verstaanbaarder maar in grote lijnen klinkt het goed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, album is volgens mij nog niet eens van bekend wanneer het uitkomt.
Ze speelde het donderdag
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet heel fijn opgenomen en afspelen op de ipad maakt het niet veel verstaanbaarder maar in grote lijnen klinkt het goed.
Zal ff aan de pc zoeken, met koptelefoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal ff aan de pc zoeken, met koptelefoon.
En tissues
Too much infoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En tissues
oeh Laura Jansenquote:
Als ik in de mood ben, luister ik heel soms in die "categorie" alleen Maria Mena of Alicia Keysquote:
Doe mij een paar tissues? *snotter*quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En tissues
Kaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
echt lekker gegeten net
afbakbroodjes met kaas, chorizo, augurkjes en nog meer kaas
Ik vond het album van Laura al heel mooi, maar het concert was echt nog 1000x beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik in de mood ben, luister ik heel soms in die "categorie" alleen Maria Mena of Alicia Keys
Wel de gewone kaas he, niet de Kaas Kaas..quote:
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het album van Laura al heel mooi, maar het concert was echt nog 1000x beter![]()
Ze had ook heel tof contact met de zaal. En ze heeft humorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerd
ze heeft maar 1 nadeelquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze had ook heel tof contact met de zaal. En ze heeft humor
Imaginequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerd
Gevonden, heel tof.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.
Ze is niet mijn vriendinquote:
Ja, dat vertelde ze. Wat op zich best heftig is, want er zitten twee dingen in die je een kind absoluut niet toewenstquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gevonden, heel tof.
Volledig autobiografisch ook volgens mij
Dat snap ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel de gewone kaas he, niet de Kaas Kaas..
je zoekt een echte man?quote:
Ja.. zeker.. De Glee uitvoering vond ik ook erg tof met die dovenquote:
Bosjequote:
Neequote:
Ja datquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangetrokken of aangesproken...?
Nee oke, dat we dat duidelijk hebbenquote:
Wiet kaas noemen slaat sowieso nergens opquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke, dat we dat duidelijk hebben
Nederlands Productquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wiet kaas noemen slaat sowieso nergens op
Hij is al weer bijna wakker.. ik heb de wekker gezetquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je er even op gaan stampen, dan wordt ie wel wakker
Soms ben je zo liefquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je er even op gaan stampen, dan wordt ie wel wakker
quote:
quote:
Dat is wel een faal actie hoorquote:
hij is echt tofquote:
altijd eigenlijk welquote:
Ja goede acteur. AL ben ik meer van Sean Connery en Morgan Freemanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |