Niet heel fijn opgenomen en afspelen op de ipad maakt het niet veel verstaanbaarder maar in grote lijnen klinkt het goed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, album is volgens mij nog niet eens van bekend wanneer het uitkomt.
Ze speelde het donderdag
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet heel fijn opgenomen en afspelen op de ipad maakt het niet veel verstaanbaarder maar in grote lijnen klinkt het goed.
Zal ff aan de pc zoeken, met koptelefoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal ff aan de pc zoeken, met koptelefoon.
En tissues
Too much infoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En tissues
oeh Laura Jansenquote:
Als ik in de mood ben, luister ik heel soms in die "categorie" alleen Maria Mena of Alicia Keysquote:
Doe mij een paar tissues? *snotter*quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En tissues
Kaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
echt lekker gegeten net
afbakbroodjes met kaas, chorizo, augurkjes en nog meer kaas
Ik vond het album van Laura al heel mooi, maar het concert was echt nog 1000x beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik in de mood ben, luister ik heel soms in die "categorie" alleen Maria Mena of Alicia Keys
Wel de gewone kaas he, niet de Kaas Kaas..quote:
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het album van Laura al heel mooi, maar het concert was echt nog 1000x beter![]()
Ze had ook heel tof contact met de zaal. En ze heeft humorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerd
ze heeft maar 1 nadeelquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze had ook heel tof contact met de zaal. En ze heeft humor
Imaginequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt zeker niet verkeerd
Gevonden, heel tof.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je zoekt op de titel vind je waarschijnlijk wel betere kwaliteit.
Ze is niet mijn vriendinquote:
Ja, dat vertelde ze. Wat op zich best heftig is, want er zitten twee dingen in die je een kind absoluut niet toewenstquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gevonden, heel tof.
Volledig autobiografisch ook volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |